Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind dat stefaneke best wel een punt heeft. Maar door een paar mislukte pogingen wil ik het hier nu spamloos houden. Voeg dus aleen nog maar nuttige reacties toe, met -als je wilt raten- deftige rates en niet een post zoals "Mooi, 60%" (wat ook een regel is bij het GFX fora). Maar gewoon rates met wat er goed- en fout/slecht-er is aan de desbetreffende models.

Natuurlijk moeten vragen als "Waar kan ik die tutorial vinden" via PB gehandelt worden, in plaats van hier (hoe het normaal ook zou moeten).

Moest er toch geprobeert worden onzinnig te posten, word de post gewoon verwijdert (zonder enige notificatie). Na meerdere malen dit soort gevallen en ik zal je er op wijzen. En natuurlijk geld dit ook voor het voertuigen topic, waar het even erg aan toe gaat.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat stefaneke best wel een punt heeft. Maar door een paar mislukte pogingen wil ik het hier nu spamloos houden. Voeg dus aleen nog maar nuttige reacties toe, met -als je wilt raten- deftige rates en niet een post zoals "Mooi, 60%" (wat ook een regel is bij het GFX fora). Maar gewoon rates met wat er goed- en fout/slecht-er is aan de desbetreffende models.

Natuurlijk moeten vragen als "Waar kan ik die tutorial vinden" via PB gehandelt worden, in plaats van hier (hoe het normaal ook zou moeten).

Moest er toch geprobeert worden onzinnig te posten, word de post gewoon verwijdert (zonder enige notificatie). Na meerdere malen dit soort gevallen en ik zal je er op wijzen. En natuurlijk geld dit ook voor het voertuigen topic, waar het even erg aan toe gaat.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Je maakt mensen bang. :Y

Na jou post hebben mensen 3 dagen lang niks gepost. :7

Anywayz hier iets van moi.

Volgens mij is hij al een keer gepost, maar ga hem binnenkort weer gebruiken voor ene projectje waar ik later nog wel iets over ga vertellen.

nitrobottlesbh0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gizmo ik liet het mijn vader zien en hij dacht dat het echt was. Zo mooi, Stefan die greeble is leuk gevonden en vind hem mooi gemoddeld. Enkel zou ik iets meer detail toevoegen.(alhoewel ik weet dat dat nog wel zal komen)

Link to comment
Delen op andere websites

Gizmo, je flikt het hem weer :puh:. Ziet er erg leuk uit. Je hebt op een realistische manier gerenderd en de materials zijn ook heel erg mooi. Het lijkt ofdat er zelfs een glanzend laagje om het 'plaatje' zit. Dat maakt het erg realistisch. Je hebt ook leuk met turbosmooth gewerkt zo te zien ^_^. En ik ben eigenlijk al veeeeel verder met mijn mech. Maar ik laat jullie geen updates zien xD. Ik was bang van DaBeast :puh:. Ik weet nou hoe je uhm... 'dirt maps' (ofzoiets) krijgt.

tex.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er erg mooi uit Gizmo, waar heb je hem mee gerenderd?

100ste post ^_^

ik denk dat die dat met 3d max gerender heeft en Vray

1579e post who cares ?

ik ben besig een brug te maaken voor trijnen... maar het lukt niet echt dit is wat ik nu gemaakt hebt.

brugbb5.jpg

heeft iemand tips ideen hints of ideen voor compleet andere constructies seg het dan ff want ik weet echt niets... en dit is lelijk..

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Na jaren geleden te zijn begonnen met Sketchup en toen weer een lange tijd gestopt te zijn ben ik begonnen via school met 3DSMax. Ik ben al bezig om een luxe kantoor te maken, maar de verlichting valt nog niet mee. Ik heb nu via een handige en zeer goed verwoorde tutorial een Coca-Cola flesje gemaakt. :dans:

cocacolastandflesje3qj5.th.png

(Flesje, met belichting en een spiegeling links)

rendercocacola1wh0.th.png

(Zelf vind ik deze de mooiste, kleurtinten en uiteraard weer de spiegeling)

Ik zelf vind ze keurig gemaakt, bij de eerste zie je onderaan het flesje ook echt die dikke bodem die je normaal hebt. Dit komt goed naar voren. Commentaar gewenst, maarja, het is ook mijn eerste/tweede model. En ja, ik vind het ook vreemd dat hij rechts grijs is en links groen. Staat opzich grappig, maar was niet gepland. Ook ga ik er nog een etiket erop doen en waarschijnlijk gebruik ik hem voor MS in een reclamebord. :Y

Grove St. :cya:

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Allenmaal heel mooi gemaakt!

@~>Gizmo<~: Wow, weetje hoe nice. Lijkt net echt. Ga zo door!

@Stefaneke:Mooi hoor, ziet er erg mooi uit die "oude/vieze" olievaten. Heb je er een tutorail voor gebruikt? Zoja, wil je me die even PM'en?

Kees1991:Ik vind je brug erg mooi, alleen komt er nog meer details op, of blijft ie zo?

Puma: Mooie lataarnpaal, ik zag dat bovenaan de lantaarenpaal, waar de lamp zit, een beetje blokkig is, maar dat laatje omdat je hem ingame gaat zetten? Maar ga zo door:

Grove St.: Ik heb ook een keer zo'n tutorial gebruikt om zo'n coca cola flesje te maken. Ik gebruikte die toen ik nog maar net 3ds max had, maar door die tutorial, en zelf een beetje proberen, kom je een heel eind.

Link to comment
Delen op andere websites

Er hoeft geen reden tot paniek te zijn :puh: . Mischien kwam het wat te streng over, maar watik er dus mee bedoelde was dat er gewoon wat deftiger moet gepost worden. En dus niet meteen een reply geven op een render. In plaats daar van, gewoon even wachten tot er een paar renders zijn gepost, en dan op de verschillende renders een comment geven. Zo word het hier niet benauwt, en krijg je niet meteen de indruk dat het vol spam/postboostende berichten zit. Dus vat me niet meteen verkeerd op, en beschilder me niet als the boogyman :puh: , want die ben ik niet :7 . Als het nu doorgaat zoals het nu is, ben ik erg tevreden, en trots op jullie. Doe dus zo verder ;) .

@Grove St.: Ziet er netjes uit, je model. Aleen zou ik nog wat werken aan je render zelf en aan de material. Er zijn best wel genoeg tutorials te vinden voor de default scanline render, dus dat moet niet meteen een probleem zijn.

@Puma: Ziet er erg goed uit voor een scetchup model. De vorm ziet er goed uit, de texture zou ik nog veranderen. Want nu lijkt het alsof het een lantaarnpaal uit beton is :7 , en het is wel degelijk eentje uit ijzer. Mischien zelfs zelf eventueel de texture maken?

@stefaneke: Dirtmaps heb ik zelf ook een keertje gebruikt, en is erg handig als je zelf textures wilt maken. Dit bespaart een boel werk in photoshop. Verder ziet het er mooi uit, best wel een goed resultaat dus.

@Gizmo: Die had ik inderdaat wel een keertje gezien ja :puh: . Model ziet er vet uit, lekker gedetaileerd. Textures en materials zien er accuraat uit, en de studio setup is ook best wel nice.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net Gta Sa te spelen, ik kwam bij die boot school, en dan in zo'n gebouwtje op het beeldscherm van een computer. Daar stond zo'n 3ds max sherm leek het wel :puh: Hier zijn de screens:

8g6yv7b.jpg

7x1wb4l.jpg

Toen heb ik dat plaatje uit de Txd gehaalt, en dit was hem: (mega klein, maar je kunt een beetje zien dat het 3ds is)

89fybg9.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...