Timske Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Met een paar updates, moet de carb nog wel wat aanpassen, zoals de nitroslangaansluiting en de afstelschroef.Moet ook nog de Uitlaatpoort aanpassen en paar textures ervoor nodig. en miss dat ik er een uitlaat voor maak. En miss een K&N filter, maar dat moet ik nog wel zien Raten please Greetz Ferryn Klik voor voorbeeld Wil je zo'n een??
Timske Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Sorry voor dubbel post >>> Door Wazuup: Doe het dan ook niet -_-<<< Iemand nog paar ideeën, voor ramps, looping lukt me niet Of nog paar andere dingen?? Anders maak ik alle vlaktes weet en gaat die ingame
FerryN Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) *Plaatje* *Plaatje* Met een paar updates, moet de carb nog wel wat aanpassen, zoals de nitroslangaansluiting en de afstelschroef. Moet ook nog de Uitlaatpoort aanpassen en paar textures ervoor nodig. en miss dat ik er een uitlaat voor maak. En miss een K&N filter, maar dat moet ik nog wel zien Raten please Greetz Ferryn Klik voor voorbeeld Wil je zo'n een?? Jup, zoiets ben ik aan het (Proberen) maken. maar ik moet ff wat dingen aanpassen. Greetz Ferryn, Ga je een skateparkmod maken? Models zijn er goed uit! Heb me aan me woord gehouden, hier zijn nieuwe updates,in de koelkop de gat gemaakt waar de gloeiplug zit, was eerst dicht,trekhendel beetje aangepast, carb lichtjes aangepast en de uitlaatpoort vergroot en verplaats. Foto's: En zit nu op de 6186 Edges en 2418 Faces. Warom rate niemand hem? Tevens, bedankt voor die foto, ik heb dezelfde blok alleen met elektrische starter! Heb hem even wat kleurtjes gegeven Die Hpi logo zit er omdat ik het blokje een beetje op een van Hpi heb laten lijken. Weer een update, namelijk een uitlaat op een aparte bestand en beide hebben imbusschroefjes bij de trekstarter gekregen en uitlaatpoort Wéér vergroot Moet de uitlaat aan de andere kant nog bijwerken want daar heeft ie geen expansie, en het is een HUGE uitlaat xD . Zonder Uitlaat: Met Uitlaat: Imbusschroefjes: Rate please? Weer een update, de koelkop verandert, Foto: Weer een update namelijk een gloeiplug gegeven, foto: De counter staat nu op: 8114 Edges en 3213 Faces. Greetz Ferryn Bewerkt: 27 januari 2008 door FerryN
Timske Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) EDIT: Ferryn je bent al druk bezig met je ding voor je autotjes ziet er leuk uit Kan bijna in-game.. Is er een tut om iets op rar host te zetten mijn file upload die niet Groeten Tim Bewerkt: 27 januari 2008 door Timske
S-te-Fan Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Mischien wat varierende textures en dan kan hij ingame. Nogal vage ramps... zo recht omlaag net zoals de Typhoon in Bobjaanland zal ik niet durven. Kosmo, lekker gedetaileerd. Ik vind het niet echt op een motor lijken. Maar dat maakt niet zoveel uit want je modelt nog niet zo lang en je moet nog veel leren . Bewerkt: 27 januari 2008 door stefaneke
Timske Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Mischien wat varierende textures en dan kan hij ingame. Nogal vage ramps... zo recht omlaag net zoals de Typhoon in Bobjaanland zal ik niet durven. Die ene heb ik maar even gedaan want ik moest iets Ik heb in die Thypoon gezeten en vond begin alleen leuk Maar ik zal het wel een keer aanpassen als ik er tijd voor heb Groeten Tim
GTA_XP Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Naast bestaande dingen kan ik ook beetje modelen Ik wil de Hemi Cuda wat realistische lampen geven. Hij is lowpoly maar dat kan veranderen.
-eend- Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Kosmo, lekker gedetaileerd. Ik vind het niet echt op een motor lijken. Maar dat maakt niet zoveel uit want je modelt nog niet zo lang en je moet nog veel leren . Ik zie hier nergens een Kosmo....
Galiorix Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Kosmo, lekker gedetaileerd. Ik vind het niet echt op een motor lijken. Maar dat maakt niet zoveel uit want je modelt nog niet zo lang en je moet nog veel leren . Ik zie hier nergens een Kosmo.... Check de ava van FerryN Het ziet er super uit, vooral voor sketchup Keep it up! Greetz
S-te-Fan Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Zo low poly is hij niet hoor. In welk programma is hij eigenlijk gemaakt? Blijf zo in ieder geval doorgaan, je lamp ziet er goed uit . Al 999 keer gespammed . Bewerkt: 27 januari 2008 door stefaneke
GTA_XP Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Zo low poly is hij niet hoor. In welk programma is hij eigenlijk gemaakt? Blijf zo in ieder geval doorgaan, je lamp ziet er goed ui . Al 999 gespammed . Hij is in Zmodeler2 gemaakt Bedankt voor de comment Bewerkt: 27 januari 2008 door GTA_XP
FerryN Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Jow, hier is Kosmo Met paar updates en nieuwe screens: Moet ook nog de Carb verplaatsen, dat is eigenlijk nog het enige,dan kan ik de carter nog kleiner en realistischer maken. En hier moet ik ong. op moeten lijken: Hier komt weer een update voor jullie, geheel nieuwe carb gemaakt en een andere plek gekregen, en de carter heeft dieet gehad. 9 nieuwe foto's: En hier de stats: Greetz Ferryn, Thnx voor de comments Bewerkt: 28 januari 2008 door FerryN
Gangsta Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Eindelijk klaar (bijna dan) met mijn nieuwe render. Rendertijd: 70/80 minuten Poly's: 80000+ Rate's/opmerkingen altijd welkom. BTW: Helaas nog problemen met reflecties zoals je ziet... (witte vlekkies ) Edit: Ik heb het klein gerenderd omdat het anders veel te lang zou duren... Bewerkt: 28 januari 2008 door Gangsta
S-te-Fan Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Gangsta, aangezien ik zo'n zelfde scene op mijn pc heb staan ga ik ervan uit dat je deze scene hebt gebruikt om te oefenen met Vray. Het ziet er in ieder geval stralend uit. Die reflecties zien er jammer genoeg niet zo mooi uit. De belichting en materials zijn ook prima. Nou kom ik.... Hij is nog steeds niet zo mooi maar binnenkort kunnen jullie hem in San Andreas aanschouwen (en later ook in een mod voor BF2). Het meeste detail moet komen van de textures die ik zelf ga maken. Verder moet ik de wielen wat minder high poly maken en nog wat schietgaatjes. De kleppen waar de banden in komen als ze inklappen lijken me ook wel handig. De cockpit zal heel gedetaileerd worden. Want dat is hetgene waarvan je het meeste ziet ingame . Ook zit er nog iets raars bij de grens tussen vleugel en romp, dat komt wel in orde. Kort samengevat: Hij is nog lang niet af xD. Bewerkt: 28 januari 2008 door stefaneke
DaBeast Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Jullie hebben vast allemaal Puma zijn bananaphone gezien. Ik had exact hetzelfde idee een maand geleden (maar dan voor persoonlijke doeleinden, moest men dit niet geloven, kan je dit navragen bij Dhr. Gybrus ), en nu heb ik hem eindelijk afgemaakt. Hij heeft iets van een 83 polygonen en een custom 1024x1024 bodymap. Beetje overbelichte render, ach.. Funfunfun! >>> Door Wazuup: I like.<<< >>> Door DaBeast: Yagshemash!<<< Vriendelijke groeten, DaBeast
Recommended Posts