Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Vraag aan stefaneke of hij het uitlegt dat doet ie graag.

Zeker ^_^. En hoe jij een comment geeft, zo mag ik het zien ;).

@ Puma, je hebt zeker gelijk. Ik heb dit een paar pagina's eerder gezecht, maar niet iedereen luistert... Als je een model post vind ik ook dat je het respect moet tonen om een comment te geven op de vorgaande creatie.

@ Jozz, Het texture gebruik bij je stadion is zeer ongebruikelijk :puh:. Verder is het nogal simpel, maarja, iedereen moet klein beginnen... (behalve Andijvie... die gast begon meteen met super models :puh:.) Texture gebruik is ook raar. Ik had meer detail verwacht bij je 2e model (dat gebouw), zoals gextrude ramen. En Galiorix kan het ondertussen een heel stuk beter hoor, kijk hier maar:

brug.jpg

(:puh:)

Ik ben hiermee bezig voor GLD:

WIP.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou, eigenlijk heb ik niks aan het object van de render van Stefan gedaan, dit is iets wat ik wél zelf gedaan heb, het is bijna het zelfde maar nu gewoon zelf gedaan :puh:

post-22900-1202675874.jpg

Ziet er mooi uit Stefan, lekker gedetailleerd en modern. Niks op aan te merken!

Greetz :sigaar:

@hieronder: Zeer netjes gemodeld Martijn, zoals we dat van jou gewend zijn :D Hij ziet er über pwnage uit, maar een render zou nog beter eruit zien.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn excuses voor het niet reageren op het model van Galiox , bijdeze: Mooi model maar wat is het eigenlijk?

Hierboven: Mooi gebouw

ook hierboven: Coole Uzi, ga je die nog ingame zetten ?

Hier nog een wip screen van een model waar ik mee bezig ben: stadionuigebreidcj6.jpg

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

@Stefan: Ziet er erg netjes uit, bija niets op aan te merken. Ik heb aleen een kleine opmerking bij dat rechter gebouw. De ramen staan zeg maar in de richting van het andere gebouw, waardoor het onnatuurlijk is. Aangezien ramen natuurlijk dienen om natuurlijke lichtinval van de zon te hebben, en niet van het gebouw daarnaast. Of heb je dat gedaan zodat je het beter kan zien bij de render?

@Jozz: Ziet er best wel leuk uit, aleen zou ik wat rails plaatsen, zoals er bij erk stadion is (check google voor foto's). Ook is het mischien leuk om met de stoelen een woord te schrijven, die van de club.

@Forumschoonmaakmiddel: Leuke model, simpel mar leuk gemaakt. Niet echt veel op aan te merken.

@MartyCeha: Erg, maar dan ook erg mooi voor een scetchup model. De vorm is hooguit perfect, aleen zou ik er wat andere textures opplakken. Nu lijkt het wapen een beetje als beton.. Verder neits op aan te merken :) .

Mafia hoed model:

72586436us7.jpg

Wireframetje derbij:

76668832ue9.jpg

Gebruik gemaakt van de Shell modifier van 3DS Max, erg leuke tool.Natuurlijk geen ingame doel, gewoon om in een scene te plaatsen, die zal worden gebruikt bij de nieuwe MS site :bier: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

LOL DaBeast :puh: Het is een echt Gmax model, alleen kan ik niet renderen in Gmax, en heb ik voor de duidelijkheid een witte achtergrond gekozen :puh: Dus vandaar dat het op sketchup lijkt (vind ik zelf ook). De textures zijn idd slecht, maar ik moet nog eentje vinden van donkerder metaal (en dat wil niet echt lukken).

@jozz: het is een Ingram mac 10, geen uzi :puh: En ja hij komt ingame.

Bedankt allemaal voor de positieve reacties :D

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

@ Dabeast, Shell tool _O_, handig en eenvoudig ;). Je bent dus begonnen met een plane/cylinder :puh:. maarre, ik vind die inham nogal raar. Dhr. Gybrus heeft toch eerder al zo'n hoed gemaakt in 3D Studio Max? Ook vind ik wire bij de laatste faces op de top een beetje raar... Ik zou graag een low poly wireframe willen zien. Voor de rest ziet het er PWNG uitm uit ;).

@ Galiorix, (gekopieerd dus goed gespeld :puh:) Nog steeds ziet de buitenste rand van je brug er zo raar geuvwmapped uit. Het gaat niet rond, zoals ik het wel heb gedaan. Dat zou je eventueel nog moeten verbeteren.

-

En over die render van MartyCeha z'n creatie gesproken, maak de plane wite en de gun zeer lichtbruin of standaard grijs. Vind ik persoonlijk mooier, alhoewel je natuurlijk je eigen voorkeur mag behouden :puh:.

@ MaryCeha, Ziet er erg leuk uit, alleen zoals DaBeast al zei, zijn de textures nogal bagger. Ik zie liever een model zonder textures dan met slechte textures ;). Voor de rest mag er nog wel wat detail bij het magazijn, aangezien daar nog maar weinig detail te bekennen valt. Ook zie ik wat geflipte faces, hoe die er gekomen zijn is mij een raadsel maar het spreekt voor zich dat ik hoop dat je er wat aan doet ;).

-

Door die renders zie ik nog iets wat mij opvalt, verkeerde smoothing groups. Dat betekent dus dat het niet rond lijkt, maar dat het gehel model (in jouw geval delen) uit verschillende faces bestaat die niet in elkaar overvloeien.

@ Jozz, Overnieuw begonnen? Ik ben in ieder geval benieuwd naar hoe je de stoelen hebt geplaatst. Aangezien je (nog) niet veel gemodelt hebt is er weinig over te vertellen, wat variatie in stoelen zou geen overbodige luxe zijn ;).

Wat voor stadion word het eigenlijk? Hou de moed erin en maak dat model in ieder geval af ^_^. Ik kan niet wachten op het eindresultaat. Enik zal je wel een mini tut sturen over het maken van dat schuine ronde dak.

Binnenkort een update van mijn gebouw :D.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Jozz, je stadion heeft totaal geen structuur. Bijvoorbeeld de tweede ring, hoe moeten mensen daar in godesnaam heen? Bouw wat trappen etc zodat we een stadion zien in plaats van wat bij elkaar gegooide stoeltjes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@Stefan:Your wish is my command.. Lol, zo'n slechte wireframe krijg je als je om 1 uur snachts nog modelt. Ik had de bovenste faces gecollapced, waardoor de polygonen geen quad's maar triangles waren. Resultaat: niet zo smooth en bumpy mesh. Die heb ik ondertussen gefixed, en nu is de smooth veel beter. Low poly wireframe onderaan dit bericht. Ik weet dat Gybrus best wel een hoed had gemaakt, maar vond het gewoon veel leuker om alles zelf te doen. Overigs is die inham er wel degelijk bij sommige hoeden..

@MaryCeha: Voor een Gmax model is het zeker ook niet slecht.. Zelf vind ik Gmax erg beperkt (te beperkt) en kun je beter 3DS Max 7 of 8 gebruiken (9 en 2008 niet, daar draaien geen COL IO scripts op). De details doen het hem, en zoals je die nu hebt, zijn ze goed. Mischien een klein beetje meer detail in het magazijn, meer niet. Tutorials bestaan er genoeg om zelf textures te maken.

68350447hr6.jpg

Deze was van Gybrus, voor die het niet meer herinneren.

hoedfzk1.png

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn wip screens van het model waar ik mee bezig ben. Ik ga het vanavond natuurlijk afmaken maar moet eerst nog even wat huiswerkmaken (jak :puh: )

In ieder geval stefaneke zo gaat het er ongeveer uitzien kwa tribunes

finalstadium1bi3.jpg

finalstadium2tm8.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben een beetje aan het prutsen geweest met schaduwen... maar het lukt niet echt vint ik. het lijkt net of bij het reuzenrad of het een grijze reflectie is :| nou ja ik ben ook nog maar een n00b he, kun je ook wel zien aan die gebouwen.

ow ja weet iemand hoe ik een model uit 3dmax9 naar max 8 krijg zodat ik het ingame kan zetten dus ook de textures moetten allemaal goed blijfen en zo he.

3dmaxkerkcj2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...