S-te-Fan Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) Zit T_N_T ook op die school? LOL. Mischien zie je mij er over enkele jaren ook wel xD. Het vliegtuig komt inderdaad ingame DaBeast, hij zit rond de 3500 poly's. Ik ben momenteel de motoren aan het "hermodellen". Omdat dat een heuse Poly Crap was/is. Bewerkt: 30 januari 2008 door stefaneke
S-te-Fan Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) Ziet er leuk uit karamanci, ook al ziet hij er niet erg stevig uit... (leuk Joriz, die lijn ) @ hieronder: het is gemoddeld . Bewerkt: 30 januari 2008 door stefaneke
karamanci Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ziet er leuk uit karamanci, ook al ziet hij er niet erg stevig uit...[PLAATJES] Tja, lang niet gemod heh!
f-16gek Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Dit is het eerste model dat ik gemaakt heb. Een kerk: Model van gebouw: 100% Klokken en bellen: 35% Interieur: 30% Enterable Maken: 0% Ingame zetten: 0% Bewerkt: 31 januari 2008 door f-16gek
karamanci Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Laat me raden, zeker me Zmodeler he , man... Met 3ds Max gaat het veel smoother . The oceaan in the storm....Brrr
S-te-Fan Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Het lijken meer op bergen . Je moet een echte water material pakken, zoek eens op google naar een tutorial. En f-16gek, niet slecht voor een eerste model. Ingame is het een grote Poly Crap maar keep up the work .
karamanci Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Het lijken meer op bergen . Je moet een echte water material pakken, zoek eens op google naar een tutorial. En f-16gek, niet slecht voor een eerste model. Ingame is het een grote Poly Crap maar keep up the work . ''Het lijkt meer op bergen'' Wat denk je wel dat je uberhaupt bent mafkees, negatieve reacties kan je in je hoofd houden.. >>> Door Wazuup: Als je niet tegen negatieve reacties kan, laat dan hier je werk ook niet raten...<<<
FerryN Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Het lijken meer op bergen . Je moet een echte water material pakken, zoek eens op google naar een tutorial. En f-16gek, niet slecht voor een eerste model. Ingame is het een grote Poly Crap maar keep up the work . ''Het lijkt meer op bergen'' Wat denk je wel dat je uberhaupt bent mafkees, negatieve reacties kan je in je hoofd houden.. @ Karamanci Waarom reageer jij zo? Dat is zijn mening, ook jij moet die respecteren al ben je de maker van die model. Opzich ziet er goed uit, maar miss met andere textures dat het meer op een storm lijkt. @Stefaneke Je Vliegtuig ziet er goed uit, heb zelf BF2 gedaan @ F-16gek Ziet er leuk uit, heb je naar de blauwe vlakken gekeken dat die niet de buitenmuren zijn? Anders heb je invisible walls Greetz Ferryn Oeh, leuke lijntjes Bewerkt: 1 februari 2008 door FerryN
f-16gek Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 @ F-16gek Ziet er leuk uit, heb je naar de blauwe vlakken gekeken dat die niet de buitenmuren zijn? Anders heb je invisible walls Jep allemaal al naar gekeken Tot nu toe gaat alles op rolletjes. (Behalve de klok en de bel dan )
S-te-Fan Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) karamanci, wij leven in een land met vrijheids van meningsuiting, negatieve reacties zijn op dit forum toegestaan als ze niet beledigend zijn . Als jij het als een belediging opvat zal ik mijn post editen. Dit gelieve via PM te vertellen want dit is geen spam forum . @ FerryN, Plane zeggen is irritant, dat verward me met de plane's in 3D Studio Max . Bedankt voor je reacties. En karamanci, ik zal eens laten zien hoe je een zee maakt in 3D Studio Max: Nog eventjes de wolken fixen. Bewerkt: 2 februari 2008 door stefaneke
Big Boss Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Mijn eerste goede model dat intussen ook al mooi ingame staat. Je kan er nog niet in, maar dat maak ik nog. Bewerkt: 1 februari 2008 door Big Boss
S-te-Fan Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Een prima model Big Boss, alleen zijn je textures een beetje verneukt. Ze komen namelijk heel vaak achter elkaar voor, dat is niet zo mooi. Nog een tip: extrude de ramen een beetje naar binnen, dit komt veel realistischer over. Je kan beter 2 garage deuren maken in plaats van één garage deur met een uitgerekte texture. Kleine update, als ik de wolken in 3D wil renderen duurt dit denk ik 8 uur . Dus doe ik het maar zo. Ik ga me niet in deze scene verdiepen. Het was gewoon even voor de lol.
Puma Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Die lucht is een beetje simpel, ik zou er realistischere wolken achter zetten. Kijk, Sketchup: Sketchup rendert veel beter dan 3dsMax, karamanci en stefaneke, maar dat wisten jullie vast al . Bewerkt: 1 februari 2008 door Puma
Gangsta Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Een prima model Big Boss, alleen zijn je textures een beetje verneukt. Ze komen namelijk heel vaak achter elkaar voor, dat is niet zo mooi. Nog een tip: extrude de ramen een beetje naar binnen, dit komt veel realistischer over. Je kan beter 2 garage deuren maken in plaats van één garage deur met een uitgerekte texture.Kleine update, als ik de wolken in 3D wil renderen duurt dit denk ik 8 uur . Dus doe ik het maar zo. Ik ga me niet in deze scene verdiepen. Het was gewoon even voor de lol. Hey men! Heb je dat met een tutorial gemaakt ofzo? Ik ben me echt rot aan het zoeken op Google en ik kom er maar niet uit waar ik zo'n goede tut vind. Heel erg mooi!!! Bewerkt: 1 februari 2008 door Gangsta
Recommended Posts