Bierbuikje Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 hey, mijn laatste update voor mijn auto, heeft iemand ook een volgende opdracht waarmee ik in het weekend kan werken?
S-te-Fan Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Bierbuikje, wat ik en jup117 doen heet niet modden, maar modellen. Ziet er in ieder geval wel goed uit jup117, je kan goed zien dat je met splines modelt . jij kan er ook wat van puma! KUTGW.
PizzaTonno Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Succes Genoeg voor vandaag Lijkt op silo van goldeneye? Bewerkt: 3 januari 2008 door PizzaTonno
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Ik vind het jammer dat zo weinig mensen turbosmooth gebruiken. Je krijgt er mooie resultaten mee en je kan er zoveel mee. Hier even projectje waar ik al tijdje mee bezig ben. Het is een auto die ik persoonlijk erg mooi vind. De 2006 dodge charger, lekker sportief maar ook luxe. _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________I <3 details_________________________________________________________________________ Alles is klikbaar en somige best high res dus het kan even duren voordat ze geladen zijn. Bewerkt: 3 januari 2008 door ~> GizmO <~
Galiorix Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Prachtig gizmo, geweldig gewoon Greetz
S-te-Fan Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik gebruik ook turbosmooth bedankt voor je wireframe's, ik kan er veel van leren.
FIRE1BULL Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 @ Puma, ziet er goed uit man! @ Gizmo, weinig comentaar... gewooonweg prachtig! @ -eend-, leuk en origineel Buiten Puma ga ik nu ook nogeens Sketchup vertengenwoordigen Ik ben bezig met Optimus-Prime te modellen (van de film "Transformers") [Deze pics hebben een achtergrond van LCS, om het wat "vrolijker" te maken] Er is zoals je ziet nog niet zeer veel gedaan, maarnja... ben gisteren avond pas begonnen Greetz, F1B
Puma Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Wowly h4x0rs @ iedereen! Kom ik aan met m'n halfgare gebouwtje Edit: 30 minuten later... Bewerkt: 4 januari 2008 door Puma
gta-pilot Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik ben nu officieel overgestapt : een WIP vliegtuig motor (ik heb ff een stuk open gelaten anders konden jullie het niet zien XD En niemand had het goed geranden maar ik werk nu met AC3D!
Timske Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) @ Puma, ziet er goed uit man!@ Gizmo, weinig comentaar... gewooonweg prachtig! @ -eend-, leuk en origineel Buiten Puma ga ik nu ook nogeens Sketchup vertengenwoordigen Ik ben bezig met Optimus-Prime te modellen (van de film "Transformers") [Deze pics hebben een achtergrond van LCS, om het wat "vrolijker" te maken] *plaatjes* Er is zoals je ziet nog niet zeer veel gedaan, maarnja... ben gisteren avond pas begonnen Greetz, F1B Mooi gemaakt, is dat sketch up :o Groetjes Tim Bewerkt: 4 januari 2008 door DaBeast Het is niet nodig om afbeeldingen te quoten, we hebben ze immers al een keer gezien.
Traser Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Update : Alles nu getextureerd en een glad bandje erop gemonteerd (met 3 groeven )
FIRE1BULL Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Yup, das sketchup @ Jup, ziet er al goed uit! blijf zo door gaan! Hier nog een kleine update van men transformer, heb wat kleine modelling bugs gefixed en wat detail ge-add + een beetje meer eraan gemodelled Greetz, F1B
Recommended Posts