Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?

Recommended Posts

Geplaatst:
wat jij daar zegt is ook nonsens want het is helemaaaaaal niet bevestigd dat je in een vliegtuig kan ter vervoer. Dit is zelfs heeeel onwaarschijnlijk, omdat je maar 1 stad hebt in het spel, en geloof ik ook 1 vliegveld, waar moet je dan heen met een vliegtuig? Beetje de feiten leren kennen voor je zulke opmerkingen maakt.

Deze discussie is niet echt nodig denk ik. Er zijn wel vliegtuigen, alleen je kan ze zelf niet besturen. Je ziet ze willekeurig over liberty city vliegen en op het vliegveld. Rockstar heeft dit gedaan, omdat het niet realistisch is om met een vliegtuig van de ene kant van 1 stad naar de andere te gaan. Dat is pure onzin om zoiets te doen. Daarom kan je ze zelf niet besturen en dus hoogstwaarschijnlijk totaal niet gebruiken. Daarom zitten er wel helicopters in het spel, want dat zijn wel realistische vervoersmiddelen in zo'n grote stad. Dat is het, geen discussie over te houden eigenlijk want het is allemaal al door rockstar en journalisten gezegd.

Eén handige tip voor jou: Leer ook zelf eens de feiten kennen.

Ik ga niet langer in op jou, aangezien je overal wat op aan te merken hebt, en denkt dat je compleet gelijk hebt over alles. Trouwens, de discussie die 'niet nodig is', volgens jou, gaat toch door; danzij jou.

Rensch, ik sprak over de topicstarter. ;)

Ik de feiten kennen, geef mij dan maar is de bron waarin staat dat je als passagier met vliegtuigen kan vliegen.

En zoals meer mensen hier weten, ben ik redelijk op de hoogte van gta 4 dus ik 'lul' je er zo uit. Als je een verkeerde opmerking maakt, iets wat niet waar is, kan dat nogal voor verwarring zorgen voor mensen die dit lezen en gelijk van je aannemen. Dit is een forum, dus mensen kunnen op je reageren, zeker als je verhalen vertelt die niet kloppen.

• Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

15

• b4rtsimps0n

15

• Arjen

11

• wtc

7

Geplaatst:
Voor mij hoeft het niet want waar zou ik dan heen moeten vliegen. Een helicopter is beter.

Ik vind eigenlijk helemaal niks aan die vliegtuigen in GTA. Ik ben ook niet erg handig met de besturing ervan en een vliegtuig vind ik allicht makkelijker te besturen dan een helicopter, maar allé. Ik gebruik waarschijnlijk in mijn vrije tijd, buiten de missie's om, geen helicopter.

Geplaatst:
Voor mij hoeft het niet want waar zou ik dan heen moeten vliegen. Een helicopter is beter.

Ik vind eigenlijk helemaal niks aan die vliegtuigen in GTA. Ik ben ook niet erg handig met de besturing ervan en een vliegtuig vind ik allicht makkelijker te besturen dan een helicopter, maar allé. Ik gebruik waarschijnlijk in mijn vrije tijd, buiten de missie's om, geen helicopter.

Als ik buiten missies ergens snel moet zijn dan is een helicopter wel handig.

Geplaatst:

in san andreas was het wel handig ja. vooral als je in lv ben, op dat verlaten vliegveld. Je moet in los santos zijn of san fierro, je stapt je savehouse uit, stapt in een vliegtuig of helicopter en vliegt ff snel dr heen. met vliegtuigen is het wel heel raar :puh: je vliegt ff erheen, en zodra je boven je bestemming bent spring je dr uit :puh: tenzij je dicht bij een vliegveld moet zijn in de andere stad, dan probeer je daar gewoon (netjes) te landen :puh: ook wel leuk om te doen af en toe.

Geplaatst:
in san andreas was het wel handig ja. vooral als je in lv ben, op dat verlaten vliegveld. Je moet in los santos zijn of san fierro, je stapt je savehouse uit, stapt in een vliegtuig of helicopter en vliegt ff snel dr heen. met vliegtuigen is het wel heel raar :puh: je vliegt ff erheen, en zodra je boven je bestemming bent spring je dr uit :puh: tenzij je dicht bij een vliegveld moet zijn in de andere stad, dan probeer je daar gewoon (netjes) te landen :puh: ook wel leuk om te doen af en toe.

Haha dat vind ik eigenlijk wel een goed punt van jou B4rt ^^

Met dit argument zie ik eindelijk in dat vliegtuigen eigenlijk maar doelloos zijn :tu:

Geplaatst:

iki ging altyd met de jetpack of met een sanchez over die bergen enzo

ik vond het altyd zo moeilijkj om die heli's te besturen :(

Geplaatst:
Als ik buiten missies ergens snel moet zijn dan is een helicopter wel handig

idd dat zou wel handig zijn maar geen vliegtuigen.

Geplaatst:

Het maakt me niet uit hoe realistisch vliegtuigen nou wel of niet zijn.

Want het was gewoon leuk.

Ik heb bij GTA San Andreas uren zitten vliegen. (beetje stunten enz.)

En ik snap niet waarom het eigenlijk onrealistisch is.

Het is maar één stad zeggen ze. dus?

Je hoeft toch ook niet 2 vliegvelden te hebben gewoon net zoiets als bij Vice City/GTA 3 dat je gewoon nog een extra vliegtuigje had waar je mee kon vliegen.

Geplaatst:

Ja inderdaad, ik verwacht niet in een Boeing-stijl vliegtuig te vliegen maar een dodo zou wel relaxt stunten zijn toch? Ik hoop dat er wel een klein vliegtuigje in zit waarmee je kan vliegen. Zo moeilijk is vliegen niet :puh:

Geplaatst:
Ja inderdaad, ik verwacht niet in een Boeing-stijl vliegtuig te vliegen maar een dodo zou wel relaxt stunten zijn toch? Ik hoop dat er wel een klein vliegtuigje in zit waarmee je kan vliegen. Zo moeilijk is vliegen niet :puh:

Stuntvliegtuigjes denk ik wel, want het is wel 1 stad, maar Stuntvliegtuigjes (de naam zegt het al) is niet zo zeer voor rondreizen :D, maar je weet maar nooit...:puh:

Geplaatst:

Stuntvliegtuigjes denk ik wel, want het is wel 1 stad, maar Stuntvliegtuigjes (de naam zegt het al) is niet zo zeer voor rondreizen :D, maar je weet maar nooit...:puh:

Jamaar in het echte leven kun jij toch ook niet zo ff in een vliegtuig stappen om vervolgens lekker veel stunts te gaan doen :puh: De meeste stuntvliegers hebben jááááááren ervaring voordat ze echt aan het stunten gaan...

Geplaatst:

Jamaar in het echte leven kun jij toch ook niet zo ff in een vliegtuig stappen om vervolgens lekker veel stunts te gaan doen :puh: De meeste stuntvliegers hebben jááááááren ervaring voordat ze echt aan het stunten gaan...

Wie zegt dat het bij iv als het komt makkelijk is dan? :D

Geplaatst:

Wie zegt dat het bij iv als het komt makkelijk is dan? :D

Zeg maar gerust: je crashed meteen de eerste keer ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...