Galiorix Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Het begin van iets moois, hoop ik... Greetz [Edit]Ben inmiddels weer opnieuw begonnen, was met een tutorial bezig maar had ergens overheen gelezen @hieronder: 3DS Max @EXIT: Ziet er leuk uit hoor. Nog wat beplating en het ziet er goed uit Bewerkt: 23 februari 2008 door Galiorix
Timske Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Succes Galiorix! Welk programma is dat :o ziet er wel goed uit EDIT: Exit ziet er leuk uit Groeten Tim Bewerkt: 23 februari 2008 door Timske
S-te-Fan Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) @ Hierboven, 3D Studio Max. Ziet er goed uit uit Gialorix, eigenlijk een beetje te weinig om hier te posten maarja. Als je problemen met wazige blueprints, neem dan contact met me op. Zo te zien heb je ook smoothing groups gebruikt . Ik heb die Mazda RX-8 ook gemoddeld als mijn eerste car model . Voor degen die hoofpijn willen krijgen: Link naar render. Ok, tijdje niet meer gepost hier. Tijd voor update. Macpro, voor een wedstrijdje, nog geen gaten want ik krijg geen goede alpha . Ik wouw een nieuwe achtergrond: Relief . (Later krijgen jullie een screen met de gehele planeetn, maar er zit een bug in de wolken layer. Eerst even fixen dus ) Ik verdergegaan met mijn Mech. Een watertoren voor Kees1991 die hem eigenlijk niet kan gebruiken... Niet echt mijn stijl watertoren...) Een Fort (voor school) Bewerkt: 23 februari 2008 door stefaneke
Dead-Dodo Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Dat is heel mooi gemaakt galiorix maar is het niet makkelijker om het in onderdelen te maken en dan samenvoegd zodat het er strakker uitziet? Stefanneke heel knap gedaan vooral die mech en watertoren zien er heel strak uit. O ja het is Galiorix en niet Gialorix
Galiorix Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Update De ungesmoothe versie wil je niet zien, ik post zo denk ik een wireframe... @Stefan: Je models zien er goed uit, keep it up! @Dodo: Dankje voor je comments Greetz [edit] Op verzoek van Stefan een render in perspective view, dan zie je meer diepte. Bewerkt: 23 februari 2008 door Galiorix
S-te-Fan Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 @ Galiorix, kan je a.u.b. uit perspective renderen? Zo ziet het er nogal scheeft uit... dan zal ik je model beoordelen .
Galiorix Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Update Ik heb er nu een deel van de motorkap op zitten (zwaar WIP) en ik heb een deel van de bumper aan de voorkant afgemaakt. Ik ga nu aan de slag met de grille en de wielkasten, updates later. [Edit] Ik heb de voorste wielkast wat meer uitgeklopt, heb een begin gemaakt aan de voorruit en heb de voorbumper verder afgemaakt. Verder is de motorkap verandert en de vorm van de grille. Als laatste heb ik ook nog eens de lampen gecut. Bewerkt: 24 februari 2008 door Galiorix
S-te-Fan Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) @ Galiorix, dit wordt zo niks. Ik kan aan je smooth zien dat je ook tri's gebruikt. Post eens een wireframe, dan kunnen we zien ofdat je model nog te redden is. Ik wil niet hard over komen, maar zo is het gewoon. Ik zie liever niet hoe jij heel je auto gaat verneuken. Bewerkt: 24 februari 2008 door stefaneke
Galiorix Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 @ Galiorix, dit wordt zo niks. Ik kan aan je smooth zien dat je ook tri's gebruikt. Post eens een wireframe, dan kunnen we zien ofdat je model nog te redden is. Ik wil niet hard over komen, maar zo is het gewoon. Ik zie liever niet hoe jij heel je auto gaat verneuken. As far as i know, heb ik geen tri's gebruikt... In de omgesmoothe wireframe zijn geen tri's te ontdekken. Greetz
GTA_XP Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 @Galiorix, maak wagens met Zmodeler2. Das makkelijker, als je die wagen in gta wilt zetten dan kan je beter met Zmodeler doen omdat je weet hoe je SA textures kan mappen. Zie het als een tip
Galiorix Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 @Galiorix, maak wagens met Zmodeler2.Das makkelijker, als je die wagen in gta wilt zetten dan kan je beter met Zmodeler doen omdat je weet hoe je SA textures kan mappen. Zie het als een tip Inmiddels heb ik het mappen van SA textures in 3DS Max ook wel onder de knie, het systeem is een stuk fijner. Misschien dat ik voor het converteren van de auto met dummy's enzo wel in Zmoddeler maar dat weet ik niet zeker. Hier is een verse update, met super veel dank aan DaBeast Greetz
Dead-Dodo Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Ik ben ook bezig met een auto en tot nu toe lukt het aardig, alleen vind ik bij turbo smooth 2 fouten en die kan er niet uithalen, omdat die alleen verschijnen bij de wireframe als ik turbosmooth heb ingeschakeld. tot nu toe heb ik dit en hier de wireframe heeft iemand een oplossing? edit: de ongesmoothe versie Bewerkt: 25 februari 2008 door Dead-Dodo
Galiorix Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Het ziet er goed uit Dominic, maar ik zou wel ff de normale wire laten zien, die zonder smooth want dan kunnen we zien wat er precies fout is. Keep it up! Greetz
Jorge_F Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik zag de renders van stefaneke van de aardbol en ik dacht, goh laat ik dat ook is proberen. Dit is mijn resultaat:
S-te-Fan Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) @ Glorix, LOL DaBeast zij tegen mij dat hij 16 minuten nodig had om je model te fixen xD. Ziet er een stuk beter uit zo . De smooth is nog steeds het minpunt maar blijf doorgaan, het is je eerste auto in 3ds . @ GTA_VISTA, UVW Unwrap is veel beter dan die crap uit Zmodeler. @ Shadow, ziet er goed uit, ik zie niet wat er mis is aan je wireframe. BTW, dit doet mij aansporen om een voertuigen te modellen . Niet veel aan op te merken. @ Jorge, Ziet er erg leuk uit. Ook bump map gebruikt voor het reliëf? En in de specular map een nacht texture waarbij je kan zien waar het verlicht is in de nacht . BTW, ik heb deze textures gebruikt. Ik probeer nou met belichting te experimenteren en wat meer materials, ook probeer ik een blauwe gloed om de aardbol te krijgen. Heb je btw ook een aparte cloud laag? een bump op wolken kan wonderen doen . Tips voor de voertuigmodellers: als je een model geselecteerd hebt en je drukt op ALT+X dan wordt het model half doorzichtig, druk nogmaals op ALT+X om het model weer niet-doorzichtig te maken . Bewerkt: 25 februari 2008 door stefaneke
Recommended Posts