GtaSlave Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) hallo, Ik speel al gta vanaf gta 2, En mod sinds Gta sanandreas en wou wellis is weten met welke programmatjes de auto's worden gemaakt weetje er één zeg het dan. Het lijkt me tof om zelf een auto te maken Gr, GtaSlave >>> Door Dutchy3010: Onnodig plaatje verwijderd en verplaatst naar de modding fora.<<< Bewerkt: 7 april 2007 door Dutchy3010 Reageren
Daanieboy Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Je kunt Zmodeler gebruiken. Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Kijk maar even in de Master Tutorial List van het modding gedeelte waar dit topic eigenlijk ook thuishoort. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Ja, sorry voor het verkeerd plaatsen. En waar kan ik dat programma downloaden? Edit: Ik heb zmodeler 2,0 en hoe begin ik nu iets te maken? Bewerkt: 8 april 2007 door GtaSlave Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Opnieuw verwijs ik je naar de Master Tutorial List. Daar staan 3 tutorials die over z-modeler gaan: [TUT] Een Speerpunt Modellen, door Big Bear[TUT] Morgenster Modellen, door Big Smoke [TUT] Auto's modellen - De Basics, door Dr1fter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.