Bierbuikje Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) mooi gedaan, en trouwens hoe kom je aan die water kleur? die wil ik ook wel! offtopic: 1111ste bericht yeah :dans: feessie Bewerkt: 2 januari 2008 door bierbuikje
gta-pilot Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 als er iemand weet met wat ik het maak (geen 3ds gmax en skets) het komt 2maanden lang in me sig! Maya? nope maar het is een mooi model
Nickonly Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) mooi gedaan, en trouwens hoe kom je aan die water kleur? die wil ik ook wel! Komt gewoon uit SA. Hier, heb je'm nope maar het is een mooi model Tnx TrueSpace dan? Bewerkt: 2 januari 2008 door Nickonly
Bierbuikje Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 aangezien ik VC heb kan ik die waterkleur niet krijgen, bedankt!
S-te-Fan Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Ik ben bezig met het namodellen van onze huiskamer. De afmetingen komen precies overheen met die in het echt . Geavanceerde belichting komt later, er moet nog een erker, tafel banken lichten en andere decoratie komen. Het is nog lang niet af. Op dat schilderij hangt een foto van mijn gestorven broer . Die boter is zeker mooi De Lange! alleen is het water wat minder ja... Bewerkt: 2 januari 2008 door stefaneke
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Dit is als er onduidelijke SketchUp tutorials zijn moet ik het altijd zelf uitzoeken. Zelf vind ik de 2e wel leuk en de 1e.
Bierbuikje Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 mooi gedaan, gta-peek maar is in het tweede plaatje de middelste lijn van de weg groen? Als dat zo is zou ik die of wit of geel maken.
Bierbuikje Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 hey, ik ben bezig met autootje met de banden die ik een paar reacties hiervoor al liet zien, dit is alvast een screen:
S-te-Fan Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Je auto ziet er... raar uit, hij is te smal KUTW. En niet dubbelposten, edit gewoon je post.
Bierbuikje Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 hij wordt nog wat verbeterd, en hij is wat smal omdat ik maar 1 kant maak, op het einde als ik 1 kant heb dan kopieer ik hem en draai ik de spiegel en plak ik hem ertegenaan, dat scheelt half werk.
-eend- Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Weer veranderd Vind 'm zelf niet slecht, in sketchup
kees1991 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 als er iemand weet met wat ik het maak (geen 3ds gmax en skets) het komt 2maanden lang in me sig! je maakt je models met CINEMA-3D
S-te-Fan Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) C4D, lightwave, Rhino, Amax? . Ik heb maar weer eens liggen kloten voor mijn tutorials met Particles. Hier komen dingen in voor die ik met een andere tutorial ooit eens geleerd heb. (youtube doet het niet bij mij, maar komt binnenkort. zet de grootte maar op 100%.) Link Bewerkt: 3 januari 2008 door stefaneke
Galiorix Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 als er iemand weet met wat ik het maak (geen 3ds gmax en skets) het komt 2maanden lang in me sig! je maakt je models met CINEMA-3D Het is dan nog altijd Cinema 4D Vandaar de extensie C4D Noob-alert! Letters zijn zelf gemoddelt
Puma Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Vette models iedereen, leuk om te zien dat er ook weer een paar mensen zijn toegetreden tot het model-universum! Even een lampie van mij:
Recommended Posts