Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@stefaneke

Wow! Mooie renders man! Echt heel mooi en vooral de aarde. Maakte je gebruik van displacement?

@Galiorix

(tot nu toe) ziet het er mooi uit! Ik kan nog niet met blueprints werken en zou het graag leren.

@Jorge

Idem dito als die van stefaneke.

KUTGW! :tu:

Ik ben nu bezig een stad te maken. Momenteel maak ik alleen even alle gebouwen die ik erin wel hebben. Dit is dus niet hoe het gaat worden! :D

Edit:

@Stefaneke

Bedankt voor de tips!

@GTA_XP

Bedankt & dat weet ik, ik maak dit alleen effe om alle models in 1 bestand te plaatsen en daarna begin ik pas met m'n stad. ;):Y

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Uitgestorven Dodo, dat had ook via PB gekund spammerd :7. (LOL, DaBeast heeft je postje verwijderd :puh:)

@ Gangsta, nee, geen displacement, maar bump map ;). Ziet er in ieder geval erg veelbelovend uit :cab. Alhoewel ik liever wat andere stijl models zie. Ik heb nog een aantal tips voor je gebouwen:

1. Soms extrude je te ver, dat is niet zo mooi.

2. Als je kabels enz. gaat maken gebruik dan lines die in die renderable zijn met een mesh om ze heen ;).

3. Hou het zo low poly mogelijk.

4. Doe wat meer variatie in je gebouwen.

@ Hieronder, enkele leden van dit forum (waaronder ik) zijn een alliantie aan het oprichten genaamd: "Sla GTA_XP" ..

En bovendien, het is 4DS Max...

@ hieronder, leer lezen...

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Damn, 2DS Max is de grootste concurrentie van Zmodeler in GTA modeling wereld :7

@Gangsta, je render ziet er fakin geil!

Alleen zet geen gebouwen op 2 meter naast elkaar, dat staat namelijk raar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er nice uit Gangsta, keep it up :D

fullbody1.jpg

fullbody2.jpg

Het onderste stukje onder de achterbumper is nog über WIP, ook is het stuk boven de achterlamp, van de spoiler, nog niet helemaal zoals het wezen moet. Verder word de voorbumper nog meer gemaakt zoals ie origineel is, met 2 luchtinlaten. Ook ga ik nog de bult die op de motorkap zit namaken, het gat zoals het er nu zit, ziet er redelijk slordig uit :puh: Verder ga ik de zijkant nog anders maken, boller waarschijnlijk en de opening aan de achterkant van de voorste wielkast komt er ook in. Genoeg te doen dus :D

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Wow damn hell no Galiorix!

Ziet er beter uit, laat een wireframe van de gesmoothe versie.

Ben er benieuwd naar :)

Let wel op details na, op sommige stukken zien de hoekjes een beetje raar uit.

Maar hij wordt steeds geiler :@

Link to comment
Delen op andere websites

@ Jorge, Ziet er erg leuk uit. Ook bump map gebruikt voor het reliëf? En in de specular map een nacht texture waarbij je kan zien waar het verlicht is in de nacht :D. BTW, ik heb deze textures gebruikt. Ik probeer nou met belichting te experimenteren en wat meer materials, ook probeer ik een blauwe gloed om de aardbol te krijgen. Heb je btw ook een aparte cloud laag? een bump op wolken kan wonderen doen :D.

Ik heb idd bump map gebruikt voor reliëf omdat dat gewoon simpelweg sneller werkt dan displacement. Displacement zorgt voor onnodige vertraging van je PC en het renderen zelf. En ik heb 3 sphere's gebruikt, een voor de oppervlakte, een van de wolken en een voor de atmosfeer. De atmosfeer is naar mijn idee nog niet helemaal goed gelukt, dus die ga ik nog even wat tweaken.

En de belichting ben ik ook nog niet tevreden over, dus dat word morgen weer wat kloten :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

@gangsta : Wow, super mooie stad man :):eten::dans:

@galiorix: Kan je mij een keer uitleggen hoe je zoiets kan maken (een auto) als je een tut weet is het ook goed ;)

Ok dan, dit is één van de 2 eilandjes waar mee ik bezig ben:

eilandis4.png

eiland2bw4.png

het is nog allemaal wip mensen!!

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

ik begrijp niet waarom men hier hun auto's showen, er is toch een andere topic waar alleen voor auto's te showen is?

dat komt omdat dit modellen zijn en dat daar hele autos ^_^

btw: echt hele mooie models

ik hoop dat ik straks ook mijn dingen hier weg kan zetten

Bewerkt: door game~skater
Link to comment
Delen op andere websites

Nice jozz (hij vindt het leuk om Jozz DaOwnage genoemd te worden :puh: )

Ik denk dat ik ook maar eens weer uit die luie schoolbank kom en wat ga modellen!!

en natuurlijk niet te vergeten :

@mede-forumers KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

@ Jozz DaOwnage, Uhm... rare brug... wrm zou iemand die neerzetten als je er niet eens per auto op kan komen? :puh:. Erg onlogisch De rand van het eiland is ook niet super, maar de bergen zien er mooit uit. Die water texture zuigt, je kan beter een produceble material in 3D Studio Max maken. Je Chillo ziet er ongedetaileerd uit, maar dat komt denk ik wel goed. De ramen in vergelijking met de weg lijken me ook niet te kloppen, ze zijn veel te klein. Wat meer variatie in je gebouw zou leuk zijn, want een eindelozen hoge toren met allemaal de zelfde ramen en geen enkel ingangetje of uitstekseltje is ook weer zo saai :7. Hou vol, het word steeds beter :D.

Eieren kunnen ook vliegen :7.

Ik moest hem gewoon maken ^_^. De McDonnell XF-85 Goblin "Flying Egg".

Flying_Egg_2.jpg

Update van m'n mech:

Mech.jpg

Comments en rates zijn altijd welkom bij mij... :D

@ Schoen, LOL, hij komt er eerder zo uit te zien :7:

050324-F-1234P-016.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat vliegtuig is echt k-ei-vet! Ik hoop dat je de goede textures gaat vinden, en er een mooi geheel van maakt. Wat is er eigenlijk gebeurd met dat vorige vliegtuig, of is dit een remake daarvan? Je megsj ziet er ook goed uit, alleen is het me een beetje onduidelijk of 't nou z'n reet of z'n gezicht is..

lolhc4.jpg

:o Dit moest ik gewoon doen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, dat vliegtuigje he... :puh: Wat moet ik ervan zeggen... :puh:. Wel vet gemodelt, maar het ontwerp van het vliegtuigje zelf lijkt een grap te zijn xD.

Over die Mech: Ziet er zéér vet uit, ik snap niet hoe je zo netjes kan modellen in 3DsMax :7.

@Jozz: Precies hetzelfde als Stefaneke zei eigenlijk... Iets meer variatie in je flat/toren, en iets meer detail in dat "Chillo" gebouw.

@Iedereen: Keep it up!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...