Dastard Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Ik heb gehoord dat die gesloten is in gta VCS Kan iemand er een screen van geven want ik geloof er niet veel van. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Ik heb er GEEN screen van. Maar neem nou maar van mij aan dat The Malibu Club gesloten is in Vcs. Ik vind het jammer , maar het is niet anders. Bewerkt: 11 april 2007 door Only GrandTheftAuto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Ik heb er GEEN screen van.Maar neem nou maar van mij aan dat The Malibu Club gesloten is in Vcs. Ik vind het jammer , maar het is niet anders. ja,maar ik zou graag screenie hebben omdat ik vrijdag VCS Ga kopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Waarom zou je het niet geloven? Wij gaan je heus niet bedriegen hoor. Maar ik zal er snel een screentje van maken. http://img87.imageshack.us/img87/4058/img0752us9.jpg Het is wel met mijn fototoestel gemaakt, dus duidelijk is het niet echt. Weet iemand trouwens hoe je een screen maakt van GTA VCS op de PSP? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Waarom zou je het niet geloven?Wij gaan je heus niet bedriegen hoor. Maar ik zal er snel een screentje van maken. http://img87.imageshack.us/img87/4058/img0752us9.jpg Het is wel met mijn fototoestel gemaakt, dus duidelijk is het niet echt. Weet iemand trouwens hoe je een screen maakt van GTA VCS op de PSP? Oh nu gellof ik het.ik dacht eerst dat er een *CLOSED Sign stond Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Weet iemand trouwens hoe je een screen maakt van GTA VCS op de PSP? Voor Vice City Stories is het niet mogelijk (denk ik), omdat je geen CheatDevice op FirmWare 2.81 of hoger kunt zetten, en Vice City Stories heeft minimaal 2.81 nodig. Dus als je al geüpdated hebt, dan heb je pech. Er is wel een manier om Vice City Stories op een lagere FirmWare te draaien, maar dat is schadelijk voor je PSP, dus dat bespreek ik hier niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Het is erg spijtig, maar je hebt geen toegang tot de malibu club, of je het wilt geloven of niet. Dit geld ook voor veel andere dingen uit GTA VC, vooral omdat veel dingen nog in de aanbouw zijn. VCS speelt zich immers 2 jaar eerder af dan VC, en dit is natuurlijk een perfecte smoes. Maar er zijn natuurlijk wel wat dingen voor teruggekomen, al is dit helaas niet zoveel als in VC. Je moet natuurlijk niet vergeten dat VCS oorspronkelijk voor een handheld bedoelt was. Ik denk niet dat het veel nut heeft om verder te discussieren, aangezien er laatst ook een topic was over de Malibu Club. Dit topic is gesloten omdat er niks meer aan veranderd kan worden en de discussie dus onnodig was. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Klopt M4X, maar de vraag ging niet over het feit dat ''Hij open of dicht is'', maar de topicstarter wilde graag een screenshot hebben, echter had hij dat wel kunnen vinden met de zoekmachine en omdat dit topic dan niet echt veel zin meer heeft, ben ik geneigd er een slotje op te zetten, mocht je het hier niet mee eens zijn? Je bent vrij om contact met mij op te nemen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts