Jump to content

Wie speelt er nog VCS en wat doe je dan ?


Muay Thai

Recommended Posts

Ik ben momenteel bezig met het 100% uitspelen van Vice City Stories op PS2. Ik heb hem gekregen op 20 april want toen was ik jarig. Ik ben nog niet zo heel ver en moet nog heel wat hoofd -en zijmissies, om nog maar te zwijgen over de collectables. Ik heb de komende weekjes nog genoeg te doen :eten:

Bewerkt: door Mr.Twente
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    9

  • Pietje II

    3

  • M4X

    2

  • Big Playahh

    2

1 dag na de launch, op 12 Maart 2007, heb ik Vice City Stories gekocht. Dan is het wel logisch dat ik de storyline heb uitgespeeld, wat betekent dat ik nu bezig ben met de zij-missies ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
ik speel hem maar 10uur per dag en het is mijn lievelings spel het meste doe ik stunten

WTF, hoe kan je in godsnaam TIEN uur per dag GTA spelen??? Heb jij dan geen schoolwerk ofzo? of speel je ' s nachts??

Ik bewonder je in elk geval :D Als ik naar je ogen kijk op de foto van je handtekening kan ik IDD wél geloven dat je zoveel gamed :puh:

>>> Door SummerBase: Gelieve niet oordelen over mensen wat betreft uiterlijk en gedrag. En tien uur GTA is makkelijk te behalen als je vroeg in de ochtend begint en rond 10 uur 's avonds weer stopt. Nu weer ''back on topic''. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook weer bezig met 2de keer storyline en gewoon rond karre enzo!!!

maar ik gebruikte ook cheatdevice voor de lol om vandie gekke dingen te doen maar die doet het niet meer op men psp!!!:(

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker weten een top game ''ViceCityStories'' heeft veel dingen wat echt jaren 80 zijn, de sfeer ik speel nu nog steeds en doe veel leuke dingen ik ben zo bij de 70 procent maar er zit altijd veel lol in je voelt je niet alleen dat heeft R* echt goed aangepakt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel hem maar 10uur per dag en het is mijn lievelings spel het meste doe ik stunten

WTF, hoe kan je in godsnaam TIEN uur per dag GTA spelen??? Heb jij dan geen schoolwerk ofzo? of speel je ' s nachts??

Ik bewonder je in elk geval :D Als ik naar je ogen kijk op de foto van je handtekening kan ik IDD wél geloven dat je zoveel gamed :puh:

>>> Door SummerBase: Gelieve niet oordelen over mensen wat betreft uiterlijk en gedrag. En tien uur GTA is makkelijk te behalen als je vroeg in de ochtend begint en rond 10 uur 's avonds weer stopt. Nu weer ''back on topic''. ;)<<<

10 uur is inderdaad erg veel, op schooldag haal ik nog geen uur en in de vakantie zon 2 uur (misschien deze zomervakantie meer omdat ik dan me ps3 heb)

On-topic: ik rij altijd wat rond om als ik zin heb om iets te doen (bijvoorbeeld politie, vliegen enz.) dan doe ik het, hierbij gebruik ik ook cheatdevice.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ''Light My Pyre'' moet je voor de missie begint goede wapens kopen en een body armour, vervolgens als je de missie doet moet je zo dicht bij Lance blijven zelf nam ik gewoon een goede motor of een auto die snel zijn en probeer die mannen die Lance van kant willen maken neer te schieten.

En je gaat zo door tot dat je bij de huis bent van die Mendez en je doet gewoon dan voorzichtig en goed opletten schiet ze neer je kunt het beste dan een AK nemen, of een RocketLauncher en zorg dat je genoeg health hebt.

En zo ga je door.

Maar ik weet niet waar je precies vast zit of wat niet lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel hem maar 10uur per dag en het is mijn lievelings spel het meste doe ik stunten

offtopic: sorry hoor is dit om te stoefen dat je dit zegt ??? :duh:

ontopic: ik ben nu bezig met de red balloons te verzamelen ik wil die m264 of zoiets :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel hem maar 10uur per dag en het is mijn lievelings spel het meste doe ik stunten

offtopic: sorry hoor is dit om te stoefen dat je dit zegt ??? :duh:

ontopic: ik ben nu bezig met de red balloons te verzamelen ik wil die m264 of zoiets :cry:

Zoals Summerbase al eerder zij is het niet aan ons om hierover te oordelen. Het zelfs ontopic, want het hoort bij 'wie speelt er nog VCS'. En natuurlijk is 10 uur per dag wel veel, maar niet als je weet dat er mensen zich 20 uur opsluiten in hun donkere kelder met een PC, wat eten en drinken, en een zakje om in te plassen, om World Of Warcraft te spelen. Genoeg daarover. Ik kan het nog steeds niet laten om soms VCS te pakken en wat uit te proberen, ondanks dat ik hem al een lange tijd heb uitgespeeld. Zoals ik hierboven zei probeer ik dan altijd vage dingen uit, en dan heb ik er nog vaak plezier aan. Maar zovaak als vroeger speel ik het zeker niet meer, omdat ik ook aan andere games toe ben. Maar het blijft (net als LCS) een topgame, die ik soms nog wel eens uit de kast haal :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...