Jump to content

Wie speelt er nog VCS en wat doe je dan ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kloot een beetje aan, na de honderd procent vond ik eigenlijk het spel wat saai worden, je hebt dan niets meer te doen, zeker niet na alle rampage's en Empire site's.

• 2 weken later...
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Muay Thai

9

• Pietje II

3

• M4X

2

• Big Playahh

2

Geplaatst:

Weet er mischien iemand nog een leuke tips wat er te doen valt tijdens VCS als je hem hebt uitgespeeld.

Geplaatst:

Ik speel nog vcs (vaak zelfs).

En ik zoek nu red balloons.

Want de hoofdmissies zijn toch uitgespeeld. :clown:

Geplaatst:

Ik heb hem gister voor 100% uitgespeeld.

dat was wel een hele klus.

maar nu ga ik denk ik overnieuw beginnen of politie neerhalen.

is ook altijd wel leuk

Geplaatst:

Als je hem vaak uitgespeeld hebt ga je altijd politie opjagen maar na 20 keer is het weer saai voor de meeste mensen denk ik maar een tip!

Je kunt het beste 2 gangmembers mee vragen en in een Ambulance gaan vervolgens bij de politie bureau uitstappen en de boel verrot knallen zorg dat je 2 politie sterren achter je aan krijgt en ga beetje gek rijden en zorg dat ze tegen mekaar aan craschen vervolgens ga je weer de boel verrot knallen koop heel wat sterke wapens en knal de boel om je heen kapot en zorg dan dat je 4 politie sterren krijgt ga vervolgens naar de Hunter en knal alle SWAT cars kapot.

Dat is wel een leuke iets als je je verveelt.

Tweede tip :

Zorg dat je 5 sterren hebt ga vervolgens naar een heli (zorg ondertussen dat je goede wapens hebt) en vlieg op een dak vervolgens knal je alle politie heli's uit de lucht en de rest die daar beneden stad te knallen en als je een tank ziet aankomen (zal je vast al 6 sterren hebben) dan spring je naar beneden en ga je de tank in.

Geplaatst:

Natuurlijk speel ik het nog, anders zou ik niet eens in het VCS forum kijken :bier: En wat doe ik? Politie achtervolgingen, politie afschieten, rampages, 100% bijwerken, criminal rating bijspijkeren. Nog wat rijden, stunten, mensjes killen, vliegen, whatever :) en varen.

Geplaatst:

1. Ik speel het spel altijd (Tijdje niet meer)

2. Racen, Politie opjagen, Rondknallen, Stunten etc.

Geplaatst:

Ik ben het spel nog aan het spelen.

Nog één hoofdmissie te gaan maar momenteel ben ik met de zijmissies bezig.

Er zitten sommige harde krakkers tussen. :-(

Geplaatst:

• Koop een Rocket Launcher
  • Pak Heli
  • Vlieg boven op een best lage gebouw
  • Schiet veel auto's en heli's ermee neer

Geplaatst:

Nooit meer. Ik heb VCS en LCS op de PSP. En raak ze nooit aan. De Stories GTA's zuigen. Ik speel haast nooit meer GTA. Maar ik ben wel van plan om SA weer binnenkort te instaleren op de pc.

Geplaatst:
Nooit meer. Ik heb VCS en LCS op de PSP. En raak ze nooit aan. De Stories GTA's zuigen. Ik speel haast nooit meer GTA. Maar ik ben wel van plan om SA weer binnenkort te instaleren op de pc.

Dan ben jij zeker iemand die van de wat uitgebreide spellen houd als SA? Daarmee zijn PSP spellen echt niet mee te vergelijken. Ik ben het met je eens dat je met grotere spellen als SA, CoD, Gears of War, etc veel meer plezier kunt krijgen op lange termijn maar de kleinere spellen zijn ook een tijd lang leuk maar op lange termijn gaan ze wat vervelen.

VCS speel ik amper nog. Naar mijn mening zijn er gewoon té veel fouten en slordigheidjes. Ook mist de sfeer.. Je hebt de 'Zon-Strand-en-vrouwen' sfeer wel maar de maffia sfeer mist, welke je in VC wel had. Ook de gangs zijn belabberd. De Trailer Park Maffia is geen maffia maar een stel drank-verslaafde wannabies. Evenals de Cholo's. De Sharks en de Bikers zijn daarin tegen wel beter. Maar het verhaal klopt niet, de Bikers zijn in VCS een goed georganiseerde gang met goede wapens en in VC? Nooit een wapen.. Het verhaal klopt zo van meerdere kanten niet. De bugs ga ik maar niet aan beginnen...

LCS daar in tegen speel ik nog wel eens. Niet bijzonder vaak meer maar ik speel het nog wel. Ik ben met de Politie aan het aan klooien of ik cruise lekker door de stad op zoek naar mooie plekjes om screens te maken. Ook speel ik soms wat met CheatDevice om grappige dingen te verkrijgen.

Véél minder bugs, beter verhaal, het verhaal klópt, goed sfeertje en goede gangs.

Natuurlijk ook een mening van smaak maar veel dingen kun je niet onderuit. Zoals de ó-zo-vele bugs en het rare verhaal als je VC erbij pakt.

Geplaatst:
Dan ben jij zeker iemand die van de wat uitgebreide spellen houd als SA? Daarmee zijn PSP spellen echt niet mee te vergelijken. Ik ben het met je eens dat je met grotere spellen als SA, CoD, Gears of War, etc veel meer plezier kunt krijgen op lange termijn maar de kleinere spellen zijn ook een tijd lang leuk maar op lange termijn gaan ze wat vervelen.

Hm, persoonlijk vind ik de Stories-GTA's net zo grote spellen als hun voorgangers hoor... Sterker nog, GTA Vice City Stories is groter (qua mogelijkheden) dan GTA Vice City, vergeet dat niet. Maar dat is echt allemaal maar een kwestie van smaak natuurlijk.

VCS speel ik amper nog. Naar mijn mening zijn er gewoon té veel fouten en slordigheidjes.

Hier ben ik het gewoon mee eens. Maar hier spreek je natuurlijk wel over de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories... en inderdaad, die zuigt eigenlijk best wel. Vooral als je die gaat vergelijken met de PlayStation 2-versie. De PlayStation 2-versie is namelijk helemaal perfect. Geen énkele bug is er meer in te bekennen waar je in de PlayStation Portable-versie wel eens last van had. Daarnaast geeft het zogenoemde trail-effect in de PlayStation 2-versie Vice City een glanzender uiterlijk, wat ervoor zorgt dat de glitter en glamour van Vice City opleeft als nooit tevoren.

Ook mist de sfeer.. Je hebt de 'Zon-Strand-en-vrouwen' sfeer wel maar de maffia sfeer mist, welke je in VC wel had.

Klopt inderdaad, in 1984 hadden de Forelli's kennelijk nog niet zoveel invloed in Vice City als in 1986, in 1984 gaat het meer om de drugssyndicaten in de beginnende drugshandel (vooral cocaïne). Maar moet maffia-sfeer dan echt per se de dienst uitmaken? Het is natuurlijk wederom een kwestie van smaak, maar ik vind het wel prima zo hoor.

Ook de gangs zijn belabberd. De Trailer Park Maffia is geen maffia maar een stel drank-verslaafde wannabies. Evenals de Cholo's. De Sharks en de Bikers zijn daarin tegen wel beter. Maar het verhaal klopt niet, de Bikers zijn in VCS een goed georganiseerde gang met goede wapens en in VC? Nooit een wapen.. Het verhaal klopt zo van meerdere kanten niet.

Tsja... die Trailer Park Mafia zijn inderdaad een stel hillbillies, maar ook die sfeer vind ik ook wel eens grappig voor een keer. Bovendien blijft die sfeer maar beperkt tot het gebied rond Sunshine Autos; verder heeft de Trailer Park Mafia geen invloed meer. De Cholos vind ik - net zoals de Los Cabrones - juist een bende die de Cubaanse sfeer in Vice City uitstekend goed weergeeft. Een perfecte aanvulling op die van GTA Vice City - alhoewel het nu wel een raadsel blijft hoe die Haitans in Vice City opgedoken zijn.

En over de Biker Gang gesproken: in GTA Vice City Stories zijn die bikers inderdaad een georganiseerde bende, maar ze worden wel erg de kop ingedrukt door de druk van de Vance Family; Victor Vance moordt ze gewoon als het ware uit en pikt ze ook alle economische invloed af (Empire Building). Vind je het dus gek dat ze in GTA Vice City niet meer zoveel voorstellen? Ik niet hoor.

Jij zegt wel heel vaak dat het verhaal gewoon niet klopt, maar ik denk eerder dat (niet alleen jij trouwens, meerdere mensen zeggen dit) het ligt aan een gebrek van informatie die je tot je toeneemt in het verhaal. Ik vind het namelijk een heel logisch en boeiend verhaal, maar goed dit alles zal wel neerkomen op een kwestie van smaak.

Maar ik raad je toch wel eens de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories aan hoor, voor een prikkie heb je 'm al en je beeld verandert toch wel degelijk hoor doordat alle bugs eruit gefilterd zijn. Ik raad 'm je toch echt aan. ;)

P.S: Ik heb even ASPHALT's mening genomen om weer te geven wat mijn mening van GTA Vice City Stories is. Vat dit dus niet op als een persoonlijke aanval hoor. Jij bent nu gewoon iemand die GTA Liberty City Stories leuk vindt en ik andersom. Daar kun je niks aan doen. :puh:

Geplaatst:

Hm, persoonlijk vind ik de Stories-GTA's net zo grote spellen als hun voorgangers hoor... Sterker nog, GTA Vice City Stories is groter (qua mogelijkheden) dan GTA Vice City, vergeet dat niet. Maar dat is echt allemaal maar een kwestie van smaak natuurlijk.

Ik gebruikte SA als voorbeeld, niet VC. Qua mogelijkheden is VCS groter als VC maar niet als SA. Wat met de techniek van nu ook onmogelijk is.

VCS speel ik amper nog. Naar mijn mening zijn er gewoon té veel fouten en slordigheidjes.

Hier ben ik het gewoon mee eens. Maar hier spreek je natuurlijk wel over de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories... en inderdaad, die zuigt eigenlijk best wel. Vooral als je die gaat vergelijken met de PlayStation 2-versie. De PlayStation 2-versie is namelijk helemaal perfect. Geen énkele bug is er meer in te bekennen waar je in de PlayStation Portable-versie wel eens last van had. Daarnaast geeft het zogenoemde trail-effect in de PlayStation 2-versie Vice City een glanzender uiterlijk, wat ervoor zorgt dat de glitter en glamour van Vice City opleeft als nooit tevoren.

Natuurlijk ga ik van de PSP versie uit. Daar is hij oorspronkelijk ook van. Overgins ook de enige die ik heb. En de PSP versie zuigt echt. De 100% is zelfs niet goed uitgerekent, de garages werken niet, auto's hangen op de kop (En blijven hangen :7) , etc. Voor je een game lanceerd test je hem ook en dan had de garage bug zeker zijn ontdekt. Blijkbaar is hij zo goed niet getest. En 'geen enkele bug' geloof ik ook niet. Élk spel heeft bugs.

Ook mist de sfeer.. Je hebt de 'Zon-Strand-en-vrouwen' sfeer wel maar de maffia sfeer mist, welke je in VC wel had.

Klopt inderdaad, in 1984 hadden de Forelli's kennelijk nog niet zoveel invloed in Vice City als in 1986, in 1984 gaat het meer om de drugssyndicaten in de beginnende drugshandel (vooral cocaïne). Maar moet maffia-sfeer dan echt per se de dienst uitmaken? Het is natuurlijk wederom een kwestie van smaak, maar ik vind het wel prima zo hoor.

Hoeft niet persé neen alleen vind ik de sfeer niet echt goed. Vooral vanwege de personages/gangs. Maar dat is een kwestie van smaak..

Ook de gangs zijn belabberd. De Trailer Park Maffia is geen maffia maar een stel drank-verslaafde wannabies. Evenals de Cholo's. De Sharks en de Bikers zijn daarin tegen wel beter. Maar het verhaal klopt niet, de Bikers zijn in VCS een goed georganiseerde gang met goede wapens en in VC? Nooit een wapen.. Het verhaal klopt zo van meerdere kanten niet.

Tsja... die Trailer Park Mafia zijn inderdaad een stel hillbillies, maar ook die sfeer vind ik ook wel eens grappig voor een keer. Bovendien blijft die sfeer maar beperkt tot het gebied rond Sunshine Autos; verder heeft de Trailer Park Mafia geen invloed meer. De Cholos vind ik - net zoals de Los Cabrones - juist een bende die de Cubaanse sfeer in Vice City uitstekend goed weergeeft. Een perfecte aanvulling op die van GTA Vice City - alhoewel het nu wel een raadsel blijft hoe die Haitans in Vice City opgedoken zijn.

En over de Biker Gang gesproken: in GTA Vice City Stories zijn die bikers inderdaad een georganiseerde bende, maar ze worden wel erg de kop ingedrukt door de druk van de Vance Family; Victor Vance moordt ze gewoon als het ware uit en pikt ze ook alle economische invloed af (Empire Building). Vind je het dus gek dat ze in GTA Vice City niet meer zoveel voorstellen? Ik niet hoor.

Jij zegt wel heel vaak dat het verhaal gewoon niet klopt, maar ik denk eerder dat (niet alleen jij trouwens, meerdere mensen zeggen dit) het ligt aan een gebrek van informatie die je tot je toeneemt in het verhaal. Ik vind het namelijk een heel logisch en boeiend verhaal, maar goed dit alles zal wel neerkomen op een kwestie van smaak.

De legerbasis is opeens ouderwets gemaakt, dat doe je niet. Dat van de bikers blijf ik raar vinden. Je wordt niet opeens een gang zonder geweld. Als Vic dood is gegaan probeer je je bedrijfjes weer terug te veroveren. Waar zijn die overgins bebleven..?

Maar ik raad je toch wel eens de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories aan hoor, voor een prikkie heb je 'm al en je beeld verandert toch wel degelijk hoor doordat alle bugs eruit gefilterd zijn. Ik raad 'm je toch echt aan. ;)

Sorry Pietje, ik heb zelfs de PS2-verie van LCS niet eens en deze komt eerder in de aanmerking daarvoor. LCS-PS2 wil ik misschien nog kopen omdat daar weer leuke trucjes mogelijk zijn om bijvoorbeeld Helikoters te krijgen. Ook zo leuk aan LCS, je kunt dingen mogelijk maken.

P.S: Ik heb even ASPHALT's mening genomen om weer te geven wat mijn mening van GTA Vice City Stories is. Vat dit dus niet op als een persoonlijke aanval hoor. Jij bent nu gewoon iemand die GTA Liberty City Stories leuk vindt en ik andersom. Daar kun je niks aan doen. :puh:

Ik weet het.. Ik vind VCS niet zo heel goed in tegen stelling tot jouw en vind LCS weer veel leuker. Niets aan te doen en ik wil ook niet in zo'n eindeloze discussie raken dus ik zal maar zeggen 'Smaken verschillen'

..

Geplaatst:

Eerlijk gezegt vind ik Vice City Stories één van de gaafste GTA spellen, San Andreas en Vice City Stories

Zijn mijn favorieten, als je zelf Vice City Stories speelt dan begin je het vast wel leuk te vinden en de Stories zijn zeker geen kleine games Vice City Stories is echter groter dan Vice City qua mogenlijkheden.

En dit zijn de mogenlijkheden :

• Zwemmen
  • Empire Buildings
  • Gang leden ophalen
  • Golfen
  • Jet Ski

En zo kan ik wel doorgaan en Vice City Stories is ook mooier gemaakt dan de vorige Vice City

Als je probeert om 100% uittespelen is het wel leuk.

Of probeer een van deze tips hierboven zoals wat je allemaal kunt doen dan zal het vast wel weer leuk worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...