Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Het begin van iets moois, hoop ik...

post-22900-1203776460.jpg

Greetz :sigaar:

[Edit]Ben inmiddels weer opnieuw begonnen, was met een tutorial bezig maar had ergens overheen gelezen :7

post-22900-1203782257.jpg

post-22900-1203784279.jpg

@hieronder: 3DS Max :D

@EXIT: Ziet er leuk uit hoor. Nog wat beplating en het ziet er goed uit :D

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Hierboven, 3D Studio Max.

Ziet er goed uit uit Gialorix, eigenlijk een beetje te weinig om hier te posten maarja. Als je problemen met wazige blueprints, neem dan contact met me op. Zo te zien heb je ook smoothing groups gebruikt :D. Ik heb die Mazda RX-8 ook gemoddeld als mijn eerste car model :7. Voor degen die hoofpijn willen krijgen: Link naar render.

Ok, tijdje niet meer gepost hier. Tijd voor update.

Macpro, voor een wedstrijdje, nog geen gaten want ik krijg geen goede alpha :duh:.

Macpro_1.jpg

Ik wouw een nieuwe achtergrond:

Earth_1.jpg

Relief :D.

Earth_2.jpg

(Later krijgen jullie een screen met de gehele planeetn, maar er zit een bug in de wolken layer. Eerst even fixen dus :puh:)

Ik verdergegaan met mijn Mech.

Mecha.jpg

Een watertoren voor Kees1991 die hem eigenlijk niet kan gebruiken... Niet echt mijn stijl watertoren...)

Watertoren_1.jpg

Een Fort (voor school)

Fort_1.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is heel mooi gemaakt galiorix maar is het niet makkelijker om het in onderdelen te maken en dan samenvoegd zodat het er strakker uitziet?

Stefanneke heel knap gedaan vooral die mech en watertoren zien er heel strak uit.

O ja het is Galiorix en niet Gialorix :7

Link to comment
Delen op andere websites

Update :D

post-22900-1203804220_thumb.jpg

De ungesmoothe versie wil je niet zien, ik post zo denk ik een wireframe...

@Stefan: Je models zien er goed uit, keep it up!

@Dodo: Dankje voor je comments :)

Greetz :sigaar:

[edit] Op verzoek van Stefan een render in perspective view, dan zie je meer diepte.

post-22900-1203805740_thumb.jpg

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Update :D

Ik heb er nu een deel van de motorkap op zitten (zwaar WIP) en ik heb een deel van de bumper aan de voorkant afgemaakt. Ik ga nu aan de slag met de grille en de wielkasten, updates later.

kap.jpg

[Edit] Ik heb de voorste wielkast wat meer uitgeklopt, heb een begin gemaakt aan de voorruit en heb de voorbumper verder afgemaakt. Verder is de motorkap verandert en de vorm van de grille. Als laatste heb ik ook nog eens de lampen gecut.

raam.jpg

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@ Galiorix, dit wordt zo niks. Ik kan aan je smooth zien dat je ook tri's gebruikt. Post eens een wireframe, dan kunnen we zien ofdat je model nog te redden is. Ik wil niet hard over komen, maar zo is het gewoon. Ik zie liever niet hoe jij heel je auto gaat verneuken.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@ Galiorix, dit wordt zo niks. Ik kan aan je smooth zien dat je ook tri's gebruikt. Post eens een wireframe, dan kunnen we zien ofdat je model nog te redden is. Ik wil niet hard over komen, maar zo is het gewoon. Ik zie liever niet hoe jij heel je auto gaat verneuken.

As far as i know, heb ik geen tri's gebruikt... In de omgesmoothe wireframe zijn geen tri's te ontdekken.

wire1.jpg

wire2.jpg

wire3.jpg

wire4.jpg

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@Galiorix, maak wagens met Zmodeler2.

Das makkelijker, als je die wagen in gta wilt zetten dan kan je beter met Zmodeler

doen omdat je weet hoe je SA textures kan mappen.

Zie het als een tip ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@Galiorix, maak wagens met Zmodeler2.

Das makkelijker, als je die wagen in gta wilt zetten dan kan je beter met Zmodeler

doen omdat je weet hoe je SA textures kan mappen.

Zie het als een tip ;)

Inmiddels heb ik het mappen van SA textures in 3DS Max ook wel onder de knie, het systeem is een stuk fijner.

Misschien dat ik voor het converteren van de auto met dummy's enzo wel in Zmoddeler maar dat weet ik niet zeker.

Hier is een verse update, met super veel dank aan DaBeast :D

voorruit.jpg

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook bezig met een auto en tot nu toe lukt het aardig, alleen vind ik bij turbo smooth 2 fouten en die kan er niet uithalen, omdat die alleen verschijnen bij de wireframe als ik turbosmooth heb ingeschakeld.

tot nu toe heb ik dit

350z.jpg

en hier de wireframe

wireframe.jpg

heeft iemand een oplossing?

edit: de ongesmoothe versie ^_^

wireframe2.jpg

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

@ Glorix, LOL DaBeast zij tegen mij dat hij 16 minuten nodig had om je model te fixen xD. Ziet er een stuk beter uit zo :D. De smooth is nog steeds het minpunt maar blijf doorgaan, het is je eerste auto in 3ds ;).

@ GTA_VISTA, UVW Unwrap is veel beter dan die crap uit Zmodeler.

@ Shadow, ziet er goed uit, ik zie niet wat er mis is aan je wireframe. BTW, dit doet mij aansporen om een voertuigen te modellen :7. Niet veel aan op te merken.

@ Jorge, Ziet er erg leuk uit. Ook bump map gebruikt voor het reliëf? En in de specular map een nacht texture waarbij je kan zien waar het verlicht is in de nacht :D. BTW, ik heb deze textures gebruikt. Ik probeer nou met belichting te experimenteren en wat meer materials, ook probeer ik een blauwe gloed om de aardbol te krijgen. Heb je btw ook een aparte cloud laag? een bump op wolken kan wonderen doen :D.

Tips voor de voertuigmodellers: als je een model geselecteerd hebt en je drukt op ALT+X dan wordt het model half doorzichtig, druk nogmaals op ALT+X om het model weer niet-doorzichtig te maken ;).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...