MartyCeha Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Dan gaan al je vlakken er ook aan... Je moet ze niet verwijderen, alleen zorgen dat je ze niet laat zien. Als je ze verwijderd, gaan al de vlakken die afhankelijk zijn van die lijn ook weg. Je gumt zo je hele model uit.
Wazuup Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Leuk, maar dit blijven losse models. Topics in showroom dienen ingame screens en een download link te hebben. Samengevoegd met show jouw models dus.
-eend- Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Leuk, maar dit blijven losse models. Topics in showroom dienen ingame screens en een download link te hebben. Samengevoegd met show jouw models dus. Uhm... Wat is samengevoegd?
gta-pilot Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 @pum leuk alleen de tezturen zijn een beetje heelerg bugged in de gangen en het hele filmpje gaar over de gangen ondergronds....
Puma Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Het is een preview en daar wordt nooit de hele zooi geshowed, anders zou het geen preview meer zijn. Daarbij moet je niet gaan zeuren over scheve textures etc., want het is ten slotte een WIP, en het is "Still bugged ", zoals in de video staat.
Flame^ Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Wanneer je een preview van iets maakt zorg je meestal wel dat alles goed in orde is en niet bugged is zodat je mensen kan trekken, als je dat niet doet kan je negatief commentaar verwachten. Verder denk ik nog steeds dat de gameplay op die map gaat zuigen, omdat ik alleen maar wat gangen zie en een grote vlakte, zoiets is saai en niet leuk als je er met meerdere mensen op gaat spelen (je moet immers ook dekking kunnen zoeken) . Je trappetjes moet je ook ff wat mooier maken in plaats van iets schuins met een texture erop. Bewerkt: 7 januari 2008 door Flame^
Traser Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Mijn Boxkast aangepast en mijn versterker in ene glazen kistje gelegd.
Puma Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Er komen, nogmaals, allemaal objects uit SA in de map, zoals containers, kleine gebouwtjes, bomen, brokstukken etc.
Bierbuikje Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 goed gedaan traser, ik ben gestopt met moddelen, ik begin vrijdag weer, jullie weten wel ik zit met school enz. gister moest ik de eerste dag na de vakantie, de eerste dag van 2008 op school gelijk al bij de hoofdmeester van de onderbouw (klas 1,2) komen. in plaats van dat de leraar de mobiel in beslag neemt als ik aan het bellen ben, nam ik de mobiel in beslag als de leraar aan het bellen was. snap jij nou wat er fout aan is? hij doet het ook bij ons
gybrus Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 grappig puma maar kijk eens naar americas army (gratis+online) zij maken ook gebruik van gangen en plaatsen hier ook veel detail zoals buizen en lampen etc. het zou ook leuk zijn als je een scriptje maakt zodat je een soort van missie moet doen altijd wel leuk =D maar toch keep it up ,K
PizzaTonno Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Ik verveelde me. Een huisje, ik weet niet hoe je een render maakt heur. :$ Bewerkt: 8 januari 2008 door PizzaTonno
S-te-Fan Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Ik herken aan de wireframe hoe jij modelt allemaal aparte objecten xD. Ziet er wel leuk uit, maar volgens mij weet je heus wel hoe je moet renderen Kaaspizza . Ik vind hem om eerlijk te zijn niet zo heel mooi . Bewerkt: 8 januari 2008 door stefaneke
PizzaTonno Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Ik vind hem wel mooi. wat is er mis mee..? -- En toen was mijn huisje af. Bewerkt: 8 januari 2008 door PizzaTonno
Recommended Posts