Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?


yes r

Recommended Posts

Des stad is er te klein voor, en er is maar 1 vliegveld.

De stad is wel maar ook weer niet te klein want Rokstar heeft er geen vliegtuigen in gedaan omdat ze het realistisch wouden houden want met een vliegtuig zou je al heel snel over liberty city heen vliegen, en hoe je ook hebt gezegd dat er maar 1 vliegveld in zit is het niet nodig en als je het op die manier bekijkt is het te klein maar als ze het niet realistisch maken dan zou de stad wel groot zijn, begrijp je. Ik heb het wel een beetje ingewikkeld uitgelegd(vind ik). :D

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    15

  • b4rtsimps0n

    15

  • Arjen

    11

  • wtc

    7

volgens mij gaat het spel ook erg laggen als je er heel snel doorheen kan vliegen. ten slotte hebben ze nu al problemen met de frame-rate.

je zegt nu al problemen met de frame rate..terwijl het juist heel logisch is dat ze bij die versies die ze lieten zien frame-rate problemen hadden. het is een groot spel, en de engine moet helemaal goed worden afgesteld dus dat duurt even en kan je niet verwachten dat het nog zover voor de release vloeiend loopt. Ook zag je dat bladen steeds meer gingen melden dat de framerate al erg verbeterd was sinds de vorige demo die ze kregen te zien. maarja ze hebben het nu waarschijnlijk nog niet 100 procent goed, anders was het spel niet zo lang uitgesteld. Maar we hebben al een tijdje geen echte preview meer gehad dus hoe het spel er nu voor staat weten alleen een aantal mensen bij rockstar :puh:

De draw distance maken ze trouwens ook heel erg ver dus er doorheen vliegen zou geen problemen moeten veroorzaken (in de release versie dan :puh: ), of dit nou met de helicopter is of dat het met het vliegtuig zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij gaat het spel ook erg laggen als je er heel snel doorheen kan vliegen. ten slotte hebben ze nu al problemen met de frame-rate.

je zegt nu al problemen met de frame rate..terwijl het juist heel logisch is dat ze bij die versies die ze lieten zien frame-rate problemen hadden. het is een groot spel, en de engine moet helemaal goed worden afgesteld dus dat duurt even en kan je niet verwachten dat het nog zover voor de release vloeiend loopt. Ook zag je dat bladen steeds meer gingen melden dat de framerate al erg verbeterd was sinds de vorige demo die ze kregen te zien. maarja ze hebben het nu waarschijnlijk nog niet 100 procent goed, anders was het spel niet zo lang uitgesteld. Maar we hebben al een tijdje geen echte preview meer gehad dus hoe het spel er nu voor staat weten alleen een aantal mensen bij rockstar :puh:

De draw distance maken ze trouwens ook heel erg ver dus er doorheen vliegen zou geen problemen moeten veroorzaken (in de release versie dan :puh: ), of dit nou met de helicopter is of dat het met het vliegtuig zou zijn.

ja natuurlijk word het beter dat snapte ik zelf ook wel. maar het zou wel moeilijker zijn natuurlijk. verder wil ik hier ook niet over discuseren ik weet het ook niet allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
en volgens mij naar 11/9 mag je ook niet meer vliegen boven new york

In New York heb je 3 grote vliegvelden, vliegtuigen vliegen dus vlak langs manhatten.

Ik heb ook ongever 2 jaar na 9/11 gelezen dat er een hobby vliegtuigje in een gebouw was gevlogen, ik kan me dus niet voorstellen dat het streng verboden is.

De vliegtuigen die op New York airport landen zitten maar een minuutje vliegen van de wolkenkrabbers af dus elke piloot zou het kunnen doen.

Wel kan de luchtmacht achter je aankomen als ze een onbekend vliegtuig op de radar zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
weet je waarom er geen vliegtuigen in de game ziten omdat xbox 360 niet ondersteunt kijk maar naar saints row het ging niet en het ligt zeker niet aan de torens want de game speelt zich in heden af ik heb iets gehoord van 2006 a 2007

Eeuh? Met die logica win je niet de nobelprijs. Je kan als programmeur gewoon een vliegtuig programeren hoor. Alleen Rockstar heeft gewoon besloten dat het niet in het spel past. Er zullen vast wel moders zijn die voor de PC versie een vliegtuig in GTAIV kunnen maken.

Ik ga het spel voor de pc modden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...