Jump to content

Een heel irritant probleem


Teraku

Recommended Posts

Ik heb nu dus GTA 2 (legaal) gedowload van rockstar classics, op mijn vorige computer werkte het prima, Maar nu heb ik een krachtigere computer, en nu gaat GTA 2 hartstikke traag. Op mijn vorige computer ging hij anders best wel snel. Ik heb al van alles geprobeerd, hele lage resolutie, special recognition, frame limiter uitzetten maar het hielp allemaal niet. En met de frame limiter uit gaat het weer zo snel dat ik niet kan zien wat ik doe.

Greetz,

Teraku

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt waarschijnlijk door dat je niet genoeg ''Space'' over hebt op het Lokaal Station C:, een tip hiervoor is een analyze te maken of te devragmenteren, aan jouw ligt de keus!

Link to comment
Delen op andere websites

Op mijn vorige computer werkte het anders prima, ook met exploding scores. mijn vorige had zelfs minder schijfruimte, op deze computer heeft hij nog ongeveer 60 GB over.

EDIT: Mijn vorige computer had nog maar ongeveer 2 GB over.

Bewerkt: door Teraku
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien helpt het om het spel opnieuw te installeren.

Ik geef maar fff een mogelijke oplossing

Ik heb dat nu geprobeerd maar het helpt niks.

Iemand nog ideeën?

Bewerkt: door Teraku
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Heb je toevallig Windows 2000/XP als OS, want dan draait GTA inderdaad trager. Dit heeft niks met je systeemspecs te maken, maar dit komt door de "vernieuwde structuur" van Win 2000/XP. Win 2000/XP werken niet meer met DOS, waardoor de wat oudere spellen, programma's etc. incompatibiliteitsproblemen kunnen geven. Vaak helpt het om de compatibiliteitsmodus in te schakelen. Dit doe je als volgt: rechtermuisknop op het pictogrammetje (snelkoppeling) van GTA2, dan ga je naar eigenschappen, dan klik je op het tabblad bovenin waar: compatibiliteit staat, dan vink je de checkbox aan waarnaast staat: Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren, en dan klik je Windows 98 / Windows ME aan. Nu even op OK klikken, en GTA staat goed ingesteld. Vaak helpt dit, bij mij iniedergeval wel. En tja, niet geschoten is altijd mis, toch ? ;-)

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Sorry voor de late reactie, ik ben niet zo vaak meer online. :$ Maar die compatibiliteitsmodus werkt ook niet, op een ander forum kon je of: Fraps draaien of: in de registry de minframerate van 0 naar 1 zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...