Jump to content

Probleem met savegames

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, in Klik dit topic is er iets gebeurd. Dat heb ik ook. Maar de manieren lukken niet. Een nieuw spel wil wel maar een save-game niet. Ik heb 1.0 en ik wil die van Dizzee 100% laden maar dat wil niet. HELP AUB!

Geplaatst:
Hoi, in Klik dit topic is er iets gebeurd. Dat heb ik ook. Maar de manieren lukken niet. Een nieuw spel wil wel maar een save-game niet. Ik heb 1.0 en ik wil die van Dizzee 100% laden maar dat wil niet. HELP AUB!

En als je een V2 savegame probeert dan? Als een V1 savegame het niet doet, dan moet een V2 het wel doen anders heb je iets aangepast in de 'main.scm', aangezien je zegt dat een nieuw spel alleen wil. Probeer dus eens een 100% V2 savegame, deze bijvoorbeeld. Anders raad ik je sowieso aan de bestanden uit Typhoon zijn bericht te downloaden en zijn verdere instructies te volgen. (In dat topic.) De patch, en de bestanden, die heb je nodig voor een V1 savegame.

Geplaatst:

Bedankt het is gelukt maar wel met de V1 versie.

Maar nog iets, als ik naar buiten loop, worden de huizen opeens geel, groen. Hoe kan dat?

Geplaatst:
Had je voor de 100% savegame hier geen last van? Dan moet je mischien je videokaart updaten?

Uhm, ja toen had ik er al last van. Ik kijk wel eventjes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...