Miek Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 Hallo, Ik heb nodig hulp bij de missie Snitch Hitch. Ik heb al gekeken bij wikigta en geen resultaat. Ik ga naar de luchthaven,ik heb volle armor.Daarna zegt een man dat the file het al verkocht,daarna ga ik naar het vliegtuig,en ik en Lance schieten de bewakers dood,mijn armor is op.Lance gaat in het vliegtuig voor de file.En daarna komen die irriterende Bikers(4) (ik heb nog genoeg leven voor de bikers dood te schieten.Ik schiet er een stuk of twee dood,maar daarna schieten die twee maar 3 keer met hun scorpion geweer en ik val dood neer (wasted).Ik heb deze missie al meer dan tien keer gedaan,aub die iemand die mij tips of uitleg of een oplossing kan geven. Dank je alvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Hallo,Ik heb nodig hulp bij de missie Snitch Hitch. Ik heb al gekeken bij wikigta en geen resultaat. Ik ga naar de luchthaven,ik heb volle armor.Daarna zegt een man dat the file het al verkocht,daarna ga ik naar het vliegtuig,en ik en Lance schieten de bewakers dood,mijn armor is op.Lance gaat in het vliegtuig voor de file.En daarna komen die irriterende Bikers(4) (ik heb nog genoeg leven voor de bikers dood te schieten.Ik schiet er een stuk of twee dood,maar daarna schieten die twee maar 3 keer met hun scorpion geweer en ik val dood neer (wasted).Ik heb deze missie al meer dan tien keer gedaan,aub die iemand die mij tips of uitleg of een oplossing kan geven. Dank je alvast verstop je goed achter auto die jij meebrengt of meer zig zag lopen met een uzi ofzo Bewerkt: 4 april 2007 door SWYV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 Zorg dat je bijvoorbeeld de AK-47 bij je hebt. Deze is onder andere te halen bovenop het politie bureau in downtown. Speel de missie maar stop op ruime afstand voordat je de mannen bij het vliegtuig hebt. De afstand die je moet hebben is het liefst vlak voordat je ze kunt selecteren met auto-aim. Als je nu manual aim gebruikt kun je ze neerschieten voordat ze terug schieten. Het is wat lastig mikken, maar je hebt wel de tijd. Zo moet je het eerste gedeelte door kunnen komen zonder healt of armor te verliezen. Het tweede gedeelte met de bikers moet je ze zo snel mogelijk uitschakelen. In beweging blijven om minder geraakt te worden, zoals al aangegeven, kan daarbij helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 verstop je goed achter auto die jij meebrengt of meer zig zag lopen met een uzi ofzo Dit zou ik niet doen, de auto ontploft meestal binnen enkele seconden. De meeste mensen gaan er altijd vol op af, maar dit kost erg veel health. Als je wel eens schietspellen speelt weet je uit ervaring dat je erg voorzichtig moet zijn, en dat is ook hier zo. Probeer langs de muur van het vliegveld te lopen, om zo een klein beetje dekking te krijgen. Een SMG is erg handig, hiermee kan je van een verre afstand schieten. Wanneer je wat dekking hebt gevonden moet je eerst de Bikers die je het meest raken afschieten, en daarna de andere. Veel health zul je sowieso niet overhebben, maar een volle health en armor balk moeten genoeg zijn. Omdat je nog geen extra health kan halen is het enige wat je kan doen meer armor halen, door de Vigilante missies te voltooien. Veel succes hiermee, na een paar keer proberen weet ik zeker dat het je lukt. Indien dat niet zo is kan je altijd een savagame aanvraag doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 M4X, ik heb zo gedaan: met de auto op zowat 100m parkeren en dan als ik sniper heb dan ze sniperen, dan heb ik maar weer in de auto gestapt en de uzi klaarmaken rijd naar de plaats om Lance in de vliegtuig te stappen, en dan komen ze, stap weer in de auto, drive by'en maar op volle laag ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) verstop je goed achter auto die jij meebrengt of meer zig zag lopen met een uzi ofzo Dit zou ik niet doen, de auto ontploft meestal binnen enkele seconden. De meeste mensen gaan er altijd vol op af, maar dit kost erg veel health. Als je wel eens schietspellen speelt weet je uit ervaring dat je erg voorzichtig moet zijn, en dat is ook hier zo. Probeer langs de muur van het vliegveld te lopen, om zo een klein beetje dekking te krijgen. Een SMG is erg handig, hiermee kan je van een verre afstand schieten. Wanneer je wat dekking hebt gevonden moet je eerst de Bikers die je het meest raken afschieten, en daarna de andere. Veel health zul je sowieso niet overhebben, maar een volle health en armor balk moeten genoeg zijn. Omdat je nog geen extra health kan halen is het enige wat je kan doen meer armor halen, door de Vigilante missies te voltooien. Veel succes hiermee, na een paar keer proberen weet ik zeker dat het je lukt. Indien dat niet zo is kan je altijd een savagame aanvraag doen! Hallo svyw,ik heb je instructies gevolgd en het lukt niet.De vigilanteheb ik nog niet gedaan maar ik heb een vraagje:dus als de missie vigilante compleet is krijg je dus nieuwe health en armor wanneer je health en armor op is?of is dat anders?ik snap het echt niet.aub antwoord iemand ik heb zn hulp nodig.Maar bedankt voor het antwoord van jou en alle andere!! (de savegame aanvraag werkt niet bij mij)ps:kan niet wachten voor de missie compleet te hebben :eten:ik doe echt alles voor hem compleet te hebben bedankt iedereen, Groetjes Miek Bewerkt: 5 april 2007 door Miek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 Als je vigilante hebt voltooid zal je een plusje bij de balk van de armor krijgen. Hierdoor krijg je dus meer armor als je balk vol is, wat betekend dat je meer schade kan oplopen voordat deze helemaal leeg is. Dit zelfde effect geeft Air Rescue op de balk van healt. Maar vaangezien Air Rescue pas beschikbaar word na de missie From Zero to Hero kun je dit niet uitvoeren. Heb je naast de tip van SVYW ook die van mij en M4X uitgeprobeerd? MEt die tips moet je in staat zijn om de missie te halen, ook voordat je vigilante hebt voltooid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 - er is sniper rifle te vinden op de starfish island, probeer er 100kogels ervan bijeensparen maar ik denk dat 25kogels wel voldoend zal zijn (voor experts in sniperen dan he) - er is ook granaten nabij de Prints works, jij kan hem mss gebruiken voor gooien naar de 4bikers - of wil jij Tony Montana nadoen? spaar zoveel kogels bij van de AK47, -> hoe? ga naar de politiekantoor in Downtown, ga naar de helikopterplatform, ga zoeken naar de trap die dichtbij de straat te vinden, en dan ga jij richting naar de kruispunt en daar zie jij alvast en AK47 op de dak veel succes met wapens te vinden en dan goed gebruik van maken (ik heb wel op de wikigta gebruikt en de ervaring van VCS, ik weet al meteen dat jij in westerse eiland zit, en ook de Starfish island is beschikbaar in het begin en daar vind jij alvast een sniper rifle, downtown is ook beschikbaar in begin dus AK47 ook te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 Ik zelf vergat steeds mijn wapens op te halen die weg gingen bij het metaal poortje dus wat ik deed was vrij simpel.. de 2 bewakers die het dichtst bij staan over rijden met mijn auto en hun wapens pakken en de rest van een eindje neer schieten.. Handige Tip: Als je GTA op de Ps2 speelt (voor de andere consoles weet ik de knoppen niet..) kun je als je R1 in gedrukt houd met L2 en R2 switchen tussen targets en aangezien een target die je raakt voor 1.5 seconden ongeveer niet terug schiet kun je makkelijk als je snel genoeg bent switchen naar een ander target en dan weer terug, dit bespaard health en armor doordat ze tijdelijk niet terug schieten Hopelijk heb je er wat aan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Bedankt iedereen, ik zal hal het proberen ps:hoe doe je drivebys uit de auto?,bij mij kan je alleen maar van de moto schieten en niet van de auto en kan je auto aim doen als driveby?(vroeger werkte mn driveby wel) Bewerkt: 5 april 2007 door Miek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Bedankt iedereen,ik zal hal het proberen ps:hoe doe je drivebys uit de auto?,bij mij kan je alleen maar van de moto schieten en niet van de auto en kan je auto aim doen als driveby?(vroeger werkte mn driveby wel) Nee helaas. Geen auto aim vanuit voertuigen. Je eenige manier om via auto's te schieten zijn met de wapens zoals de Machinegeweren . Dan kan je met je camera naar links en naar rechts kijken. En als je dan op het rondje drukt Kan je schieten. Maar onthoud dat het alleen met wapens kan zoals de uzi. Als jij met je dikke AK of rocketlauncher aankomt Kan dit inderdaad niet. Aantal machine geweren: Micro SMG - MP5 - Silenced MG - Scorpion Bewerkt: 5 april 2007 door BigM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 Bedankt iedereen,ik zal hal het proberen ps:hoe doe je drivebys uit de auto?,bij mij kan je alleen maar van de moto schieten en niet van de auto en kan je auto aim doen als driveby?(vroeger werkte mn driveby wel) Nee helaas. Geen auto aim vanuit voertuigen. Je eenige manier om via auto's te schieten zijn met de wapens zoals de Machinegeweren . Dan kan je met je camera naar links en naar rechts kijken. En als je dan op het rondje drukt Kan je schieten. Maar onthoud dat het alleen met wapens kan zoals de uzi. Als jij met je dikke AK of rocketlauncher aankomt Kan dit inderdaad niet. Aantal machine geweren: Micro SMG - MP5 - Silenced MG - Scorpion dankuwel bigm, ik heb de missie obergedaanmaar je, die bikers! ik heb echt iemands hulp nodig of een tip om die bikers te verslaan de auto had ik geparkeerd achter het vliegtuig en wanneer de bikers komen is de auto verdwenen heeeeeeeeelp!!aub iemand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 Ik begrijp eigenlijk niet dat jij zo'n moeite hebt met die bikers, ikzelf had meer moeite met dat eerste leger dan met die dikke bikers. Afijn, als ik jou was zou ik een AK en een Micro SMG of een MP5 in bezit hebben, en een volle health en een volle body armor is natuurlijk ook geen overbodige luxe. Met deze voorbereiding kan je de missie 'Snitch Hitch' goed beginnen. Wanneer je uiteindelijk aangekomen bent bij het privé-leger (zo noem ik al die bewakers maar even ) van de drugsdealer en je ze vervolgens allemaal vermoord hebt, zullen nog een aantal bikers van de Biker Gang de orde verstoren. Neem je AK tevoorschijn, en druk meteen op de -toets (-toets als je GTA Vice City Stories op de PlayStation Portable hebt) om één van de bikers in het vizier te nemen en hem zo onder schot te houden. Aarzel niet en druk meteen op de -toets om de biker die je onder schot hebt dood te schieten. Dit alles zou binnen 1 seconde(!) gedaan kunnen zijn. Treuzel daarom niet, want je hebt nog een paar bikers te gaan. Blijf de -toets inhouden, en druk meteen op de -toets of op de -toets om van doel te wisselen. Wanneer Victor zo weer een andere biker onder schot heeft, druk dan meteen weer op de -toets om die biker overhoop te knallen. Op deze manier zou alles heel makkelijk moeten gaan, en zou je de missie in een mum van tijd voltooid moeten hebben! Ik wens je verder nog heel veel succes, en mocht het nóg niet lukken, dan kun je het natuurlijk altijd nog even melden. Maar het is gewoon een kwestie van timing en schieten, dus zo moeilijk is het echt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 yuuuuuuuuuuuuuu!!!! gelukt bedankt iedereen!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.