Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Dan gaan al je vlakken er ook aan... Je moet ze niet verwijderen, alleen zorgen dat je ze niet laat zien. Als je ze verwijderd, gaan al de vlakken die afhankelijk zijn van die lijn ook weg. Je gumt zo je hele model uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuk, maar dit blijven losse models. Topics in showroom dienen ingame screens en een download link te hebben. Samengevoegd met show jouw models dus.

Uhm... Wat is samengevoegd? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een preview en daar wordt nooit de hele zooi geshowed, anders zou het geen preview meer zijn. Daarbij moet je niet gaan zeuren over scheve textures etc., want het is ten slotte een WIP, en het is "Still bugged :)", zoals in de video staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je een preview van iets maakt zorg je meestal wel dat alles goed in orde is en niet bugged is zodat je mensen kan trekken, als je dat niet doet kan je negatief commentaar verwachten.

Verder denk ik nog steeds dat de gameplay op die map gaat zuigen, omdat ik alleen maar wat gangen zie en een grote vlakte, zoiets is saai en niet leuk als je er met meerdere mensen op gaat spelen (je moet immers ook dekking kunnen zoeken) . Je trappetjes moet je ook ff wat mooier maken in plaats van iets schuins met een texture erop.

Bewerkt: door Flame^
Link to comment
Delen op andere websites

goed gedaan traser, ik ben gestopt met moddelen, ik begin vrijdag weer, jullie weten wel ik zit met school enz. gister moest ik de eerste dag na de vakantie, de eerste dag van 2008 op school gelijk al bij de hoofdmeester van de onderbouw (klas 1,2) komen. in plaats van dat de leraar de mobiel in beslag neemt als ik aan het bellen ben, nam ik de mobiel in beslag als de leraar aan het bellen was. snap jij nou wat er fout aan is? hij doet het ook bij ons :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

grappig puma maar kijk eens naar americas army (gratis+online)

zij maken ook gebruik van gangen en plaatsen hier ook veel detail zoals buizen en lampen etc.

het zou ook leuk zijn als je een scriptje maakt zodat je een soort van missie moet doen altijd wel leuk =D

maar toch keep it up

,K

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken aan de wireframe hoe jij modelt :puh: allemaal aparte objecten xD.

Ziet er wel leuk uit, maar volgens mij weet je heus wel hoe je moet renderen Kaaspizza :puh:.

poot_3.jpg

Ik vind hem om eerlijk te zijn niet zo heel mooi :sst:.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...