Jump to content

Afbeelding  

22 leden hebben gestemd

1. 1. Vind jij dat hier een tut van moet komen?

• Ja, echt intressant!
      6
    • Ja, lijkt me leuk!
      1
    • Alleen als je het stap voor stap uit legt.
      3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Mijn nieuwe afbeelding is:

screatieyn0.png

Ik heb zelf het gedaan met photosjop CS2, en vind het wel fijn werken. Het resultaat vrolijkt je erg op. Wat vind jij ervan? En wil je er een tut van?

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

Lol, is dit een grap? :D

Zo niet, moet er voor mij geen tut van komen, want is heel simpel en vind het er niet echt mooi uitzien. ;):puh:

Geplaatst:

ik heb dislexie en ik weet selfs nog dat het geen photosjop is maar photoshop.

en om eerlijk te zijn het siet er uit alsof je t met paint heb gemaakt. weet je zeker dat je ervaring met photoshop heb ?

want wat is er nu zo masterlijk aan aan dit plaajte?

begrijp mij goet hoor. ik probeer je NIET af te zijken. maar dit is echt gewoon paint kwaliteit.

Geplaatst:

wat me eerst opvalt.. bij de poll is wat je ook zeg je antwoord ja *ik wil NEE zeggen*

ik vind het idd een te paint achtig iets, ja ervaring kan je het noemen, om met psp een paint tekening te maken vind ik knap

Geplaatst:

Nee, geen tutorial hoor! Het is veel te rommelig, te druk, een late 10 april? Ik vind hem gemaakt met paint precies! 2/10

Rivel

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is slecht gedaan zeker als het met photoshop heeft te maken .

Ik wil geen tut hiervan ,hier kan ik niets van leren

Greetings .Syfes

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

Hij vrolijkt toch wel op? En sowieso ik heb uren gedaan om Mario zo mooi uit te knippen.. Doet dat maar met paint!

Geplaatst:

1e keer zeg je: "Ik heb zelf het gedaan met photosjop CS2, en vind het wel fijn werken. Het resultaat vrolijkt je erg op."

2e keer zeg je: "Hij vrolijkt toch wel op? En sowieso ik heb uren gedaan om Mario zo mooi uit te knippen.. Doet dat maar met paint!"

heb je nou photoshop gebruikt ofniet?

zoja, waarom in vredensnaam met paint uitknippen als je psp hebt -.-

Geplaatst:

Eerst over de Poll, ik heb niet gestemd, want het zijn 3 dezelfde antwoorden. Ja, echt intressant (wat je niet zo schrijft) en Ja, lijkt me leuk zijn dezelfde keuzes. Alleen als je het stap voor stap uitlegt, dat moet sowieso bij een tut, dus ik denk dat de poll helemaal fout is.

Mijn antwoord is: Nee, ik hoef geen tutorial hiervan.

Als je een uur hebt gedaan over het uitknippen van Mario, dan weet je niet hoe je iets uitmoet knippen en dan weet je niet dat er een site bestaat genaamd: www.planetrenders.net .

Photosjop schrijf je als Photoshop en dat staat er ook bij als je het programma opstart. Mate bij Youp schrijf je ook anders, en dat vind ik nog wel de grootste fout, want het is Engels en Nederlands door elkaar, het moet zijn: Made by Youp of Gemaakt door Youp, dus niets bij. Daarbij zou ik ook nooit heel groot in een plaatje zetten: Made by Antonio, ik zou gewoon .Antonio ergens in het plaatje zetten.

Dat dissolve effect is lelijk. Niet meer doen bij zo'n soort afbeelding. De schaduwen zijn ook een beetje standaard.

Al die lijnen met outerglow-dissolve zijn ook niet mooi; de lijnen niet, maar ook het outerglow niet.

Voor Mario's hoofd is een soort van grote bol. Ik moet eerlijk toegeven, dat ik niet helemaal weet hoe je zoiets maakt, maar daarom rate ik het nog wel, en ik zou nooit meer zoiets doen. Het verpest de render helemaal. Als jij niet in de titel had gezegt dat het Mario was, dan zou ik niet hebben geweten dat het Mario was.

Als ik jou was zou ik wat tuts gaan volgen, bijvoorbeeld deze tut van Froodoo.

15% - Het is (volgens mij) je eerste afbeelding, maar ik zou eerst wat proef designs maken voordat je echt eentje post op een forum.

Geplaatst:

Ik vind het ook niet echt goed gedaan...

Het is onoverzichtelijk, de woorden zijn onleesbaar. Photoshop is verkeerd geschreven. (Photosjop)

En Het ziet eruit alsof je het met paint gedaan hebt.

Het is ook een veel te drukke tekening.

Een 3/10.

Geplaatst:

Op de drie spelfoutjes :

photoshop, Made, BY Na. (Ik heb het nu goed gescheven) Vind ik dat je wel wat langer kon wachten met posten man.

2%

De reden hiervoor is dat hij veeeelste simpel is. Pijn doet aan me ogen. Niet lullig bedoelt. Maar door die kleuren. Volg een paak mooie tuts en het komt helemaal goed. Succes :dans:

Geplaatst:

Ik wil ook nog even wat toevoegen! Je zegt dat je al redelijk veel ervaring hebt met PS! Mg ik dan is wat andere dingen van je zien? Als je veel ervaring hebt moet je toch wel een stuk of 10 designs hebben! Maar 5 is ook goed! PB me maar met die designs!

Rivel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...