Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ghe ghe, ziet er leuk uit Juppie :D. Komt de auto er ook nog bij? Ik ben bezig met een tekenig voor de mech walker die ik ga maken. Ik doe namelijk een battle met Fire1Bull. Ik upload hem binnenkort :D.

@ Donald Duck lezer, gebruik Autosmooth onder Editeble Poly, dan is de ronding net zo smooth als een pas gemaakte cylinder.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Ghe ghe, ziet er leuk uit Juppie :D. Komt de auto er ook nog bij? Ik ben bezig met een tekenig voor de mech walker die ik ga maken. Ik doe namelijk een battle met Fire1Bull. Ik upload hem binnenkort :D.

@ Donald Duck lezer, gebruik Autosmooth onder Editeble Poly, dan is de ronding net zo smooth als een pas gemaakte cylinder.

Heb geen auto (idd geen eigen auto moet ik nog helemaal maken ben pas een beginnende modder :D

edit = ik heb even een makkelijk modelletje gepakt een golf r32

vw-golf-two-door.gif

Kan iemand die met Cinema 4D zo neerzetten dat ik met splines kan gaan moddelen of heeft iemand de maten voor mij?

Edit @ 19:42 Update*

boksenversterkeriw7.jpg

Bewerkt: door jup117
Link to comment
Delen op andere websites

Ingame zetten lukt niet want:

1. Ik heb geen voorbeeld om hem mee te vergelijken,

2. En ik kan niet ingame zetten.

Als iemand een voorbeeld in sketchup heeft om hem mee te vergelijken dan zou ik dat heel erg graag willen hebben.

Graag reacties e.d.

Edit: als hij ingame komt graag wel in VC dat is het enigste gta die ik speel :dans:

1. je kan hem scalen

2.dar is een tut over in de MTL

Link to comment
Delen op andere websites

Hup Jup :D. Ziet er goed uit! wat is het eigenlijk?

In ieder geval, de ref voor mijn robot voor de battle tegen Fire1bull.

Nod_mechtroops.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik je wat tips geven voor mooiere plaatjes? Je moet in 'view' de assen uitzetten, en de lijnen. Zo krijg je mooie effecten, want die zwarte lijnen zijn niet echt mooi. Ze zijn handig als je aan het aan het maken bent, maar als je een plaatje maakt is het lelijk :puh:

post-45043-1199617383_thumb.jpg

Zie het verschil :)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik je wat tips geven voor mooiere plaatjes? Je moet in 'view' de assen uitzetten, en de lijnen. Zo krijg je mooie effecten, want die zwarte lijnen zijn niet echt mooi. Ze zijn handig als je aan het aan het maken bent, maar als je een plaatje maakt is het lelijk :puh:

waar kan ik dat vinden? bijv.

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\coll

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon, op de werkbalk bovenin Sketchup. View> Axes uit. View> Edge Style> Show Edges uit en profiles uit zetten.

Scalen = groter of kleiner maken. De Scale (grootte) bewerken dus.

Link to comment
Delen op andere websites

oke, maar ik heb geen voorbeeld om hem mee te vergelijken. Dan bedoel ik een voorwerp uit gta om de hoogte van de pingpong tafel in te schatten. Ik kan wel alle kanten op scalen maar dan heb ik nog niet de juiste hoogte.

Ping-pong balletjes toegevoegd:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...