Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?


yes r

Recommended Posts

Eigenlijk snap ik dan nog niet waarom er geen vliegtuigen in hebben want je kunt toch ook wel vliegen met 1 vliegveld en dat heeft niets met realisme te maken.

Het klinkt een beetje raar want ik weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen.

waarschijnlijk bedoel je dat, de wereld uit meer dan dan alleen liberty city bestaat. en er daarom best een vliegtuig in mag zitten. maar dit hadden ze er waarschijnlijk uitgelaten omdat het level een beetje te klein voor is om er met een realistische snelheid overheen te vliegen. overgens kwamen er dacht ik wel helicopters in.

ja helicopters wel.

En nick, ja met 1 vliegveld/1 stad kan je wel vliegen, maar je hebt maar 1 stad in het hele spel, dus waar moet je naar toe? opstijgen en landen op dezelde plek waar je vandaan kwam, het gaat om het nut ervan, en kwa vervoersmiddel zijn vliegtuigen in 1 stad niet nuttig en niet realistisch om zo te gebruiken.

het is niet realisisch als de hele gta wereld uit een stad bestaat. dus het zou wel realistisch zijn als er vliegtuigen in zaten. want dan gaan ze zogenaamt ook naar andere locatcie's in de wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    15

  • b4rtsimps0n

    15

  • Arjen

    11

  • wtc

    7

Eigenlijk snap ik dan nog niet waarom er geen vliegtuigen in hebben want je kunt toch ook wel vliegen met 1 vliegveld en dat heeft niets met realisme te maken.

Het klinkt een beetje raar want ik weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen.

waarschijnlijk bedoel je dat, de wereld uit meer dan dan alleen liberty city bestaat. en er daarom best een vliegtuig in mag zitten. maar dit hadden ze er waarschijnlijk uitgelaten omdat het level een beetje te klein voor is om er met een realistische snelheid overheen te vliegen. overgens kwamen er dacht ik wel helicopters in.

ja helicopters wel.

En nick, ja met 1 vliegveld/1 stad kan je wel vliegen, maar je hebt maar 1 stad in het hele spel, dus waar moet je naar toe? opstijgen en landen op dezelde plek waar je vandaan kwam, het gaat om het nut ervan, en kwa vervoersmiddel zijn vliegtuigen in 1 stad niet nuttig en niet realistisch om zo te gebruiken.

het is niet realisisch als de hele gta wereld uit een stad bestaat. dus het zou wel realistisch zijn als er vliegtuigen in zaten. want dan gaan ze zogenaamt ook naar andere locatcie's in de wereld.

nee op die manier niet nee. Maar er vliegen ook gewoon vliegtuigen boven liberty city, dat hebben journalisten al gespot. En er is een vliegveld, dus zou beetje raar zijn als daar niet gewoon vliegtuigen landen en opstijgen zoals sinds gta 3 eral in zit. Het gebruik ervan is alleen onrealistisch, omdat je maar 1 stad hebt en daarom kan je ook niet van vliegtuigen gebruik maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk snap ik dan nog niet waarom er geen vliegtuigen in hebben want je kunt toch ook wel vliegen met 1 vliegveld en dat heeft niets met realisme te maken.

Het klinkt een beetje raar want ik weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen.

waarschijnlijk bedoel je dat, de wereld uit meer dan dan alleen liberty city bestaat. en er daarom best een vliegtuig in mag zitten. maar dit hadden ze er waarschijnlijk uitgelaten omdat het level een beetje te klein voor is om er met een realistische snelheid overheen te vliegen. overgens kwamen er dacht ik wel helicopters in.

ja helicopters wel.

En nick, ja met 1 vliegveld/1 stad kan je wel vliegen, maar je hebt maar 1 stad in het hele spel, dus waar moet je naar toe? opstijgen en landen op dezelde plek waar je vandaan kwam, het gaat om het nut ervan, en kwa vervoersmiddel zijn vliegtuigen in 1 stad niet nuttig en niet realistisch om zo te gebruiken.

het is niet realisisch als de hele gta wereld uit een stad bestaat. dus het zou wel realistisch zijn als er vliegtuigen in zaten. want dan gaan ze zogenaamt ook naar andere locatcie's in de wereld.

nee op die manier niet nee. Maar er vliegen ook gewoon vliegtuigen boven liberty city, dat hebben journalisten al gespot. En er is een vliegveld, dus zou beetje raar zijn als daar niet gewoon vliegtuigen landen en opstijgen zoals sinds gta 3 eral in zit. Het gebruik ervan is alleen onrealistisch, omdat je maar 1 stad hebt en daarom kan je ook niet van vliegtuigen gebruik maken.

je ziet vliegtuigen denk ik wel overvliegen net zoals in VC zag je ze ook wel eens opstijgen maar dat je er niet in kan

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk snap ik dan nog niet waarom er geen vliegtuigen in hebben want je kunt toch ook wel vliegen met 1 vliegveld en dat heeft niets met realisme te maken.

Het klinkt een beetje raar want ik weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen.

waarschijnlijk bedoel je dat, de wereld uit meer dan dan alleen liberty city bestaat. en er daarom best een vliegtuig in mag zitten. maar dit hadden ze er waarschijnlijk uitgelaten omdat het level een beetje te klein voor is om er met een realistische snelheid overheen te vliegen. overgens kwamen er dacht ik wel helicopters in.

ja helicopters wel.

En nick, ja met 1 vliegveld/1 stad kan je wel vliegen, maar je hebt maar 1 stad in het hele spel, dus waar moet je naar toe? opstijgen en landen op dezelde plek waar je vandaan kwam, het gaat om het nut ervan, en kwa vervoersmiddel zijn vliegtuigen in 1 stad niet nuttig en niet realistisch om zo te gebruiken.

het is niet realisisch als de hele gta wereld uit een stad bestaat. dus het zou wel realistisch zijn als er vliegtuigen in zaten. want dan gaan ze zogenaamt ook naar andere locatcie's in de wereld.

nee op die manier niet nee. Maar er vliegen ook gewoon vliegtuigen boven liberty city, dat hebben journalisten al gespot. En er is een vliegveld, dus zou beetje raar zijn als daar niet gewoon vliegtuigen landen en opstijgen zoals sinds gta 3 eral in zit. Het gebruik ervan is alleen onrealistisch, omdat je maar 1 stad hebt en daarom kan je ook niet van vliegtuigen gebruik maken.

je ziet vliegtuigen denk ik wel overvliegen net zoals in VC zag je ze ook wel eens opstijgen maar dat je er niet in kan

zoals ik in die post al zei is het eigenlijk al bevestigd dat je vliegtuigen ziet vliegen :puh: en dan is het ook wel bijna zeker dat ze opstijgen en landen op het vliegveld.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het toch nog steeds jammer dat er geen vliegtuigen inzitten. In VC had je bijv. alleen de skimmer, dat vond ik al hartstikke vet. Ik hoefde er niet eens meer vliegtuigen in te hebben. Bij SA vond ik het bijv. weer veelste overdreven (een jet jatten van de army? Yeah, right) Maar gewoon alleen skimmer die ergens op één plek staat in het spel zoals in VC, dat vind ik eigenlijk heel normaal :)

In NewYork zul je aan de kust ook heus wel watervliegtuigen tegenkomen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou goed begrijp, kan ik uit je mening halen dat je op een soort hatelijke manier op de Microsoft Xbox 360 kritiek levert. Het ligt niet aan de Xbox 360, en dat er zich geen vliegtuigen bevinden in GTA IV is nonsens.

Er is alleen gemeld dat er geen vliegtuigen zijn waar je dit keer zelf het vliegtuig kan besturen. Je kunt wél vliegen door gewoon het vliegtuig in te stappen als 'passagier', maar niet als piloot. Lever dus niet teveel kritiek op de Xbox 360, want daar is geen klacht op aan te merken! :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet zo jammer

Ik gebruikte ze vroeger tgg bijna niet

meestal alleen in missies

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik toch af en toe wel een keertje een Jet pakte van mijn vliegveld om snel ergens heen te vliegen als ik eventjes haast had. Verder had/heb ik ook niks met vliegtuigen, aangezien ik de besturing zwaar 'knudde' vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou goed begrijp, kan ik uit je mening halen dat je op een soort hatelijke manier op de Microsoft Xbox 360 kritiek levert. Het ligt niet aan de Xbox 360, en dat er zich geen vliegtuigen bevinden in GTA IV is nonsens.

Er is alleen gemeld dat er geen vliegtuigen zijn waar je dit keer zelf het vliegtuig kan besturen. Je kunt wél vliegen door gewoon het vliegtuig in te stappen als 'passagier', maar niet als piloot. Lever dus niet teveel kritiek op de Xbox 360, want daar is geen klacht op aan te merken! :{

ff off-topic --> over wie heb je het nu?

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar wil de game gewoon realistisch houden omdat het maar één stad is, dus vliegtuigen heb je niet echt nodig.

realistisch?? in new-york zijn vliegtuigen, dus juist realistisch als er vliegtuigen zijn,

maar het is 1 stad dus je hebt het idd niet nodig, maar ik vond het altijd leuk, om met je vliegtuigje door de kleinst mogelijke bruggen, ruimte tussen gebouwen te gaan in SA, en om een leuke achtervolging te houden tgen straaljagers

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou goed begrijp, kan ik uit je mening halen dat je op een soort hatelijke manier op de Microsoft Xbox 360 kritiek levert. Het ligt niet aan de Xbox 360, en dat er zich geen vliegtuigen bevinden in GTA IV is nonsens.

Er is alleen gemeld dat er geen vliegtuigen zijn waar je dit keer zelf het vliegtuig kan besturen. Je kunt wél vliegen door gewoon het vliegtuig in te stappen als 'passagier', maar niet als piloot. Lever dus niet teveel kritiek op de Xbox 360, want daar is geen klacht op aan te merken! :{

wat jij daar zegt is ook nonsens want het is helemaaaaaal niet bevestigd dat je in een vliegtuig kan ter vervoer. Dit is zelfs heeeel onwaarschijnlijk, omdat je maar 1 stad hebt in het spel, en geloof ik ook 1 vliegveld, waar moet je dan heen met een vliegtuig? Beetje de feiten leren kennen voor je zulke opmerkingen maakt.

Deze discussie is niet echt nodig denk ik. Er zijn wel vliegtuigen, alleen je kan ze zelf niet besturen. Je ziet ze willekeurig over liberty city vliegen en op het vliegveld. Rockstar heeft dit gedaan, omdat het niet realistisch is om met een vliegtuig van de ene kant van 1 stad naar de andere te gaan. Dat is pure onzin om zoiets te doen. Daarom kan je ze zelf niet besturen en dus hoogstwaarschijnlijk totaal niet gebruiken. Daarom zitten er wel helicopters in het spel, want dat zijn wel realistische vervoersmiddelen in zo'n grote stad. Dat is het, geen discussie over te houden eigenlijk want het is allemaal al door rockstar en journalisten gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

wat jij daar zegt is ook nonsens want het is helemaaaaaal niet bevestigd dat je in een vliegtuig kan ter vervoer. Dit is zelfs heeeel onwaarschijnlijk, omdat je maar 1 stad hebt in het spel, en geloof ik ook 1 vliegveld, waar moet je dan heen met een vliegtuig? Beetje de feiten leren kennen voor je zulke opmerkingen maakt.

Deze discussie is niet echt nodig denk ik. Er zijn wel vliegtuigen, alleen je kan ze zelf niet besturen. Je ziet ze willekeurig over liberty city vliegen en op het vliegveld. Rockstar heeft dit gedaan, omdat het niet realistisch is om met een vliegtuig van de ene kant van 1 stad naar de andere te gaan. Dat is pure onzin om zoiets te doen. Daarom kan je ze zelf niet besturen en dus hoogstwaarschijnlijk totaal niet gebruiken. Daarom zitten er wel helicopters in het spel, want dat zijn wel realistische vervoersmiddelen in zo'n grote stad. Dat is het, geen discussie over te houden eigenlijk want het is allemaal al door rockstar en journalisten gezegd.

Eén handige tip voor jou: Leer ook zelf eens de feiten kennen.

Ik ga niet langer in op jou, aangezien je overal wat op aan te merken hebt, en denkt dat je compleet gelijk hebt over alles. Trouwens, de discussie die 'niet nodig is', volgens jou, gaat toch door; danzij jou.

Rensch, ik sprak over de topicstarter. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...