Jump to content

.DLL probeem


RonaldVC

Recommended Posts

Beste,

Sinds ik een Windows-update heb uitgevoerd krijg ik bij het opstarten deze foutmelding:

naamloosvy5.jpg

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

EDIT: Het spijt me, ik ben te voorbarig geweest. Het bleek een probleem te zijn met de Realtek driver, en het is intussen al opgelost..

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je dan eens wat meer uitleg geven? Ik kreeg deze foutmelding ook bij het opstarten, maar had geen updates geïnstalleerd.

Tevens zit er op mijn computer ook Realtek HD audio. Dus, hou los ik dat probleem op?

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je dan eens wat meer uitleg geven? Ik kreeg deze foutmelding ook bij het opstarten, maar had geen updates geïnstalleerd.

Tevens zit er op mijn computer ook Realtek HD audio. Dus, hou los ik dat probleem op?

Bij mij werd de driver van de geluidskaart niet meer geladen, doordat hij dat dll probleem had. Ik heb de driver gewoon opnieuw geïnstalleerd en daarmee was het opgelost..

Omdat ik een Acer heb heb ik de driver van hun site gehaald, je kan ook verschillende drivers vinden op de site van Realtek zelf..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, die patch heb ik ook net gevonden, via een computerforum :) . Het komt door Windows Update. Dit staat er:

Dit probleem kan optreden nadat u beveiligingsupdates 925902 (MS07-017) en 928843 (MS07-008) hebt geïnstalleerd. Het bestand Hhctrl.ocx dat is op genomen in beveiligingsupdate 928843 en het bestand User32.dll dat deel uitmaakt van beveiligingsupdate 925902, hebben conflicterende basisadressen. Het probleem treedt op als het bestand Hhctrl.ocx wordt geladen voordat het bestand User32.dll wordt geladen.

Ik ga nu even mijn computer herstarten om te kijken of het verholpen is.

Edit:Ik krijg die foutmelding niet meer! :) En Windows lijkt ook wat sneller te werken.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...