Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Zit T_N_T ook op die school? LOL. Mischien zie je mij er over enkele jaren ook wel xD.

Het vliegtuig komt inderdaad ingame DaBeast, hij zit rond de 3500 poly's. Ik ben momenteel de motoren aan het "hermodellen". Omdat dat een heuse Poly Crap was/is.


Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is het eerste model dat ik gemaakt heb. Een kerk:

kerksketchupeu1.th.png

kerkraamsketchupcf2.th.png

kerkinterieursketchupki6.th.png

Model van gebouw: 100%

Klokken en bellen: 35%

Interieur: 30%

Enterable Maken: 0%

Ingame zetten: 0%

Bewerkt: door f-16gek
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijken meer op bergen :7. Je moet een echte water material pakken, zoek eens op google naar een tutorial. En f-16gek, niet slecht voor een eerste model. Ingame is het een grote Poly Crap maar keep up the work :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijken meer op bergen :7. Je moet een echte water material pakken, zoek eens op google naar een tutorial. En f-16gek, niet slecht voor een eerste model. Ingame is het een grote Poly Crap maar keep up the work :D.

''Het lijkt meer op bergen'' Wat denk je wel dat je uberhaupt bent mafkees, negatieve reacties kan je in je hoofd houden.. :7

>>> Door Wazuup: Als je niet tegen negatieve reacties kan, laat dan hier je werk ook niet raten...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijken meer op bergen :7. Je moet een echte water material pakken, zoek eens op google naar een tutorial. En f-16gek, niet slecht voor een eerste model. Ingame is het een grote Poly Crap maar keep up the work :D.

''Het lijkt meer op bergen'' Wat denk je wel dat je uberhaupt bent mafkees, negatieve reacties kan je in je hoofd houden.. :7

@ Karamanci

Waarom reageer jij zo?

Dat is zijn mening, ook jij moet die respecteren al ben je de maker van die model.

Opzich ziet er goed uit, maar miss met andere textures dat het meer op een storm lijkt.


@Stefaneke

Je Vliegtuig :puh: ziet er goed uit, heb zelf BF2 gedaan


@ F-16gek

Ziet er leuk uit, heb je naar de blauwe vlakken gekeken dat die niet de buitenmuren zijn?

Anders heb je invisible walls ;)

Greetz Ferryn

Oeh, leuke lijntjes :tu:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites


@ F-16gek

Ziet er leuk uit, heb je naar de blauwe vlakken gekeken dat die niet de buitenmuren zijn?

Anders heb je invisible walls ;)

Jep allemaal al naar gekeken :) Tot nu toe gaat alles op rolletjes. (Behalve de klok en de bel dan :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

karamanci, wij leven in een land met vrijheids van meningsuiting, negatieve reacties zijn op dit forum toegestaan als ze niet beledigend zijn ^_^. Als jij het als een belediging opvat zal ik mijn post editen. Dit gelieve via PM te vertellen want dit is geen spam forum :duh:.

@ FerryN, Plane zeggen is irritant, dat verward me met de plane's in 3D Studio Max :puh:. Bedankt voor je reacties.

En karamanci, ik zal eens laten zien hoe je een zee maakt in 3D Studio Max:

See.jpg

Nog eventjes de wolken fixen.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Een prima model Big Boss, alleen zijn je textures een beetje verneukt. Ze komen namelijk heel vaak achter elkaar voor, dat is niet zo mooi. Nog een tip: extrude de ramen een beetje naar binnen, dit komt veel realistischer over. Je kan beter 2 garage deuren maken in plaats van één garage deur met een uitgerekte texture.

Kleine update, als ik de wolken in 3D wil renderen duurt dit denk ik 8 uur :7. Dus doe ik het maar zo. Ik ga me niet in deze scene verdiepen. Het was gewoon even voor de lol.

Zee.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Die lucht is een beetje simpel, ik zou er realistischere wolken achter zetten.

Kijk, Sketchup:

water.jpg

Sketchup rendert veel beter dan 3dsMax, karamanci en stefaneke, maar dat wisten jullie vast al :sigaar:.

:D

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Een prima model Big Boss, alleen zijn je textures een beetje verneukt. Ze komen namelijk heel vaak achter elkaar voor, dat is niet zo mooi. Nog een tip: extrude de ramen een beetje naar binnen, dit komt veel realistischer over. Je kan beter 2 garage deuren maken in plaats van één garage deur met een uitgerekte texture.

Kleine update, als ik de wolken in 3D wil renderen duurt dit denk ik 8 uur :7. Dus doe ik het maar zo. Ik ga me niet in deze scene verdiepen. Het was gewoon even voor de lol.

Hey men! Heb je dat met een tutorial gemaakt ofzo? Ik ben me echt rot aan het zoeken op Google en ik kom er maar niet uit waar ik zo'n goede tut vind.

Heel erg mooi!!!

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...