Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

[..]

Heb je gephotoshopt??

[...]

Nee, hij kwam zomaar uit de lucht vallen :7

Ziet er super uit DaBeast, echt super realistisch :D Ook leuke photoshop, heb je hem ingame gezet en daarna die missie gestart of gewoon de bestaande header verandert?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Mag er smooth "1" over die banaan? ^_^. Dan ziet hij er mischien nog mooier uit. En je bent zo te zien inderdaad ingame geweest want Tommy heeft een andere mondpositie :D. Kutgw.

@ hieronder: Wie spamt er nou :puh:. en met die manier van mij maak je geen extra pol's aan, hij ziet er aleen smoother uit (ten koste van de shader maar met textures erop zie je dat niet).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst ben ik ingame gegaan, en dan het wat gephotoshopt..

Over dat smoothen: ik heb het al een beetje handmatig gesmooth. Hij was niet echt voor te showen, maar gewoon voor persoonlijk ingame gebruik :) . Met de goede textures heb je geen overbodige poly's nodig ;) .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga waarschijnlijk na mijn Havo de opleiding Game Architecture and Design doen aan de internationale hogeschool in Breda. Zegmaar een opleiding om game designer te worden. Daar zit natuurlijk een groot deel modellen bij. Alleen daar gebruiken ze geen 3ds max maar Maya. Dus daar ben ik mee begonnen.

firsttestny0.jpg

Zoals je ziet is het best lastig en doe ik me best alleen uit te vinden.

Modeling techniek is het zelfde alleen andere interface en benamingen etc. etc.

Voor de dames die het niet kennen.

Dit is maya.

Figure%201%20-%20Maya%20interface.jpg

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

Alleen Maya? :{

Waarom geen 3DSMax... :cry: Als ik naar de website van Rockstargames ga en daar op 3D Artist klik lees ik: Benodigdheden: Veel verstand met programma's als 3DSMax en Maya. :cab:

Activision, EA, Ubisoft, Bungie gebruiken ook 3DSMax. :Y

Anyways:

Mooie biljarttafel! Ik neem aan dat Maya toch wel een beetje dezelfde dingen als 3DSMax heeft toch? (Boolean, editable poly, turbosmooth etc..) :D

Bedankt stefaneke voor je commentaar op m'n interieur. :D

(Anybody else? Zie vorige pagina)

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Maya is beter voor animeren.. wel leuk programma. En Gangsta, het gaat vooral om de studio's, niet om de uitgevers ;) Bijv. Digital Illusion gebruikt wel Maya. Ik heb het ook wel eens gebruikt maar ik kan er niet zo veel mee als in 3D Studio Max. Kleine update.

Vliegtuig.jpg

Nou nog kleppen maken voor de wielen, nog wat detail en dan het moeilijkste: textures maken xD.

B.T.W. Maya is ook van Autodesk, en Autodesk bezig 3D Studio Max.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

[plaatje]

Leuk... Ik had een heel verhaal met commentaar getypt, druk ik opeens op vorige...

Het kwam er iniedergeval op neer dat je de motorinlaten groter moet doen, de cockpit dieper in de romp laten zakken, nog vier boordkanonnen in de neus moet doen, en de kleppen die op het landingsgestel zitten rond moeten.

Hoe ik dit weet? 'Kep 'n modelletje ervan. :bier: Als je fotos oid ervan wil moetje dat maar even zeggen op MSN oid.

Verder ziet'ie er wel goed uit btw :bier:

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

@ Nickonly, Weet ik. Maar chek eerst eens de versie warvan jij een model hebt, er zijn verschillende versies van de ME 262. En ik weet dat je een modelletje ervan hebt. Over de motorinlaten heb je gelijk, en als iemand me kan helpen met het maken van textures in photoshop -> PM me.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, die heb ik al een lange tijd geleden gemaakt, als 't goed is staan ze nog ergens in het oude Show your Models topic.

Wip, en lelijk als 't maar kan:

bmp3lelijk2nk8.jpg

bmp3lelijkob3.jpg

Ik heb een methode bedacht om voertuigen te maken, ook highpoly dus, alleen had ik in texturen geen zin.. het is dus een op-z'n-Hollands texturewerkje geworden...

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

@Cheeta:

Voor-en-achterkant zien er degelijk uit voor je eerste(?) car model (en zeker met Scetchup!).

Aleen zou ik nog werken aan de zijkant. Want die ziet er een beetje uit alsof je iets als Extrude -> Scale -> Extrude -> Scale -> etc. hebt gedaan. Voor de rest ziet de vorm er best wel goed uit. Ook zou ik de bumpers wat een bumper maken, maar dat heeft te maken met de zijkanten.

@Stefaneke: Begint er steeds meer op te lijken, mooie gesmoothe vorm. Verder heb ik geen opmerkingen over de vorm ofzo. Hoeveel polygonen heeft hij nu, en komt hij ingame?

@Gizmo: Hehe, Maya , ga je het toch nog leren :7 . Ik zie niet echt wat je gemaakt hebt (tenzei dat het 2-opeen liggende kazen zijn :puh: ), maar voor een first timer ziet het er best goed uit (wat het ook is). Let wel op dat je bij zulke opleiding ook moet gaan programeren (had ik gehoort van TNT, die nu in het eerste jaar zit, en Flash krijgt). Ach, ik wens je in ieder geval veel succes!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet ook niks voorstellen. :puh:

T moest gewoon beetje practise met smooth en chamfer en extrude zijn. Maar zelfs dat mislukte.

Ik leer alles van T_N_T ;) hij zit trouwens nu in zijn tweede jaar.

Door hem ga ik nu maya leren.

Aangezien ze dat daar gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...