Timske Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ziet ermooi uitalleen waar is het voor
Timske Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Update: Later deze avond : Greetz Mechien kun je de touwen realistischer maken :o Bye
karamanci Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Greetz Hey, heb je die boot van gta vc of sa? En hoe heb je die tommy erop gezet? Overigens een mooie model! KUTGW
Galiorix Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Die boot is de reefer uit GTA Vice City, Tommy gebruik ik als schaalmodel, zodat ik weet hoe groot ik moet modelen, het komt namelijk ook ingame. Greetz [edit] Ik zit nu al op 12.000 poly's Bewerkt: 20 januari 2008 door Galiorix
Mythbuster Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Ziet er weer super uit Galiorix! Nou maar hopen dat de engine van SA het niet vernaait.... De lampen en dat ding waar die boot op staat zien er ook gedetaileerd uit. Keep it up ouwe. *Wel beetje high poly by the way... Maja... Dat is meestal wel mooier Bewerkt: 20 januari 2008 door Mythbuster
Galiorix Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Greetz @hierboven: bedankt voor het comentaar [edit2] Er komt nog meer detail rond de deur zelf en de UWV moet nog goed gedaan worden. @hieronder: Ik ruk niet Bewerkt: 20 januari 2008 door Galiorix
.:TOM:. Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ziet er goed uit Ik had hem al in WIP gezien maar nu is hij nog mooier dan toen Keep it up, ouwe rukker xD Tom
S-te-Fan Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Beste forum-schoonmaakmiddel, als ik zo kijk kan die schuur van jouw onmogelijk zo veel poly's bevatten, je hebt waarschijnlijk een heleboel onnodige polygon's. Ik heb je scene hier en ik zal zien hoeveel onnodige faces (polygon's) ik kan ontdekken. Maar geef de moed niet op en blijf doorgaan . Mischien wat meer detail? Nog bar weinig detail, ik heb bijna alleen nog liggen kloten met de materials. Dit model komt ingame (niet in GTA). Madness met een displacement map xD. @ hieronder, DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vet . Kan je ze ook vervangen met de biped uit 3dsmax? Bewerkt: 20 januari 2008 door stefaneke
Dead-Dodo Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 die box gasten zien er grappig uit kan je er ook een stick popetje van maken? hier iets van mij:
Tjerk Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 jow, mooi, wordt het een auto garage? die je ook in need for speed underground 2 hebt?
Dead-Dodo Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) het word wel een garage maar hoe hij eruit komt te zien weet ik nogniet en ben nog een aardige beginner dus weet niet of het ingame komt nieuwe afbeelding en zo als je ziet is het wel redelijk verranderd: edit: heb nog een lasapparaat erbij gemaakt maar die is nog niet klaar. Bewerkt: 20 januari 2008 door Dead-Dodo
gangster28 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Ziet er netjes uit man, mooie details. Krijg de neiging om zelf ook weer aan de slag te gaan en ik ga weer eens wat programma's downloaden en hier wat actiever te worden.
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Ziet er netjes uit man, mooie details.Krijg de neiging om zelf ook weer aan de slag te gaan en ik ga weer eens wat programma's kopen en hier wat actiever te worden. Kuch Bewerkt: 21 januari 2008 door ~> GizmO <~
Recommended Posts