Tim Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Ha kees, greeble is inderdaad een vet iets, en het is ook uitermate geschikt voor GTA mafia stories. Helaas zal dit niet kunnen op het huidige CDC, maar wel als we nog een eiland erbij maken, ofzo, btw is deze plugin gratis, of ben ik er 500 euro voor kwijt.
Galiorix Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) btw is deze plugin gratis, of ben ik er 500 euro voor kwijt. Gratis en voor alle versies van 3DS Max. De plugin voor Max 7 of 8 (maar ook andere versies) is hier te vinden. @jozz: Leuke ketting joh, origineel en leuk uitgewerkt! @FerryN: Mooi profiel, zorg er alleen voor dat het wiel niet zo hoekig word. Keep it up! @Gangsta: Mooie render, het begint er al goed uit te zien! Greetz Bewerkt: 6 maart 2008 door Galiorix
S-te-Fan Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) Ik heb ooit eens een hele stad gebreebled, getextuurd en geanimeerd. Even het filmpje zoeken. Download het filmpje Deze kwam ik ook nog tegen xD. Het zou leuk zijn om een stad te greeblen voor een mod, maar dan heb je nogal weinig detail in je gebouwen... Alles zou dan ongeveer uit textures moeten komen. Ik ben nu al verslaafd aan Battlefield Heroes, de Trailer was gewoon geniaal . [WIP] Waarschijnlijk (als anderen dat willen) laat ik hem ingame zetten (3x raden door wie..). BTW, m'n 3D Studio MAX 2008 doet het weer! Nou kan ik Gangsta z'n inzending voor de GTAGames Winteractie verbeteren . Bewerkt: 6 maart 2008 door stefaneke
FerryN Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) I am going Crazy!!! Waarom? Check this out! Wat is het? Miss dat het een 3d model/object wordt weet ik niet, moet het eerst af zien te krijgen. Greetz Edit, aangezien ik dit onnodig vindt, ben ik van plan om dit ding in Zmodeler te gaan maken, heb een beetje ervaring, heb al 2 keer een zijkant van 2 verschillende wagens gemaakt, maar had geen zin om verder af te maken en ben ze kwijt. En met wat tuts hoop ik hem te finishen, iddergeval alleen de exterieur, interieur en motor enzo miss later. Stefaneke, Dit tank is UBERGEIL! Bewerkt: 6 maart 2008 door FerryN
Dead-Dodo Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Is het een Gallardo?, btw leuke moddels , vooral die battlefield heroes tank. Mischien ga ik die geeble ook nogwel een keer gebruiken.
Gangsta Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) Grappige tank stefaneke! FerryN, Ik vind jou 2D versie mooi. Ik ben benieuwd hoe jou 3D versie zal gaan worden. @Hierboven^^ Met Sketchup kan je volgens mij gewoon lijntjes trekken van de front view. Alleen moeten de zijspiegels dan weg.. Bewerkt: 6 maart 2008 door Gangsta
S-te-Fan Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Jongens, leer nou eens om fatsoenlijk comments te geven. Daar wordt iedereen blij van. @ FerryN, Uhm.. dit topic heet het show jouw models topic, waarom ga je dan hier tekeningen posten? Ik zie het nut van jouw post niet. De bovenste 3 posten (incl de mijne ) zijn dus lekker spam .
kees1991 Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) stefan je tank ziet er eenbeetje raar uit. een beetje als een balletje met een te korte loop. mischien dat dit zo hoort hoor. maar k vint het tot nu toe een beetje apart. ben maar ff verder gegaan. k zou graag veel tips willen hooren. en dingen die er nog bij moeten. Bewerkt: 7 maart 2008 door kees1991
Galiorix Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 @Kees over de tank van Stefan: Hij is gebaseerd op Battlefield: Heroes. Dat is net zoals Team Fortress 2 een tekenfilm achtige game en het zelfde geld voor de dingen als tanks etc. Dus het is een beetje een leuke versie van de tank waar die eigenlijk op gebaseerd is - de Sherman tank als ik me niet vergis. Over je model: ziet er super uit, keep it up! Ik heb er eigenlijk nu weinig over op te merken, ga zo door. Zie hier een ruwe schets van mijn schoolgebouw: Dit ga ik verder uitwerken en het word een custom map voor CoD2 Greetz
Timske Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) Mooi gedaan kees echt super! Vind het teras echt leuk Galiorix je plaatje wil niet uploaden :'( Groeten Tim EDIT: Ow je plaatje doet het best mooi Hier mijn huis: Vraag: Wil iemand ingame zetten voor mij a.u.b Bewerkt: 7 maart 2008 door Timske
S-te-Fan Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) @ Martijn (kees1991), Mooie stad man . Alleen vind ik dat linkergebouw aan de linkerkant van de middelste straat er niet echt bij passen. Doe ook eens wat aan de daken van je andere gebouwen, ik weet zeker dat het dan nog beter wordt. @ Martijn (Glorix), Ga je dat helemaal uitwerken tot een COD2 map? Leuk , op leeraren knallen . Houden zo. Alhoewel je gebouw ontzettend weinig detail heeft. Maar ik verwacht dat je daar wat aan gaat doen . @ Tim, zonder textures heb je niks aan dat huisje ingame. Dus textuur hem eerst nog maar eens . LOL, owned xD. Nou nog goede textures vinden/maken, en nog wat meer detail op de achterkant. Dan kan iemand hem ingame zetten . Ik ben er om eerlijk te zijn niet echt trots op... maar hij is wel grappig . @ Timske, en Jozz, Lekker voor je , moet je maar niet spammen xD. Dieter regeert met ijzeren vuist en staat geen tolerantie toe . (GRAP) Bewerkt: 9 maart 2008 door stefaneke
DaBeast Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik weet niet of het gemerkt word, maar ik verwijder gewoon elke post die geen goede rate is hoor.. Er moet dringend goed gerate worden, zoals het in het GFX subforum ook moet. Voor de duidelijkheid moet je vertellen wat je er mooi aan vind (en wat er beter an kan/wat je niet mooi vind), en niet gewoon: oh, mooi. Ik wil dus deftige rates zien met al dan niet een eindscore.. Andere posts worden gewoon verwijdert. Vriendelijke groeten, DaBeast
S-te-Fan Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Dus niet zo: Dieter, mooie speech, je hebt helemaal gelijk. KUTGW met je moderator gedoe . Gelukkig ben je goed gezind na dat feestje van gisteravond dus kan deze post helemaal geen kwaad want je verwijderd hem dadelijk toch . Maar zo: Dieter, je speech is een beetje kort. Als je wat meer informatie geeft over hoe je moet raten zou dit heel handig zijn. Maak er een een pinned topic over ofzo, of verwijs naar de regels om te raten in het GFX forum. BVD Stefan. >>> Door DaBeast: Zucht .<<<
Galiorix Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Looks nice Stefaneke, leuke kleuren gekozen maar textures zullen natuurlijk nog beter lijken. Nog iets meer details en hij ziet er super uit! Ik ben zelf ff kort bezig geweest met een tennisracket, het resulaat: Greetz @hieronder: dat word nog gefixed, dit is de basis Bewerkt: 9 maart 2008 door Galiorix
Timske Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Leuk tennisracket Alleen de houwvast ding ziet er nog beetje blokkerig uit, ik weet niet zeker maar daar zit toch soort tape ofiets omheen?? Groeten Tim
Recommended Posts