Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@Jozz: Leuke updates, aleen zou ik nog in de hoek wat stoelen plaatsen. Anders is het wat 'leeg'. Overigs staan die stoelen wel erg uit elkaar. Bij een real-life stadion is er maar 15-20 cm spatie tussen de stoelen in. Terwijl, bij jou dat mischien wel een meter is. Als die punten gefixed zijn, moet hij goed zijn.

S&W Model 32:

68237359lc0.jpg

Hij is echt enorm highpoly door de smooth, maar dat boeit niet echt :7 (hij is voor te renderen). Ook heb ik geen kogel chamber detail gedaan, want ik had er al veel te lang aan gewerkt en hij was al highpoly genoeg (een texture zal volstaan).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

DaBeast, die smooth is echt een misstap :7, ik had liever een unsmooth versie gezien, de kolf lijkt hiet ok al te klein, ik hoop dat je nog niet klaar bent met die blaffer want ik zie dat er nog veel aan verbeterd kan worden. Nouja, veel succes met je model verder en jozz, ik ben met je tut bezig :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Te klein is de kolf helemaal niet .. Ik heb hem namelijk met een blueprint gemaakt (zelfde verhaal dus met de trekker). Overigs is de voorkant iets te smooth, aangezien ik vergeten te chamferen was. Verder moet ik aleen nog maar de aimbar aan de achterkant doen, dan zou hij ongeveer af moeten zijn (natuurlijk nog wat schroefjes en wat tralala). De lowpoly versie wil je niet zien, geloof me :7 . Je zou nog verschieten hoe lowpoly hij eigenlijk is als ik de Meshsmooth er af gooi. Mischien als ik nog zin heb dat ik de kolf oppoets..

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

hehe ok stefaneke. ^^

mooi model Dabeast :tu:

dit zijn nog screens van wat winkels en een kantoor gebouw (dat nog moet komen )

ben er nog mee bezig dus het is niet zo spetterend: naamloos1212cz7.png

naamloos121223213qv4.png

ik verwacht morgen het hele idee hierachter af te ronden , maar ben nu een beetje ziek dus zal wel niet veel verder werken vandaag.

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel mooi jozz :tu: Je het rechtse gebouw mag wel wat meer detail (vooral de onderkant), en wat betere textures (met ramen enzo). tussen de ramen op de bovenverdieping zou ik nog een klein balkje maken. Maar het linker gebouw is echt wel in orde :D

Link to comment
Delen op andere websites

LOL Martijn, minder dan een jaar geleden ofzo was dit mijn resultaat uit die totorial xD. (na veel experimenteren)(en geen directe link plaatsen he... dat is verboden ;).)

mountain2.PNG

Waarschijnlijk is het bij de noise misgegaan, die mix modifier is altijd handig om textures te mengen op basis van hoogteverschil enz... Ligt er maar net aan wat je bij fallof instelt.

@ jozz, Maak er eens een straat bij, anders is het zo'n raar gezicht. Wat meer detail bij de ramen zoals ze naar binnen extruden levert al weer een heleboel detail op :7.

@ DaBeast, Ow...

Binnenkort kunnen jullie weer een update van m'n messerschmitt verwachten (dat gezicht niet, ik ga binnenkort wel overnieuw beginnen) maar eerst even mijn Mac Pro afmaken ;).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Joz en kees, aub ook raten als je zelf wat post.

Joz, je theehuis model is een erg leuk idee, als je dit goed uitwerkt kan het erg leuk worden. Je brug is nog wat box-achtig, die heeft minder scherpe hoeken nodig, en veel meer detail.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...