Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Z'n Knie :puh:. Er komen trouwens ook nog kabeltjes enz... Ik zal iets moeten verzinnen om Fire1bull te verslaan xD.

En toen was z'n ongerenderd huisje af :puh:. Ik herriner me opeens waarom jij niet rendert. Als je rendert is het een misleidend resultaat en zie je het anders dan dat je in GTA zou zien :puh:.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Z'n Knie :puh:. Er komen trouwens ook nog kabeltjes enz... Ik zal iets moeten verzinnen om Fire1bull te verslaan xD.

En toen was z'n ongerenderd huisje af :puh:. Ik herriner me opeens waarom jij niet rendert. Als je rendert is het een misleidend resultaat en zie je het anders dan dat je in GTA zou zien :puh:.

Heel goed opgelet, een 10 voor jou. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Z'n Knie :puh:. Er komen trouwens ook nog kabeltjes enz... Ik zal iets moeten verzinnen om Fire1bull te verslaan xD.

En toen was z'n ongerenderd huisje af :puh:. Ik herriner me opeens waarom jij niet rendert. Als je rendert is het een misleidend resultaat en zie je het anders dan dat je in GTA zou zien :puh:.

Heel goed opgelet, een 10 voor jou. ^_^

ga je het in gta setten dan ??

zo ja voor welke mod dan ??

EDIT

ow ja vergeeten ik zie je 2e schreen niet :S

nu ineens wel :puh:

hij is erg mooi geworden ga je gta MS joinen of zo :puh:

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel mooi. :cry: wat is er mis mee..?

--

En toen was mijn huisje af.

Ik vind het een mooi huisje Pizza, en ik snap eigenlijk wel waarom je niet rendert, eigenlijk best slim. Want iedereen probeert het helemaal mooi te renderen in 3DS Max, terwijl het er dan (in vergelijking met bijvoorbeeld een Vray render) lelijk uit ziet :cab: Als je niet rendert, heb je gewoon WYSIWYG (What you see is what you get)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een mooi huisje Pizza, en ik snap eigenlijk wel waarom je niet rendert, eigenlijk best slim. Want iedereen probeert het helemaal mooi te renderen in 3DS Max, terwijl het er dan (in vergelijking met bijvoorbeeld een Vray render) lelijk uit ziet :cab: Als je niet rendert, heb je gewoon WYSIWYG (What you see is what you get)

Greetz :sigaar:

En zo is het maar net Galiorix! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

CJ is een neger jonge, hij is van nature zwart xD. Je kan het level lichter krijgen door 2dfx... Het ziet er in ieder geval leuk uit, alleen het texture gebruik is een afknapper :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Op gta forums naar Radiosity solution zoeken of prelight of of of....

Er is daar een hele leuke tutorial.

en je CJ is zo donker omdat je col bugged is.

rammel hem even door col editor v2 en gooi die batch erover.

,K

Link to comment
Delen op andere websites

Dit licht helemaal niet aan prelightning, zoals sommige denken. Maar gewoon simpel door de Collision lightning. Deze kan je aanpassen in COL Editor 2.0, of 3DS Max. COL Editor gebruik ik zelf nooit, omdat (hoe raar het ook lijkt) COL Editor soms onzichtbare muren kan geven. Met Kams Script zelden (als je die goed weet te gebruiken). Wat je nou moet doen om cj niet meer zo donker te laten is het volgende (voor 3DS Max trouwens):

Je exporteerd je COL zoals gewoonlijk, en importeer je hem weer met de COL IO. Dan selecteer je de COL, en open de de material editor (hotkey:m). Daarna druk je op dit knopje button.JPG, en dan op je geselecteerde model. Nu zou je moeten zien dat je met de material editor nu de lightning waarde kan veranderen. Als je die op de hoogste waarde zet (ik geloof dat dat 256 is), is hij gewoon zoals SA standaart.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je misschien iets duidelijker zijn dan 5 (voor mij) rare woorden noemen :duh: ..?

Uhm, dan ben ik over 367584 jaar nog niet klaar met uitleggen.

Kijk alvast in Voeruigen Showroom pagina 23, dan begrijp

voor 5 % wat het is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een moderator was (dat gebeurt over 367584 jaar) dan zou ik dit topic noemen: spam dit topic maar lekker vol xD. Mij maakt het niks uit hoor maar dat moest er even uit :puh:.

Zo ziet het eruit als ik een screen uit m'n viewport maak :puh:.

Poot.jpg

En zo een 'normale' render.

poot.png

Edit: ook leuk... Greeble :D.

Low_poly.png

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...