Mythbuster Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Zozo, meneer is al begonne/verder gegaan(dat oor was het begin xD) aan de hoofdrolspeler van GLD Had me even geroepen, wist niet dat we daar al aan gingen beginnen. Vet hoor, kan niet wachten tot hij klaar is Keep it up ouwe! EDIT: Of mocht dit nog niet bekend worden... Hmm, nouja Bewerkt: 6 februari 2008 door Mythbuster
S-te-Fan Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 @ Hierboven, eigenlijk niet. Apple gaat alles riggen . Unsmooth wireframe voor onze car modeller pro . En dat liedje, lang geleden dat ik dat had gehoord dus... .
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Ziet er goed uit, alleen ik zie wat tri's. Zo kan je 1 dan die tri's fixen. Good luck. Bewerkt: 6 februari 2008 door ~> GizmO <~
S-te-Fan Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) @ Gizmo, bij sommige tri's is het noujuist de bedoeling dat ze er zijn . Update, nou nog perfectioneren, een oor en hem op een man laten lijken (ik had vrouwelijke blueprints gebruikt xD). @ iedereen, tot nu toe heb ik alles gedaan op zo'n kut 600 Mhz ding en dat is echt niet fijn werken, ik denk dat het op mijn "nieuwe" computer een stuk beter uit gaat zien . @ Gizmo, spammerd . Bewerkt: 7 februari 2008 door stefaneke
AwiVC Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) @ Gizmo, bij sommige tri's is het noujuist de bedoeling dat ze er zijn .Update, nou nog perfectioneren, een oor en hem op een man laten lijken (ik had vrouwelijke blueprints gebruikt xD). <plaatje> Het ziet er nu inderdaad een beetje uit als een vrouw/ kind, maar textures doen sowieso al wonderen, misschien iets minder gladde wangen, een wat meer ingevallen gezicht dus, want nu is het ook een vrij standaard gezicht zonder karaktereigenschappen. EDIT: Staat je glider eigenlijk al ingame? =] Bewerkt: 7 februari 2008 door AwiVC
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Tri's zijn nooit de bedoelling, alleen maar bugs/bump creators. Alles is op te lossen met four sides.
gybrus Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Tri's zijn nooit de bedoelling, alleen maar bugs/bump creators.Alles is op te lossen met four sides. We love Gizmo.. @ stefan: probeer een grotere neus, oren en een iets hoger voorhoofd. en fix die vare wire rond de neus
-Omar- Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Damn stefaneke echt super mooi! N00b Omar heeft ook iets gemaakt wel een weg! Het is alweer heel simpel maar ik ben niet zo'n snellert . En stefaneke weer bedankt voor het aanwijzen voor een goede tut en Gangsta voor het helpen met de textures opplakken. Owja: De vloer moet juist zo kronkellig (dat stond in de tut). Bewerkt: 8 februari 2008 door -Omar-
Jozz Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Bij deze kun je zien waarom ik (was) overgestapt van sketchup naar 3DS MAX 8. Ik zeg was, omdat ik een tijdje gestopt ben en het programma momenteel van mn computer af ligt. Ik ga vandaag 3ds Max er weer op zetten en beginnen aan een projectje, maar dat neemt niet weg dat ik in de tussen tijd nog wat zit te kloten met sketchup (zoals altijd ^^) Het stadion is nog niet helemaal getextured maar ik zie nog wel wat ik er mee ga doen in de tussentijd. EDITEDITEDITEDIT Half uurtje werk, maar ik ga hem nog helemaal veranderen (LEES ook hierboven he hij klopt ook niet helemaal maar ik heb het even snel gedaan en ga morgen er uiteraard meer aan werken Bewerkt: 9 februari 2008 door jozz
Galiorix Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Een nieuwe creatie, die loods ga ik nog een keertje opnieuw doen. Greetz
Jozz Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 En nu 3ds Max screens hehe en een gebouw dat niet heel mooi is:
Galiorix Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ziet er super uit Jozz, keep it up! Hier is een update van die van mij, het ondersteunde gedeelte wil ik nog veranderen in iets mooiers:
Jozz Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb nog een gebouw/ kantoorgebouw gemaakt (na wat prutsen maargoed) Ik post misschien nog een screen van nog iets wip's maar dat moet ik nog zien screen:
Rivel Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Galiorix => Aimer! Nee joh, hij is echt prachtig. Wel mis ik enkele details zoals bv. de balustrade, hij is ook iets te stijl op het begin en de textures zijn iets te groot. Mooi vind ik wel je textures goed Hi-Res, dit past perfect, ik zou enkel de hoe noemt dat nou, euhm, de ondersteuning iets meer dettaileren. 8/10 Jozz: Mooi gebouwtje, vind hem leuk gemaakt. Maar ik zou hem anders renderen vraag aan stefaneke of hij het uitlegt dat doet ie graag. Of kijk in de Master Tutorial List, ik vind wel dat je gebouw van boven mooi gedetailleerd is, maar als je naar beneden gaat is het dat niet, Ik zou wat meer relief aanbrengen, nu zijn de ramen schuin en een beetje onrealistich, net als boven hier heb je niet erg veel detail gebruikt(ik weet dat ik net zei van wel, maar dan bedoelde ik dat in tegenstelling tot beneden). Ik zou vensterbanken toevoegen en ook bv. omheiningen rond die vierkanten. Benenden zou ik bv. enkele de buitenkanten schuin laten gaan maar de ramenzijde recht. Dat komt dan mooier tot zijn recht. 6/10
Puma Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Leuk gebouwtje jozz, tamelijk ongebruikelijk design maar zeker niet lelijk. Ik wil nu niet moderatorachtig voorkomen, maar alleen even zeggen dat het voor Galiorix behoorlijk lullig overkomt dat jij niet zijn model comment, terwijl hij dat wel bij jou doet. Hij doet, net als jij, zijn best om er iets moois van te maken en vindt het dan, net als jij, leuk om te horen dat het er goed uitziet. Keep up the good work allemaal, en moge ons kleine kikkerlandje vele modd(el)ers grootbrengen.
Recommended Posts