Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Dat 3D Studio Max is echt fantastisch! Ik heb met wat hulp van stefaneke en een tutorial mijn naam in 3D gemaakt. Rates en Comments zijn natuurlijk welkom!

Zoals de betere zien is dit heel makkelijk maar ik vond het toch wel grappig voor mijn eerste creatie!

MVG,

Omar

post-70288-1202062513.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wel leuk voor je eerste creatie, misschien kan je hem nog iets beter renderen, met een spiegelende ondergrond bijvoorbeeld

Hoe doe je dat dat spiegelen. En hoe plak je er textures op?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ik show effe wat van mijn laatste werk. Kan ze helaas niet afmaken door gebrek aan tijd, maarja, ik kom er waarschijnlijk nog wel eens aan toe.

1199366488.jpg

1199366516.jpg

1199546290.jpg

1199031371.jpg

De tuxedo's van Jack, Joker, en Two-Face zijn uit een ander spel, weet niet welk, maar heb alle textures gemod. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens en meiden.

Ik wil jullie er even op wijzen dat hier nog steeds gespamd word in dit topic. Dit topic is bedoelt om je creaties te laten zien en om op andere creaties comments te geven. Dus als je een model post, geef ook een comment op de vorige poster die een model heeft gepost. Dit houdt voor iedereen dit topic leuk, ik ben geen moderator maar dit wou ik even kwijt.

-Omar-, Je eerste creatie, wat me opvalt is dat ik je aangeraden had om de tutorial van Twenty Eyes te volgen om een clay render te maken. Als je alles volgens die tutorial doet, komt het er een heel stuk mooier uit te zien. Ik zal je wel helpen met de reflecties, aangezien de material editor erg ingewikkeld is en ik er ook nog lang niet alles van snap.

6.6, Voor je eerste model is het eigenlijk nogal simpel. Een 3D text is 1 2 3 klaar. Maarja, je moet ergens beginnen. Ik had je model ook liever gezien in een clay render.

----------

teuntjuh, Heb je die zelf gemoddeld of alleen getextuurd? Ziet er in ieder geval goed uit, alhoewel die schurken mij niet echt aanspreken. Ze zien er nogal low poly uit, dat is jammer. Als het een texture aanpassing is zou ik graag ook nog het origoneel zien. (niet via dit topic, edit je post of stuur een pb).

9,2/10, Voor als je hem zelf gemoddelt hebt. Als het een texture aanpassing is wil ik eerst de origonele zien voordat ik dan kan raten.

----------

GTA_PEEKCITY, Het lijkt inderdaad niet veel op een eiland, maar omdat het je eerste eiland is zal ik niet zo hard zijn. Ik zal het zoals tjerk al zei eerder een plateau noemen. Ook eindigt de weg nogal raar... Ik zou zeggen hou vol :tu:.

7.4/10, De weg eindigt zo raar en een ondergrondse weg die zo kort is is erg raar. Als pluspunt geef ik geef je dit cijfer omdat het je eerste eiland is, als minpunt geef ik dit cijfer omdat het nogal onrealistisch is.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik weet het. Maar ik heb het volgens die tut va Twenty gedaan. Alleen het belichting effect niet.

teuntjuh: Man die is echt heel mooi ga je ze ingame zetten?

En sorry maar weet iemand een tut om bijv. een USB stick te maken?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

Heey mensen,

Ben weer met iets begonnen,

Namelijk 50 cc Minibike blokje, luchtgekoeld.

Heb er expres hiervoor de blokje onder mijn minibike uitgeschroeft en op de bureau gezet :bonk:

Moet ook nog een hele hoop doen, zoals koelvinnen, carter verder rond maken, trekstarter, en koppeling, carb en luchtfilter en nog een helehoop details zoals bougie en vliegwiel.

Het is nog heel erg WIP, ben net paar minuutjes mee bezig:

50ccblokty8.th.png

Weet niet of ik het af ga maken, als ik zin heb :puh:

Greetz Ferryn

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Hey men! Heb je dat met een tutorial gemaakt ofzo? Ik ben me echt rot aan het zoeken op Google en ik kom er maar niet uit waar ik zo'n goede tut vind.

Heel erg mooi!!!

Nee, niet echt met een tutorial. Je maakt gewoon een vierkante plane, bend 'm even 180° op Y en vervolgens extrude. :)Master Tutorial List

Even hoor, is dit een sketchup of 3ds render? Is het model in 3dsmax of in sketchup gemaakt?

Voor derest ziet het er mooi uit btw,

Apple-Mac

Het is in 3DS Max 2008 gemaakt.

Big-Boss, is dat je eerste in-game model/gebouw?, netjes gedaan :Y

Ja, inderdaad. ^_^

Big-Boss: mooi gedaan! ik werk zelf niet met textures uit de game, omdat k GTA gewoon niet voor de comp heb. :bonk: mja, in ieder geval ben ik benieuwd of je het nog verder gaat uitwerken! :)

Dat weet ik nog niet. Ik wou er een filmpje mee maken in sa-mp, maar als ik mijn model in-game zet, doet sa-mp het niet. :{


Iedereen bedankt voor de comments :)

Link to comment
Delen op andere websites

FerryN: Ik zie dat je al behoorlijk kunt Sketchuppen, waarom maak je geen übermotorblok, die je ingame zet en toevoegt als tuning-part? Als het ingame-zetten niet helemaal lukt zijn er genoeg mensen hier om je te helpen.

Edit: Oh, stefanetje, leuk gebouwtje.. Is het misschien een idee, onderin het gebouw een parkeergarage te maken? Lekker kleien wordt dat..

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Heey mensen,

Ben weer met iets begonnen,

Namelijk 50 cc Minibike blokje, luchtgekoeld.

Heb er expres hiervoor de blokje onder mijn minibike uitgeschroeft en op de bureau gezet :bonk:

Moet ook nog een hele hoop doen, zoals koelvinnen, carter verder rond maken, trekstarter, en koppeling, carb en luchtfilter en nog een helehoop details zoals bougie en vliegwiel.

Het is nog heel erg WIP, ben net paar minuutjes mee bezig:

50ccblokty8.th.png

Weet niet of ik het af ga maken, als ik zin heb :puh:

Greetz Ferryn

Mini Bikes zijn toch 49 cc??

FerryN, Voor sketchup ziet het er niet verkeerd uit, veel heb ik er niet over te zeggen. Hou vol zo!

Office_building2.jpg

Voor GLD.

Ziet er mooi uit, ik vind de vorm die je rechts onder gebruik wel mooi :D

GRoeten Tim

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemaal voor de complimentjes :*D

@Timske, minibikes zijn idd 49cc, althans dat zeggen die chinezen.

De carters zijn gemaakt voor 49cc cilinders en die cilinder zijn zelfs 'maar' 42cc!

@ Puma, daar zal ik nog over nadenken ^_^

@Stefaneke, hele mooie models, die bal is ook leuk, komt ie ook in SA of miss voor VC als replacement van die bal ?

Greetz Ferryn,

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...