Jump to content

Uniek gekleurde voertuigen VCS


PIERRO P

Recommended Posts

Hallo iedereen!!!

Hier alweer mijn 3e lijst met uniek gekleurde voertuigen.

deze keer voor GTA VCS.

Ik begin maar voordat mensen zich gaan vervelen. ^_^^_^

Lichtgroene Streetfighter.

Missie: Soldier, cleaning House, cunduct unbecoming.

Zoals in iedere GTA is het eerste voertuig waar mee je rijd uniek gekleurd.

Dit is de motor van Martinez. Deze staat altijd bij zijn barak geparkeerd,

Maar zodra je het leger uit geschopt wordt niet meer.

je kan hem krijgen door de missie zoals gewoonlijk te doen. Als je het leger uitgeschopt wordt klim dan via de objecten bij de muur Fort Baxter weer in en steel dan Martinez zijn motor.

Voltooi de missie.

Save hem in je garage.

Rode Quad

Missie: When Funday comes.

Deze quad heeft een mooie rode Paintjob. Dit ding krijgen is simpel. speel de missie uit en

save hem dan in je garage.

Lichtblauwe/Zwarte PCJ 600

Missie: Streetraces

Stom van me dat ik deze niet eerder zag. Hoe dan ook. Net als in LCS zijn de wagens van de tegenstanders uniek gekleurd. Behalve de witte PCJ (moet ik nog controleren)

Het krijgen van deze motors vergt wat geluk maar moet niet al te moeilijk zijn. Start een race missie en zoek een motor. Begin de race. Tijdens de race moet je een P.I.T manoevre uitvoeren op de motor die je wilt. Doe dit en zorg ervoor dat de bestuurder er afvalt. Pak nu zijn motor en voltooi de race. Parkeer hem daarna in je garage.

Oranje Bobcat met witte streep.

Missie: Van Shakedown t/m DIVORCE

Dit is de pick-up van Marty. deze truck heeft ook een unieke creme oranje kleur die niet bij pay&spray te krijgen is.

Hij heeft een vaste Spawn plaats in het trailer park maar is niet meer verkrijgbaar als je Marty`s missies af hebt gerond. Gewoon naar je garage rijden terwijl die verkrijgbaar is, zo simpel als dat.

Zwarte Stallion

Missie: Marked men

Dit is een van mijn persoonlijke favorieten. Dit zijn de wagens die je achtervolgen als je Phil

weer naar zijn huis moet brengen. Als er een van de wagens achter je zit stap dan uit de truck

en kaap de stallion. Schiet de bestuurders neer voordat ze de wagen beschadigen. doe nu een

driveby op Phil zijn truck totdat deze is vernietigt. je faalt de missie. Rij nu deze unieke wagen

naar je garage.

Lichtblauwe Pony

Missie: Money for nothing.

Dit is de Pony die als afleiding gebruikt word. de andere met de drugs zit op slot. Om deze te krijgen is niet veel moeite voor nodig. Het enige gevaar is dat de Pony vernietigt word en je gedwongen bent de missie overnieuw te doen. Als je de missie bijna hebt afgerond en je alleen nog maar de politie kwijt hoeft te raken. Rijd dan naar de pay&spray in viceport. stap uit en pak de benson die naast de Pay&spray staat. rij nu naar binnen en je verliest de politie zonder de paintjob van de Pony te verliezen.

Rode infernus

Missie: accidents will happen

dit is de auto waar je in moet rijden voor de reclame. Nu denkt iedereen wat is er uniek aan deze infernus. Een rode kleur is bij pay&spray te krijgen. Deze infernus heeft een veel heldere kleur dan ie standaart heeft.

je kan hem krijgen door simpelweg de timer tijdens de reclame op 0 te laten komen. Missie gefaalt.

rij de auto nu naar je garage.

Rode comet met geel dak

Missie: So long schlong

Dit is de comet waar reni achter schuilt als je hem/haar moet redden van wat Mendez tuig. Schiet hem/haar dood en rij de Comet naar je garage.

Kogelbestendige Stretch

Missie: Kil Phil

een echte GTA klassieker. Deze stretch is geloof ik niet uniek gekleurd maar wel kogelbestendig. het word zelfs in de missie gezegt. Net als in GTA LCS. Als je de missie voltooid hebt rij hem dan naar je garage. Zeer simpel.

Heb je er geen ruimte voor dan kan je hem voor $5000 kopen bij sunshine auto`s. Maar deze is gratis.

Donkerblauwe Flatbed

missie: The exchange

allereerst wil ik ASPHALT even bedanken voor de tip.

Nou ik heb die Flatbed uit The Exchange getest en het blijkt dat deze uniek gekleurd is.

Deze flatbed heeft een donkerblauwe kleur die niet bij Pay&Spray is te krijgen. Als je de snipers hebt vermoord. dan komt de DEA met de truck eraan. Je zou nu eigenlijk deze truck naar Diaz moeten brengen. Maar schiet in plaats daarvan met een vlammenwerper op de truck. diaz zijn helper zal uit de truck springen en wegrennen. Stap in de truck en rij Diaz zijn helper omver. Je faalt de missie maar deze unieke flatbed is nu voor jou.

Zwart witte Boxville

Missie: Domo arigato domestoboto

Dit is de bus waar de apperatuur in zit om de domestobot te hacken. de domestobot is helaas niet te krijgen maar deze uniek gekleurde Boxville wel. Als je de missie voltooid hebt rij hem dan naar je garage.

(waar blijven de uitdagingen. Dit voltooi de missie en rij hem naar je garage gedoe begin ik moe van te worden)

Zwarte Sentinel XS

Missie: Light my Pyre

Dit zijn de wagens die achter lance aanzitten. Je kan ze krijgen door lance van zijn motor af te schieten terwijl er een van deze auto`s achter je aanzit. Kaap nu de sentinel en vermoord de mannen erin. anders schieten ze op je.

save hem nu in je garage.

Vuurbestendige greenwood

Missie: Robbery missie 1 empire site

Deze is te krijgen in de 1e Robbery missie voor empire sites.

Deze greenwood is bestendig voor vuur van een vlammenwerper. Niet voor molotovs. De molotovs in VCS hebben dezelfde kwaliteit als in GTA2. Gooi ze op een voertuig en BOOM!!

De greenwood is simpel te krijgen. Als je de koerier aanvalt zal de backup in deze Greenwood rijden. Pak de kofferen richt je dan op de Greenwood. Schiet de bestuurder door het raam neer. stap in want anders zitten de deuren op slot. Rij nu naar je site terug. Parkeer de Greenwood NIET in de marker. Je hebt dan de kans dat ie verdwijnt. Parkeer hem gewoon in de buurt met de deur open. Voltooi de missie en save dit voertuig in je garage.

Aan de vuurbestendige kwaliteit heb je niet veel. Maar het is wel een leuk voertuig om te hebben.

Nou, dit was de lijst weer. als ik wat nieuws vind zal ik het er nog tussen zetten.

Weet je zelf nog een uniek voertuig en staat deze niet in de lijst?

Aarzel dan niet om te posten ^_^

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic, maar eenzelfde kogelvrije Stretch is ook gewoon na de missie Kill Phil te koop bij Sunshine Autos, dus zo speciaal is die niet meer... :puh:

Volgensmij was hij zwart en als je hem koopt grijs. Ik weet niet of dat altijd is...

Toevoeging:

Licht Blauwe, extreem sterke, Flatbed

Missie: The Exchange

Het is de truck van de DEA. Je moet er zelf mee rijden dus dat geeft geen probleem. Rij in plaats van naar Diaz door naar The Clymenus Suite en parkeer hem daarin. Stap uit. Geen idee of de missie dan faald. Indien niet schiet je de helper er gewoon uit.

Overgins wel jammer dat het niet echt iets voor de PSP gebruikers is.. Vervelende glitch ook.. :/

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof dat mijn lijsten met voertuigen steeds bekender worden op dit forum

Over die flatbed even.

Ik weet niet zeker of dit klopt.

Ik zal het ff testen. Ik ben tog bijna bij die missie.

Ik heb over deze bug gelezen. Hoogst irritant iedere keer je wagens kwijt.

Je kan het mischien voorkomen door iedere keer na een missie te controleren, Is het in orde dan save je.

Bedankt voor de posts allemaal

:bier::bier:

toevoeging;

Met coke beladen comet.

missie: The Ringer. Drug running empire sites

Dit is net als de Corpse manana uit GTA3

alleen is dit beter om op te snuiven.

Dit is de wagen waar de nep drugs in zitten.

je kan de coke tijdelijk erin hebben door deze

comet nadat je het geld hebt gepakt gewoon mee terug naar basis te rijden.

Na de fadeout moet als het goed is de Comet er nog steeds staan met drugs erin.

Het vreemde is dat als je deze auto in je garage parkeerd hij niet meer beweegt.

Als je saved dan verdwijnen de drugs en is de auto weer beweegbaar.

Gisteravond gevonden. :bier:

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof dat mijn lijsten met voertuigen steeds bekender worden op dit forum

Over die flatbed even.

Ik weet niet zeker of dit klopt.

Ik zal het ff testen. Ik ben tog bijna bij die missie.

Ik heb over deze bug gelezen. Hoogst irritant iedere keer je wagens kwijt.

Je kan het mischien voorkomen door iedere keer na een missie te controleren, Is het in orde dan save je.

Bedankt voor de posts allemaal

:bier::bier:

toevoeging;

Met coke beladen comet.

missie: The Ringer. Drug running empire sites

Dit is net als de Corpse manana uit GTA3

alleen is dit beter om op te snuiven.

Dit is de wagen waar de nep drugs in zitten.

je kan de coke tijdelijk erin hebben door deze

comet nadat je het geld hebt gepakt gewoon mee terug naar basis te rijden.

Na de fadeout moet als het goed is de Comet er nog steeds staan met drugs erin.

Het vreemde is dat als je deze auto in je garage parkeerd hij niet meer beweegt.

Als je saved dan verdwijnen de drugs en is de auto weer beweegbaar.

Gisteravond gevonden. :bier:

De coke is een speciale texture die erop wordt gezet als het ware. De Manana Corpse uit GTA III is een echte wagen die het lijk er altijd in heeft en het dus geen texture is. Helaas, geen speciale wagen maar iets wat erop wordt gespawnt. Je zegt het zelf ookal, de drugs blijft er niet in liggen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ja mischien had ik gewoon mazzel dat het erin bleef liggen na de missie.

Update: 10 minuten geleden (8 uur dus) heb ik een nieuw uniek voertuig ontdekt

Waar ik het over heb is een vuurbestendige Greenwood.

Deze is te krijgen in de 1e Robbery missie voor empire sites.

Deze greenwood is bestendig voor vuur van een vlammenwerper. Niet voor molotovs. De molotovs in VCS hebben dezelfde kwaliteit als in GTA2. Gooi ze op een voertuig en BOOM!!

De greenwood is simpel te krijgen. Als je de koerier aanvalt zal de backup in deze Greenwood rijden. Pak de kofferen richt je dan op de Greenwood. Schiet de bestuurder door het raam neer. stap in want anders zitten de deuren op slot. Rij nu naar je site terug. Parkeer de Greenwood NIET in de marker. Je hebt dan de kans dat ie verdwijnt. Parkeer hem gewoon in de buurt met de deur open. Voltooi de missie en save dit voertuig in je garage.

Aan de vuurbestendige kwaliteit heb je niet veel. Maar het is wel een leuk voertuig om te hebben.

:bier::bier::bier:

UPDATE2

allereerst wil ik ASPHALT even bedanken voor de tip.

Nou ik heb die Flatbed uit The Exchange getest en het blijkt dat deze uniek gekleurd is.

Deze flatbed heeft een donkerblauwe kleur die niet bij Pay&Spray is te krijgen. Als je de snipers hebt vermoord. dan komt de DEA met de truck eraan. Je zou nu eigenlijk deze truck naar daiz moeten brengen. maar in plaats daarvan schiet met de sniper die je kreeg Daiz zijn helper uit de truck. Je faalt de missie en deze truck is nu voor jou.

:bier::bier:

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Heey.Ik ken er nog een.Hij is niet uniek gekleurd,maar als je een Rumpo in the Pay 'n Spray doet krijgt hij aan de voorkant twee mesjes

Mvg:GinO

Dit zijn jammer genoeg geen mesjes.. De bumper komt verkeerdom te zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

BUMP:

accidents will happen

dit is de auto waar je in moet rijden voor de reclame. Nu denkt iedereen wat is er uniek aan deze infernus. Een rode kleur is bij pay&spray te krijgen. Deze infernus heeft een veel heldere kleur dan ie standaart heeft.

je kan hem krijgen door simpelweg de timer tijdens de reclame op 0 te laten komen. Missie gefaalt.

rij de auto nu naar je garage.

Let eens op de hoofdletters.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...