DaBeast Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 @Jozz: Leuke updates, aleen zou ik nog in de hoek wat stoelen plaatsen. Anders is het wat 'leeg'. Overigs staan die stoelen wel erg uit elkaar. Bij een real-life stadion is er maar 15-20 cm spatie tussen de stoelen in. Terwijl, bij jou dat mischien wel een meter is. Als die punten gefixed zijn, moet hij goed zijn. S&W Model 32: Hij is echt enorm highpoly door de smooth, maar dat boeit niet echt (hij is voor te renderen). Ook heb ik geen kogel chamber detail gedaan, want ik had er al veel te lang aan gewerkt en hij was al highpoly genoeg (een texture zal volstaan). Vriendelijke groeten, DaBeast
Jorge_F Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) Twee dingen Beesje: Geil Teveel smooth Kusjes, je husselaar >>> Door DaBeast: <<< Door Jorge: Du bist gans geil Dieter mein Freund! Bewerkt: 13 februari 2008 door Jorge_F
Siriouz Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 ziet er strak uit, DaBeast! alleen is de trekker ietsje te groot en is de kolf iets langer
S-te-Fan Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 DaBeast, die smooth is echt een misstap , ik had liever een unsmooth versie gezien, de kolf lijkt hiet ok al te klein, ik hoop dat je nog niet klaar bent met die blaffer want ik zie dat er nog veel aan verbeterd kan worden. Nouja, veel succes met je model verder en jozz, ik ben met je tut bezig .
DaBeast Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Te klein is de kolf helemaal niet .. Ik heb hem namelijk met een blueprint gemaakt (zelfde verhaal dus met de trekker). Overigs is de voorkant iets te smooth, aangezien ik vergeten te chamferen was. Verder moet ik aleen nog maar de aimbar aan de achterkant doen, dan zou hij ongeveer af moeten zijn (natuurlijk nog wat schroefjes en wat tralala). De lowpoly versie wil je niet zien, geloof me . Je zou nog verschieten hoe lowpoly hij eigenlijk is als ik de Meshsmooth er af gooi. Mischien als ik nog zin heb dat ik de kolf oppoets.. Vriendelijke groeten, DaBeast
Jozz Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 hehe ok stefaneke. ^^ mooi model Dabeast dit zijn nog screens van wat winkels en een kantoor gebouw (dat nog moet komen ) ben er nog mee bezig dus het is niet zo spetterend: ik verwacht morgen het hele idee hierachter af te ronden , maar ben nu een beetje ziek dus zal wel niet veel verder werken vandaag.
MartyCeha Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Best wel mooi jozz Je het rechtse gebouw mag wel wat meer detail (vooral de onderkant), en wat betere textures (met ramen enzo). tussen de ramen op de bovenverdieping zou ik nog een klein balkje maken. Maar het linker gebouw is echt wel in orde
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Beest, smooth is naaais, maar je moet de edges chamferen. Dan ziet het er al een stuk beter uit. Kan je wire showen?
Jozz Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 dit is het nu, er moet alleen nog iets achter komen en aan de andere kant van de weg(die nog moet komen) ook nog iets
kees1991 Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 niet echt wat het zou moetten worden dit is wat het wel zou moetten worden xD http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_2/te.../terrain_01.asp kan iemand mij vertellen wat ik fout gedaan heb ??
S-te-Fan Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) LOL Martijn, minder dan een jaar geleden ofzo was dit mijn resultaat uit die totorial xD. (na veel experimenteren)(en geen directe link plaatsen he... dat is verboden .) Waarschijnlijk is het bij de noise misgegaan, die mix modifier is altijd handig om textures te mengen op basis van hoogteverschil enz... Ligt er maar net aan wat je bij fallof instelt. @ jozz, Maak er eens een straat bij, anders is het zo'n raar gezicht. Wat meer detail bij de ramen zoals ze naar binnen extruden levert al weer een heleboel detail op . @ DaBeast, Ow... Binnenkort kunnen jullie weer een update van m'n messerschmitt verwachten (dat gezicht niet, ik ga binnenkort wel overnieuw beginnen) maar eerst even mijn Mac Pro afmaken . Bewerkt: 14 februari 2008 door stefaneke
Jozz Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 ik kwam op een idee en ga het nog wel verder uitwerken hoor
Rivel Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Hmm, die slurp voor de thee is mooi, maar waarom zo'n vieze box. Ik zou hem iets meer uitwerken en bv. een klein recht stukje maken in de kan van de thee met daar bv. een luikje in!
Jozz Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 een brugje, 1 ding hoef ik al niet te weten dat zijn de ver****** textures daar ga ik zo aan werken
Wazuup Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Joz en kees, aub ook raten als je zelf wat post. Joz, je theehuis model is een erg leuk idee, als je dit goed uitwerkt kan het erg leuk worden. Je brug is nog wat box-achtig, die heeft minder scherpe hoeken nodig, en veel meer detail.
Recommended Posts