Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ganster dat wort wel mooi ja. net zo iets als dat ik maak maar dan meer de binnen stat.

sefan ik hat op msn al gezecht wat ik er van vond ^_^

ben ook weer aan t prutsen geweest

adam7ie2.jpg

• Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ziet er heel erg goed uit kees! Mooi gedetaileerd en de bollende bruggen zijn veel beter dan die platte die je eerst had. Je lampen zijn waarschijnlijk nog [WIP], maar het ziet er echt goed uit. Kan niet wachten om het te zien als alle textures erop geplakt zijn :Y

Keep it up dude!

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er goed uit Kees, het word steeds mooier :D Hou het vol en blijf creatief aan de gang!

Om een beetje het modelen leuk te houden enzo heb ik mijn Mazda RX-8 aan de kant gezet en ben ik wat gaan kloten met Vray. Zie hier te resultaat na een tijdje kloten met de parameters, eindeloos half renderen en uit eindelijk voor een half uurtje volledig renderen:

vraytest.jpg

Ik ben er niet echt ontevreden over, maar het kan altijd beter. Het doel is uiteindelijk dat het gras meer kunstgras achtig word en dat de bal uiteindelijk op een hoekpunt van een tennisbaan komt te liggen.

Greetz :sigaar:

[edit]Na wat aanpassingen aan de materials en de parameters van de 'Vray Fur' lijtk het 'gras' al wat meer op kunstgras, vind ik..

maxquality.jpg

@hieronder: Zal ik doen :D (ik heb geen flauw idee hoe, dus dat is iets voor later :7)

tennisballnew.jpg

Kleur en density van de 'VrayFur' verandert naar meer realistische kleur en goede kleur van een tennisbaan + minder dicht op elkaar.

Bewerkt: door Galiorix

@ Martijn, Ziet er leuk uit Martijn, maar gebruik de tips die ik je op msn gegeven heb ;). Zoals een Vray light.

@ Andere Martijn (onze Kees1991 :puh:), dankzij jouw zijn andere ook aan een stad begonnen :puh:. Zo te zien heb je invloed jongeman :puh:. Ziet er goed uit en met de generics erbij helemaal. Alhoewel de lantaarnpalen een beetje simpel zijn en me tegenvallen. Ik vind vooral de bruggen heel mooi. Ik kan niet wachten totdat er meer gebouwen staan :D

Hier heb je de granaat die gebruikt is in de animatie:

Grenade_render_1.jpg

Havok + 3D Studio Mac + Granaat + Stefaneke =

Link naar filmpje op Google Video (youtube lukt niet)

Rates and Comments please...

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Ziet er erg goed uit Stefaneke, zoals ik al zei op MSN. Misschien textures hé en die über smiley, dan wordt die echt vet.

Stefan heeft leren greeblén :D

greeble1dc6.jpg

Greetz, WG.

Geplaatst:

kees : jij bent prof he prachtig

stefanke: jouw ken ik niet echt maar jij bent vogens mij een prof met al dat werk

white gold : prachtig .prof .

ik ben niet echt zoo iemand die goed is meer een beginner maar kan al aardig wat

@ White Gold, Nu nog wegen ;). Doordat je taper hebt gebruikt krijgen je gebouwen een meer modernere uitrstraling, ziet er goed uit voor je eerste greeble creatie.

@ Iamyourghost, LOL, en Martijn noemt zichzelf een n00b xD. Als je regelmatig in dit topic kijkt, leer je me wel kennen xD. Het wordt tijd dat ik die goeie oude greeble plugin eens uit de doos haal :7. Als je zelft ook modelt, laat eens wat zien :D. En praat alsjeblieft ABN :).

Greeble2.jpg

greeble3.jpg

Geplaatst:

Zeer mooie renders allemaal!

Ook zeer mooie steden/dorpjes/straatjes!

Kutgw.

Nu ik, sketchup modelletje.

Snel en simpel gemaakte velg.

Pic:

velgmh7.th.png

Greetz

Vette greebles! :D

@Ferry,

mooie velg, maar hij is nog niet af neem ik aan?

@stefaneke,

Dat is echt een coole granaat! Vooral die animatie is mooi. Heb je gebruik gemaakt van reactor? :clown:

@Galiorix,

Je tennisbal is prachtig. Maar je gras is wat minder. Als er veel meer gras in zit is die wat mooier denk ik. :Y

Edit:

Woops, vergeten de andere 2 te bekijken. Die zijn echt mooi! :Y :Y :Y

Stad:

Nog steeds geen wegen gemaakt. Gebouwen staan ook verkeerd. Dus het kan nog alle kanten op gaan:

luaneksyline2nw0.png

Bewerkt: door Gangsta

@ jozz, you've got PM :D.

@ Gangsta, WOW, dat wordt nog wat ;). Maar nogmaals, breng wat variatie in je gebouwen, het effect is veel mooier :D. En Galiorix heeft die tennisbal niet zelf gemaakt, die heeft hij/zij (xD) gedownload. Het gaat hem om de render en de haren.

@ FerryN, mooie velg, lekker low poly maar hij ziet er niet al te stevig uit :puh:. Maarja, sketchup... maak het profiel wat uitgebreider en steviger ;). Maar ik neem aan dat je daar zelf ook al hebt aangedacht.

Mijn granaat animatie is ook nog niet af, er moet nog een explosie komen en er komt een realistischere valpartij. De explosie wordt gemaakt met afterburn dus hij zal nogal realistisch uit de bus komen.

Geplaatst:
@ FerryN, mooie velg, lekker low poly maar hij ziet er niet al te stevig uit :puh:. Maarja, sketchup... maak het profiel wat uitgebreider en steviger ;). Maar ik neem aan dat je daar zelf ook al hebt aangedacht.

Idd, maar dat stevigheid valt wel mee hoor, en bestaan in het echt zulke velgen, maar zijn weinig plaatjes van, kon er ook geen van vinden.

Dit is nog puur de velg, er zit nog geen band omheen, dat komt later.

@Ferry,

mooie velg, maar hij is nog niet af neem ik aan?

Hij is idd. nog niet af, ik ga er zo weer aan werken.

Miss dat er een profiel omkomt.

Greetz

Geplaatst:

Gangsta, je bent echt een vreselijk goede modeller, alle wat kleinere gebouwen zien er über uit.. Helaas vind ik zelf je grote gebouwen, at least, de oudere die je in het begin liet zien niet echt mooi.. Te grote ramen en onnatuurlijke overgangen. Maar dat hele rechtse gebouw van jouw, die met dat scheve dak dat wat bol naar binnen loopt, vind ik weer gruwelijk. Probeer eens wat meer variatie uit in je gebouwen en je komt zeker weten een stuk verder.

Moet je natuurlijk wel inspiratie hebben, en dat wil bij mij wel eens ontbreken. :7

Greetz, WG.

Is het een Model?, Zo ja, dan telt dit, is het een Texture? Zo ja, helaas niet,

Deze topic heet daarom ook Show Jouw Models II.

Ik heb mijn velg een kleine stuk profiel gegeven, een gedeelte uit de hoofd, dat zie je eronder, en de goede stuk met een Texture.

Pic:

profielrx5.th.png

Ik weet, het gedeelte uit me hoofd is zwaar slecht, en het profiel is te diep/hoog.

Daarom heb ik het andere met een texture gedaan ^_^

En let niet op de velgen texture, ik die perongeluk overschreden met die van de banden xD ,

Edit:

profiel3ii5.th.png

Beetje verder gewerkt.

Greetz

Bewerkt: door FerryN
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...