Jump to content

Wie speelt er nog VCS en wat doe je dan ?


Muay Thai

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    9

  • Pietje II

    3

  • M4X

    2

  • Big Playahh

    2

Ik vroeg me gewoon af wie nog VCS speeld en wat doe je dan?

Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat is dat nou weer voor kromme vraag? GTA Vice City Stories is nog de meest recente GTA van allemaal, en dan vraag je wie het spel nog speelt (alsof het GTA London of zo is)?

Nou ja, om maar on-topic te blijven: ik speel het nog altijd, het is dan ook absoluut mijn favoriete GTA tot nu toe. De sfeer, de gameplay, de muziek, de personages, de missies: allemaal even mooi. Voor de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories heb ik al de 100% gehaald, maar voor de PlayStation 2-versie ben ik nu een beetje rustig aan bezig voor de 100%. De verhaallijn spelen doe ik graag, maar gewoon door de stad toeren en luisteren naar die prachtige soundtrack doe ik ook graag. GTA Vice City Stories (de PS2-versie welteverstaan) is gewoon een ontzettend fijn spel om te spelen, een fijner spel dan GTA San Andreas naar mijn mening. Dit komt omdat GTA Vice City Stories lekker vloeiend in elkaar zit, zeer korte laadtijden, géén bugs (in tegenstelling tot de PSP-versie) en alles werkt optimaal. Prachtig spel gewoon, ik speel het nog regelmatig hoor (op verloren middagen meestal).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me gewoon af wie nog VCS speeld en wat doe je dan?

Ik denk dat je bedoelt wat er te doen valt wanneer je hem hebt uitgespeeld. Verbeter me maar als ik het verkeerd heb, maar wees voortaan wat duidelijker. Als je VCS hebt uitgespeeld, valt er nog genoeg te doen. Misschien heb je er niet zo veel plezier meer in als vroeger, maar nog een keer de storyline halen is altijd leuk. Ook kan je altijd zijmissies doen. Als je deze allemaal voltooid hebt kan je altijd proberen je highscores te verbeteren, dit topic is daar een voorbeeld van. Het komt misschien wat saai over, maar het kan altijd leuk zijn. Natuurlijk kan je ook stunten op het vliegveld, en vanalles uitproberen in de stad. Je hebt echt heel erg veel vrijheid, en ik weet zeker dat je nog niet overal aan toe bent gekomen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde als je het spel hebt uitgespeeld wat je daarna nog doet.

Nou, zijmissies, opnieuw beginnen, de honderd procent volmaken.

FF offtopic: Pietje II heeft eigenlijk wel een beetje gelijk, wat is dat nou voor kromme vraag.

Je kan toch ook wel een beetje zelf bedenken wat allemaal nog te doen na de storyline/100% :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

FF offtopic: Pietje II heeft eigenlijk wel een beetje gelijk, wat is dat nou voor kromme vraag.

Je kan toch ook wel een beetje zelf bedenken wat allemaal nog te doen na de storyline/100% :duh:

Nou als je het zo bekijkt vind ik het nog niet zo'n kromme vraag, maar het kwam meer over alsof GTA Vice City Stories al héél oud is en dat Muay Thai daarom vroeg of iemand dat spel nog speelt. Maar volgens mij bestaat er sowieso al zo'n topic, dus eigenlijk is deze overbodig... :sst: Zoek 'm maar eens op met de zoekfunctie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik speel nog VCS op de playstation 2.

En ik vind het een heerlijk spel.

Ik heb de storyline net uitgespeeld en de 30 empire buldings veroverd.

Wat ik dan doe was meetsal de storyline missies uitspelen.

En afentoe een beetje kloote en een tank pakken en chaos maken :puh:

Dat is het een beetje

Ik zal het ook altijd blijven spelen! :bier:

Topspel!! :klap:

VCS ps2!!

The GTA man

-------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel GTA Vice City Stories nu het meest, 4 uur per dag of zo!

En nu ben ik bezig met de 100 % te halen, dus Empire missies, gewone missies, collectables, races, ...

En ik zit nog maar aan 22%, dus ik heb nog heel wat werk te doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vorige week de Storyline uitgespeeld.

Ik vond het verhaal een klein beetje tegen vallen maar owkee.

Nu ben ik eigenlijk alleen maar nog wat aan het rondrijden.

Ik heb nu 48% uitgespeeld !!

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nog zeker VCS! Alleen zit ik nu vast in de storyline. :cry: Of ik speel missies, of ik rijd rond. Maar ik speel het nog zeker!

Je kan altijd hulp vragen in Vcs missie hulp!.

Effe ontopic:Ik doe nu alle zijmissie uitspelen.Net is Crash! me gelukt!.En zo niet dan ga ik gwoon rondknallen op de politie en mensen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...