Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Joz en kees, aub ook raten als je zelf wat post.

Joz, je theehuis model is een erg leuk idee, als je dit goed uitwerkt kan het erg leuk worden. Je brug is nog wat box-achtig, die heeft minder scherpe hoeken nodig, en veel meer detail.

volgende keer rate ik ;)

En de brug is inderdaad niet geweldig, morgen ga ik detail bewerken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Dabeast: Super geil pistool, echt masterlijk :D

@Jozz: Ziet er al redelijk uit, maar globaal gezien te boxy en, zoals je zelf al weet, is de UVW zwaar geneukt :7 Probeer de kabels een andere texture te geven en te smoothen, zodat het er beter uit ziet. Ook zou je de pyramides die op de bovenkant van de pilaren zitten, groter kunnen maken, dat zou er denk ik al een stuk beter uit zien :D

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@Dabeast: Super geil pistool, echt masterlijk :D

@Jozz: Ziet er al redelijk uit, maar globaal gezien te boxy en, zoals je zelf al weet, is de UVW zwaar geneukt :7 Probeer de kabels een andere texture te geven en te smoothen, zodat het er beter uit ziet. Ook zou je de pyramides die op de bovenkant van de pilaren zitten, groter kunnen maken, dat zou er denk ik al een stuk beter uit zien :D

Greetz :sigaar:

ok ik zal het proberen.

Dabeast|: mooi pistooltje :D

Link to comment
Delen op andere websites

DaBeast ik vint je geweer super mooi aleen als ik even een mierenneuker mag zijn ies hij iets te prefect. het zou wat realisticher zijn als je die schroefjes wat draait zodat ze niet allemaal de zelfde kant op staan. verder echt een super model.

ik ben ook ff wat aan het kloten geweest en dit word mijn volgende scene.

het word een beetje een amsterdam's grachten straat denk ik. die boxen worden nog huizen/gebrouwen. en er komen nog heel veel detais bij.

adam2ok9.jpg

edit 1 van de ik weet nog niet hoe veel huizen/gebouwen. nog wel wip

adam3ac3.jpg

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Die is wel mooi ^_^ Als je het ingame kan zetten zou het heel leuk zijn als je dat doet.

Verder kun je die straatlantaarns mechien meer bewerken en meer details erin en mechien stoplichten.

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt tim. nee hij komt niet ingame helaas maar ik maakt het in max 9 en dan kan ik niet naar gta exporteeren. en dit word ook gewoon te mooi (hoop ik) voor gta xD

het eerste gebouwetje verwijdert hij was tog lelijk en ff een niewe gemaakt. al die 3 gebouwen zijn totaal gemaakt uit 1 box xD dus van 1 box heb ik 3 gebouwen gemaakt xD nou ja niet echt boeiende info maar tog :7

tips en ratez zijn welkon

adam4ts6.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg mooi Kees! Ik kan niet wachten om je eindresultaat te zien. :tu:

Jij ook Dabeast, maar ik ben het wel een beetje met Kees eens, het is een beetje ''te perfect''. Als die schroefjes idd wat draait..

Maar echt heel mooi! _O_

Ik ben ook bezig met een klein stadje. Ik verwacht dat die over ongv. 4 weken af is (ongetextured -_-).. Het zal wel klein zijn, maar veel details. :D

KUTGW Everyone. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg mooi Kees! Ik kan niet wachten om je eindresultaat te zien. :tu:

Ik ben ook bezig met een klein stadje. Ik verwacht dat die over ongv. 4 weken af is (ongetextured -_-).. Het zal wel klein zijn, maar veel details. :D

k denk dat ik er ook wel erg lang bezeg mee zal zijn hoor. en dat van mij word ook klijn met veel tetais en sonder textures.

succes er mee :)

Link to comment
Delen op andere websites

mooie wagen. maar je moet nog veel doen volgens mij. de banden en de zij ramen en textures volgens mij ook nog tog ? maar tog het model ziet er zeer goed uit.

k ben ook weer bezig geweest ik heb de brugen bol gemaakt zoals wazzup zij en mijn 2e gebouwtje is klaar.

adam6bz3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Fantastisch hoor, als je denkt aan detail, aan wat denk je dan ? Vuilniszakken, bomen, palen, railings, airconditionings, etc .. ? En Wazuup had wel gelijk over die boogbruggen, het geeft ook een mooier effect, iets meer relief kan altijd. Als ik jou was zou ik het toch ingame zetten hoor. Dat het met 3dsmax9 gemaakt is maakt eigenlijk niks uit :puh: Je kan het wel converten op 1 of andere manier of exporteren als .max Het aantal poly's kan dan weer hoog liggen dus dacht ik eraan om het te detachen in verschillende stukken. Dan blijft eigenlijk alleen maar het probleem over van de textures :puh:

Tom :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...