Jump to content

Een vraagske!


Abrek

Recommended Posts

Ja ik ben nieuw :$ en ja ik wouw graag wetten kun je in GTA-LCS in een vlig tuig en in een helicopter??? kan toni wel in de lucht in lcs in san andreas kan hij alles doen maar ja dus help mij aub...

en als er je in LCS wel een vligtuig of een helicopter kan pakken stuur mij AUB een berichtje naar mij met de code

MIJN EMAIL IS (mag niet op forum)

En ja als je een site weet met codes op van LCS CODES in het nl stuur mij die ook aub

mvg,Abrek

Bewerkt: door Abrek
Link to comment
Delen op andere websites

De site met de meeste informatie over LCS is natuurlijk onze eigen WikiGTA. Als je helemaal beneden op "voertuigen" klikt zie je ook wat vliegtuigen staan die je kunt gebruiken, mits je die spawnt met de zogenaamde cheatdevice. Ook die link is aanklikbaar zodat je daar wat meer over te weten kan komen. En anders moet je via de zoekfunctie hierboven maar even op cheatdevice zoeken. Codes vindt je ook op WikiGTA.

Ik heb je mailadres even weggehaald want het posten van mailadressen mag op het forum niet. Voorderest heten we je allemaal welkom en nog veel plezier hier :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

De site met de meeste informatie over LCS is natuurlijk onze eigen WikiGTA. Als je helemaal beneden op "voertuigen" klikt zie je ook wat vliegtuigen staan die je kunt gebruiken, mits je die spawnt met de zogenaamde cheatdevice. Ook die link is aanklikbaar zodat je daar wat meer over te weten kan komen. En anders moet je via de zoekfunctie hierboven maar even op cheatdevice zoeken. Codes vindt je ook op WikiGTA.

Ik heb je mailadres even weggehaald want het posten van mailadressen mag op het forum niet. Voorderest heten we je allemaal welkom en nog veel plezier hier :dans:

A ol sry ik wixt het niet sorry en thanks ik zal is zoeken

------------------------------------------------------------------------------

Mensen help hoe moet ik cheatdevice downloaden ? en inladen ?

>>> Door SummerBase: Als je iets toe wilt voegen kun je daarvoor beter de EDIT knop gebruiken in plaats van dubbelposten, maar omdat je nieuw bent zal ik het niet te moeilijk maken. Berichten samengevoegd. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen help hoe moet ik cheatdevice downloaden ? en inladen ?

Welkom, een cheatdivice is een cd of heb ik het mis?

En in LCS doen er geen vliegtuigen mee.(wel als je de cheatdivice hebt!)

A wel ja,

Ja nu weet ik het dat er geen vlig tuigen zijn maar helicopters wel maar weet zijn codes niet maar de admin hier boven zecht dat ik cheatdivice nodig heb en dat moet instaleren ik snap er helemaal niets van!!

helpen julli mij?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook een helicopter zonder cheatdevice krijgen. In de missie False idols kan je een helicopter krijgen. Zie hier het filmpje waarin het uitgelegt staat: http://www.youtube.com/watch?v=VKgIALY_d-s

Het blijkt dat er bij de PSP versie de deur opslot is. Maar bij PS2 kan je er volgens mij wel in. Ik heb dit nog niet uitgeprobeert, maar bij sommige lukt dit wel. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn al zovéél topics over gemaakt, maar toch zal ik je even helpen... Klik.

MAAR spuki ik heb het spel uit gespeeld dan kan ik die missi niet doen of ik moet heleemaal op nieuw beginnen!!!

Als je de PSP versie hebt, kan je een savegame downloaden. Die kan je hier vinden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=35561 Je moet dan de savegame voor False idols downloaden, zodat je de missie weer kan doen.

Voor de PS2 is het inderdaad wat moeilijker. Of je savegames daarvoor kan downloaden weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de PSP versie hebt, kan je een savegame downloaden. Die kan je hier vinden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=35561 Je moet dan de savegame voor False idols downloaden, zodat je de missie weer kan doen.

Heeft hij weinig aan, het trucje in False Idols op de PSP werkt niet. Je kan alleen even vliegen in Calm Before The Storm of hem Spawnen met CheatDevice. Op de site van CheatDevice kun je ook een Save donwloaden met een heli in de garage.

Voor de US versie: Hier

Voor de UK verise: Hier

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de PSP versie hebt, kan je een savegame downloaden. Die kan je hier vinden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=35561 Je moet dan de savegame voor False idols downloaden, zodat je de missie weer kan doen.

Heeft hij weinig aan, het trucje in False Idols op de PSP werkt niet. Je kan alleen even vliegen in Calm Before The Storm of hem Spawnen met CheatDevice. Op de site van CheatDevice kun je ook een Save donwloaden met een heli in de garage.

Voor de US versie: Hier

Voor de UK verise: Hier

Ja thanks iedereen ma ik heb een ps2!!!

en ja weet niemand gewoon een code ik snap dat alle maal niet :s als je gewoon code hebt en je tikt die in dan heb je toch di heli ja ? en ja als iemand die weet geef mij die is aub

Link to comment
Delen op andere websites

Ja thanks iedereen ma ik heb een ps2!!!

en ja weet niemand gewoon een code ik snap dat alle maal niet :s als je gewoon code hebt en je tikt die in dan heb je toch di heli ja ? en ja als iemand die weet geef mij die is aub

Sorry, deze is er niet. Als je het trucje met de motor te moeilijk vind raad ik je

aan. De kwaliteit is veel slechter maar met de Ambulance is het wel makkelijker als je niet met de Motor kunt omgaan. Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ja thanks iedereen ma ik heb een ps2!!!

en ja weet niemand gewoon een code ik snap dat alle maal niet :s als je gewoon code hebt en je tikt die in dan heb je toch di heli ja ? en ja als iemand die weet geef mij die is aub

Sorry, deze is er niet. Als je het trucje met de motor te moeilijk vind raad ik je

aan. De kwaliteit is veel slechter maar met de Ambulance is het wel makkelijker als je niet met de Motor kunt omgaan.

Ja ik heb de helle nacht gespeelt :D en ja ik ben nu aan die misie en ik heb het 2 keer kunnen stellen :s maar tis niet gemakerlijk om dat elk keer te doen maar der zijn toch codes!!!! ken die niemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja thanks iedereen ma ik heb een ps2!!!

en ja weet niemand gewoon een code ik snap dat alle maal niet :s als je gewoon code hebt en je tikt die in dan heb je toch di heli ja ? en ja als iemand die weet geef mij die is aub

Sorry, deze is er niet. Als je het trucje met de motor te moeilijk vind raad ik je

aan. De kwaliteit is veel slechter maar met de Ambulance is het wel makkelijker als je niet met de Motor kunt omgaan.

Ja ik heb de helle nacht gespeelt :D en ja ik ben nu aan die misie en ik heb het 2 keer kunnen stellen :s maar tis niet gemakerlijk om dat elk keer te doen maar der zijn toch codes!!!! ken die niemand?

Er zijn Cheats (Codes) ja, alleen is er geen voor een Helikoter te spawnen. Alleen voor een Tank, de Rhino, en een vuilniswagen, de TrashMaster.

Dit zijn de Cheats van Grand Theft Auto: Liberty City Stories:

Speler Cheats

Wapen set 1

Up Square Square Down Left Square Square Right

Wapen set 2

Up Circle Circle Down Left Circle Circle Right

Wapen set 3

Up Cross Cross Down Left Cross Cross Right

Krijg $250000

L Triangle L Circle L

Max armor

L Circle L Cross L

Gezondheid

L Cross L Square L

Verhoog wanted level, meer politie achter je aan

L Square L Triangle L

Nooit Wanted geen politie achter je aan

L L Triangle Cross Square Circle

Willekeurig outfit

L L Left L L Right Square Triangle

Iedereen volgt je

Down Down Down Triangle Triangle Circle L

Peds (en jij) hebben grote hoofden

Down Down Down Circle Circle Cross L

Voertuig cheats

Spawn Rhino

L L Left L L Right Triangle Circle

Spawn Trashmaster

Triangle Circle Down Triangle Circle Up L L

Vernietig alle auto's in de buurt

L L Left L L Right Cross Square

Rij over het water heen met je wagen

Circle Cross Down Circle Cross Up L L

Auto's hebben betere besturing

L Up Left Triangle Circle Down Cross

Vergroot de banden van de bromfietsen

Circle Right Cross Up Right Cross L Square

Agressief verkeer

Square Square Cross Cross L Circle Circle

Alle verkeerslichten staan op groen

Triangle Triangle Square Square L Square Square

Alle voertuigen zijn in het zwart

Circle Circle Triangle Triangle L Square Square

Alle voertuigen zijn in "Chrome" stijl

Triangle L Down Down Triangle

Alle voertuigen zijn in het wit

Cross Cross Circle Circle L Triangle Triangle

Weer cheats

Zonnig weer

L L Circle Square Triangle Cross

Helder weer

Up Down Circle Up Down Square L

Bewolkt weer

Up Down Cross Up Down Triangle L

Regenachtig weer

Up Down Square Up Down Circle L

Mistig weer

Up Down Triangle Up Down Cross L

Snellere tijd

L L Left L L Right Circle Cross

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...