Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Met een paar updates, moet de carb nog wel wat aanpassen, zoals de nitroslangaansluiting en de afstelschroef.

Moet ook nog de Uitlaatpoort aanpassen en paar textures ervoor nodig.

en miss dat ik er een uitlaat voor maak.

En miss een K&N filter, maar dat moet ik nog wel zien

Raten please ^_^

Greetz Ferryn

Klik voor voorbeeld

Wil je zo'n een??

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Sorry voor dubbel post :7

>>> Door Wazuup: Doe het dan ook niet -_-<<<

Iemand nog paar ideeën,

voor ramps, looping lukt me niet :puh:

Of nog paar andere dingen??

Anders maak ik alle vlaktes weet en gaat die ingame :D

post-66814-1201372989_thumb.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

*Plaatje*

*Plaatje*

Met een paar updates, moet de carb nog wel wat aanpassen, zoals de nitroslangaansluiting en de afstelschroef.

Moet ook nog de Uitlaatpoort aanpassen en paar textures ervoor nodig.

en miss dat ik er een uitlaat voor maak.

En miss een K&N filter, maar dat moet ik nog wel zien

Raten please ^_^

Greetz Ferryn

Klik voor voorbeeld

Wil je zo'n een??

Jup, zoiets ben ik aan het (Proberen) maken.

maar ik moet ff wat dingen aanpassen.

Greetz Ferryn,

Ga je een skateparkmod maken?

Models zijn er goed uit!

Heb me aan me woord gehouden, hier zijn nieuwe updates,in de koelkop de gat gemaakt waar de gloeiplug zit, was eerst dicht,trekhendel beetje aangepast, carb lichtjes aangepast en de uitlaatpoort vergroot en verplaats.

Foto's:

enginepe2.th.png

engine2ty9.th.png

carbqv3.th.png

En zit nu op de 6186 Edges en 2418 Faces.

Warom rate niemand hem?

Tevens, bedankt voor die foto, ik heb dezelfde blok alleen met elektrische starter!

Heb hem even wat kleurtjes gegeven :tu:

enginekleurensq5.th.png

engine2kleurenmr6.th.jpg

Die Hpi logo zit er omdat ik het blokje een beetje op een van Hpi heb laten lijken.

Weer een update, namelijk een uitlaat op een aparte bestand en beide hebben imbusschroefjes bij de trekstarter gekregen en uitlaatpoort Wéér vergroot :puh:

Moet de uitlaat aan de andere kant nog bijwerken want daar heeft ie geen expansie, en het is een HUGE uitlaat xD .

Zonder Uitlaat:

rcblokjewd1.th.png

Met Uitlaat:

rcblokjemetuitlaatyi5.th.png

Imbusschroefjes:

6hoekjesiz2.th.png

Rate please? :puh:

Weer een update, de koelkop verandert, Foto:

rcmotormetnieuwekoelkopna0.th.jpg

Weer een update namelijk een gloeiplug gegeven, foto:

gloeiplugwc8.th.jpg

De counter staat nu op: 8114 Edges en 3213 Faces.

Greetz Ferryn

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst: (bewerkt)

EDIT: Ferryn je bent al druk bezig met je ding voor je autotjes :D ziet er leuk uit ^_^

finaljg1.png

Kan bijna in-game..

Is er een tut om iets op rar host te zetten mijn file upload die niet :?

Groeten Tim

Bewerkt: door Timske
Geplaatst: (bewerkt)

Mischien wat varierende textures en dan kan hij ingame. Nogal vage ramps... zo recht omlaag net zoals de Typhoon in Bobjaanland zal ik niet durven.

Kosmo, lekker gedetaileerd. Ik vind het niet echt op een motor lijken. Maar dat maakt niet zoveel uit want je modelt nog niet zo lang en je moet nog veel leren ;).

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Mischien wat varierende textures en dan kan hij ingame. Nogal vage ramps... zo recht omlaag net zoals de Typhoon in Bobjaanland zal ik niet durven.

Die ene heb ik maar even gedaan want ik moest iets :puh:

Ik heb in die Thypoon gezeten en vond begin alleen leuk :D

Maar ik zal het wel een keer aanpassen als ik er tijd voor heb

Groeten Tim

Geplaatst:

Naast bestaande dingen kan ik ook beetje modelen ;)

Ik wil de Hemi Cuda wat realistische lampen geven.

Hij is lowpoly maar dat kan veranderen.

lampkopul8.jpg

Geplaatst:
Kosmo, lekker gedetaileerd. Ik vind het niet echt op een motor lijken. Maar dat maakt niet zoveel uit want je modelt nog niet zo lang en je moet nog veel leren ;).

Ik zie hier nergens een Kosmo....

Geplaatst:
Kosmo, lekker gedetaileerd. Ik vind het niet echt op een motor lijken. Maar dat maakt niet zoveel uit want je modelt nog niet zo lang en je moet nog veel leren ;).

Ik zie hier nergens een Kosmo....

Check de ava van FerryN :7 Het ziet er super uit, vooral voor sketchup :tu: Keep it up!

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Zo low poly is hij niet hoor. In welk programma is hij eigenlijk gemaakt? Blijf zo in ieder geval doorgaan, je lamp ziet er goed uit ;).

Al 999 keer gespammed :puh:.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst: (bewerkt)
Zo low poly is hij niet hoor. In welk programma is hij eigenlijk gemaakt? Blijf zo in ieder geval doorgaan, je lamp ziet er goed ui ;).

Al 999 gespammed :puh:.

Hij is in Zmodeler2 gemaakt :cab:

Bedankt voor de comment :puh:

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst: (bewerkt)

Jow, hier is Kosmo :D

Met paar updates en nieuwe screens:

blokjeaangepastvj9.th.png

blokjeaangepast2sl8.th.jpg

blokjeaangepast3ys9.th.jpg

blokjeaangepast4fu4.th.jpg

blokjeaangepast5zi1.th.jpg

Moet ook nog de Carb verplaatsen, dat is eigenlijk nog het enige,dan kan ik de carter nog kleiner en realistischer maken.

En hier moet ik ong. op moeten lijken:

nitroforce6.jpg

rc-nitro-engines.jpg

Hier komt weer een update voor jullie, geheel nieuwe carb gemaakt en een andere plek gekregen, en de carter heeft dieet gehad.

9 nieuwe foto's:

updateom9.th.jpg

update2es3.th.jpg

update3kq3.th.jpg

update4qc3.th.jpg

update5lc4.th.jpg

update6wb2.th.jpg

update7cr6.th.jpg

update8qb8.th.jpg

En hier de stats:

update9jv3.th.jpg

Greetz Ferryn, Thnx voor de comments :*D

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst: (bewerkt)

Eindelijk klaar (bijna dan) met mijn nieuwe render.

Rendertijd: 70/80 minuten

Poly's: 80000+

Rate's/opmerkingen altijd welkom.

BTW: Helaas nog problemen met reflecties zoals je ziet... (witte vlekkies :clown: )

Edit:

Ik heb het klein gerenderd omdat het anders veel te lang zou duren... :7

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst: (bewerkt)

Gangsta, aangezien ik zo'n zelfde scene op mijn pc heb staan ga ik ervan uit dat je deze scene hebt gebruikt om te oefenen met Vray. Het ziet er in ieder geval stralend uit. Die reflecties zien er jammer genoeg niet zo mooi uit. De belichting en materials zijn ook prima. Nou kom ik.... Hij is nog steeds niet zo mooi maar binnenkort kunnen jullie hem in San Andreas aanschouwen (en later ook in een mod voor BF2). Het meeste detail moet komen van de textures die ik zelf ga maken. Verder moet ik de wielen wat minder high poly maken en nog wat schietgaatjes. De kleppen waar de banden in komen als ze inklappen lijken me ook wel handig. De cockpit zal heel gedetaileerd worden. Want dat is hetgene waarvan je het meeste ziet ingame ;). Ook zit er nog iets raars bij de grens tussen vleugel en romp, dat komt wel in orde. Kort samengevat: Hij is nog lang niet af xD.

Metwielen.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Jullie hebben vast allemaal Puma zijn bananaphone gezien. Ik had exact hetzelfde idee een maand geleden (maar dan voor persoonlijke doeleinden, moest men dit niet geloven, kan je dit navragen bij Dhr. Gybrus :puh: ), en nu heb ik hem eindelijk afgemaakt. Hij heeft iets van een 83 polygonen en een custom 1024x1024 bodymap.

30045540pv1.jpg

Beetje overbelichte render, ach..

Funfunfun!

gtafheadergw0.jpg

>>> Door Wazuup: I like.<<<

>>> Door DaBeast: Yagshemash!<<<

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...