Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Zozo, meneer is al begonne/verder gegaan(dat oor was het begin xD) aan de hoofdrolspeler van GLD :klap: Had me even geroepen, wist niet dat we daar al aan gingen beginnen. :? Vet hoor, kan niet wachten tot hij klaar is :D:clown:

Keep it up ouwe! 8)

EDIT: Of mocht dit nog niet bekend worden... Hmm, nouja :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Gizmo, bij sommige tri's is het noujuist de bedoeling dat ze er zijn ;).

Update, nou nog perfectioneren, een oor en hem op een man laten lijken (ik had vrouwelijke blueprints gebruikt xD).

gezicht.jpg

@ iedereen, tot nu toe heb ik alles gedaan op zo'n kut 600 Mhz ding en dat is echt niet fijn werken, ik denk dat het op mijn "nieuwe" computer een stuk beter uit gaat zien ;).

@ Gizmo, spammerd ;).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@ Gizmo, bij sommige tri's is het noujuist de bedoeling dat ze er zijn ;).

Update, nou nog perfectioneren, een oor en hem op een man laten lijken (ik had vrouwelijke blueprints gebruikt xD).

<plaatje>

Het ziet er nu inderdaad een beetje uit als een vrouw/ kind, maar textures doen sowieso al wonderen, misschien iets minder gladde wangen, een wat meer ingevallen gezicht dus, want nu is het ook een vrij standaard gezicht zonder karaktereigenschappen.

EDIT: Staat je glider eigenlijk al ingame? =]

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Tri's zijn nooit de bedoelling, alleen maar bugs/bump creators.

Alles is op te lossen met four sides.

:7 We love Gizmo.. :puh:

@ stefan: probeer een grotere neus, oren en een iets hoger voorhoofd.

en fix die vare wire rond de neus :7

Link to comment
Delen op andere websites

Damn stefaneke echt super mooi! N00b Omar heeft ook iets gemaakt wel een weg!

Het is alweer heel simpel maar ik ben niet zo'n snellert :puh: . En stefaneke weer bedankt voor het aanwijzen voor een goede tut en Gangsta voor het helpen met de textures opplakken.

Owja: De vloer moet juist zo kronkellig (dat stond in de tut).

post-70288-1202476537.png

Bewerkt: door -Omar-
Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze kun je zien waarom ik (was) overgestapt van sketchup naar 3DS MAX 8.

Ik zeg was, omdat ik een tijdje gestopt ben en het programma momenteel van mn computer af ligt.

Ik ga vandaag 3ds Max er weer op zetten en beginnen aan een projectje, maar dat neemt niet weg dat ik in de tussen tijd nog wat zit te kloten met sketchup (zoals altijd ^^)

Het stadion is nog niet helemaal getextured maar ik zie nog wel wat ik er mee ga doen in de tussentijd.

stadionic7.th.jpg

stadion2wu7.th.jpg

stadion3rx7.th.jpg

stadion4jj1.th.jpg

EDITEDITEDITEDIT

Half uurtje werk, maar ik ga hem nog helemaal veranderen ;)

(LEES ook hierboven he ;)

stadionmaxfk5.png

stadionmax2yz1.png

hij klopt ook niet helemaal maar ik heb het even snel gedaan en ga morgen er uiteraard meer aan werken ;)

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

Galiorix => Aimer!

Nee joh, hij is echt prachtig. Wel mis ik enkele details zoals bv. de balustrade, hij is ook iets te stijl op het begin en de textures zijn iets te groot. Mooi vind ik wel je textures goed Hi-Res, dit past perfect, ik zou enkel de hoe noemt dat nou, euhm, de ondersteuning iets meer dettaileren.

8/10

Jozz: Mooi gebouwtje, vind hem leuk gemaakt. Maar ik zou hem anders renderen vraag aan stefaneke of hij het uitlegt dat doet ie graag. Of kijk in de Master Tutorial List, ik vind wel dat je gebouw van boven mooi gedetailleerd is, maar als je naar beneden gaat is het dat niet, Ik zou wat meer relief aanbrengen, nu zijn de ramen schuin en een beetje onrealistich, net als boven hier heb je niet erg veel detail gebruikt(ik weet dat ik net zei van wel, maar dan bedoelde ik dat in tegenstelling tot beneden). Ik zou vensterbanken toevoegen en ook bv. omheiningen rond die vierkanten. Benenden zou ik bv. enkele de buitenkanten schuin laten gaan maar de ramenzijde recht. Dat komt dan mooier tot zijn recht.

6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gebouwtje jozz, tamelijk ongebruikelijk design maar zeker niet lelijk.

Ik wil nu niet moderatorachtig voorkomen, maar alleen even zeggen dat het voor Galiorix behoorlijk lullig overkomt dat jij niet zijn model comment, terwijl hij dat wel bij jou doet. Hij doet, net als jij, zijn best om er iets moois van te maken en vindt het dan, net als jij, leuk om te horen dat het er goed uitziet.

Keep up the good work allemaal, en moge ons kleine kikkerlandje vele modd(el)ers grootbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...