GekkieJ01 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Hierboven@:Als je zo realistisch mogelijk vliegt misschien niet. Het is jammer dat er maar 1 vliegveld in GTA IV zit , Hierdoor kan je niet vliegen en alleen maar heli's pakken... Maar wat zal er allemaal dan op het vliegveld staan? Reageren
pilot Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Hierboven@:Als je zo realistisch mogelijk vliegt misschien niet.Het is jammer dat er maar 1 vliegveld in GTA IV zit , Hierdoor kan je niet vliegen en alleen maar heli's pakken... Maar wat zal er allemaal dan op het vliegveld staan? Ik denk dat er gewoon van die wagens van het vliegveld staan en brandweer, ambulance en politie Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Hierboven@:Als je zo realistisch mogelijk vliegt misschien niet.Het is jammer dat er maar 1 vliegveld in GTA IV zit , Hierdoor kan je niet vliegen en alleen maar heli's pakken... Maar wat zal er allemaal dan op het vliegveld staan? Ik denk dat er gewoon van die wagens van het vliegveld staan en brandweer, ambulance en politie er staan wel vliegtuigen op het vliegveld dan hoor. in gta 3 en vice city toch ook. je kan er alleen niet in, maar je kan ze wel zien en ze vliegen ook rond. Reageren
pilot Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Hierboven@:Als je zo realistisch mogelijk vliegt misschien niet.Het is jammer dat er maar 1 vliegveld in GTA IV zit , Hierdoor kan je niet vliegen en alleen maar heli's pakken... Maar wat zal er allemaal dan op het vliegveld staan? Ik denk dat er gewoon van die wagens van het vliegveld staan en brandweer, ambulance en politie er staan wel vliegtuigen op het vliegveld dan hoor. in gta 3 en vice city toch ook. je kan er alleen niet in, maar je kan ze wel zien en ze vliegen ook rond. Als het echt zo realistisch zou zijn zag je die touristen uit het vliegtuig die gate inlopen en dan kan je ze met een van die taxi's van Romans bedrijf een rit naar het hotel aanbieden of naar een huis waar familie woont. Bewerkt: 30 september 2007 door pilot Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik weet niet of het al gezegt is. Maar iedereen zit te lullen dat ze er geen vliegtuigen in IV doen, omdat het 1 stad is. Dat was in VC toch ook zo. Dus waarom niet in IV. Die andere argumenten zoals: 9/11 vindt ik ook geen rede om er geen vliegtuigen in te stoppen. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik weet niet of het al gezegt is. Maar iedereen zit te lullen dat ze er geen vliegtuigen in IV doen, omdat het 1 stad is. Dat was in VC toch ook zo. Dus waarom niet in IV. Die andere argumenten zoals: 9/11 vindt ik ook geen rede om er geen vliegtuigen in te stoppen. het is ook al gezegd dat rockstar bij gta 4 voor meer realisme gaat. (en bij vice city heb je alleen dat lullige watervliegtuigje maar goed ) en het vliegen met een vliegtuig om van A naar B te komen is heel erg onrealistisch..en onpraktisch. Dus daarom. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Omdat er maar 1 vliegveld is is het niet realistisch om er vliegtuigen in te doen omdat je dan moet landen en opstijgen vanaf dezelfde plek. en daar heb je eigelijk helemaal niks aan dan. Reageren
miklo32 Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Omdat er maar 1 vliegveld is is het niet realistisch om er vliegtuigen in te doen omdat je dan moet landen en opstijgen vanaf dezelfde plek. en daar heb je eigelijk helemaal niks aan dan. Land jij altijd op een vleigveld dan? In SA heb ik denk ik hooguit 10% van de keren geland op de vliegvelden en voor de rest overal waar ik maar kon. Van mij hoeven er ook géén vliegtuigen in. NY vervoer je je toch eigenlijk gewoon per voet, taxi, metro of auto. Een helikopter lijkt me ook handig voor hele snelle verplaatsingen. Ik heb overigens zo'n zin in dit spel. Hoop dat ik het hotel van afgelopen zomer kan vinden (niet dat het hotel erin zal zitten maar de locatie). We hadden eigenlijk al bijna moeten kunnen spelen maar het mocht nog niet zo zijn. Dan maar dat Assassins Creed checken tot die tijd. Reageren
Black Force Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Tja, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom er geen vliegtuigen in GTA IV zitten, maar iedereen spreekt ze altijd tegen, dat is zo leuk aan discusies, meestal zit er geen einde aan Mja, dat de Xbox 360 het niet aankan is gelul, mja dat wist iedereen al, kijk maar naar just cause op de xbox 360 daar zitten ook gewoon vliegtuigen in dusja. Maar ja, ik denk eigelijk niet dat we het vliegtuigen zullen missen in GTA IV. Al vond ik het bij San Andreas af en toe wel vet gewoon ff wat rond te vliegen en proberen netjes te landen op een vliegveld, soms wel leuk . Maar ja, de landingssnelheid klopte ook niet echt, mja, om niet verder offtopic te gaan, 't is geen sim maar een GTA Greetz, Black Force Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Er zitten wel heli's in de game omdat: je makkelijk op alle plaatsen kan landen... hiermee kan je dus snel op een plek zijn... Er zit geen vliegtuig in de game: Eigenlijk weet ik het niet maar ik denk dat ze in de nog meer komende GTA's ook niet veel vliegtuigen er meer instoppen... We werden die vele vliegtuigen uit SA veel te gewend enzo dus... Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Omdat er maar 1 vliegveld is is het niet realistisch om er vliegtuigen in te doen omdat je dan moet landen en opstijgen vanaf dezelfde plek. en daar heb je eigelijk helemaal niks aan dan. Land jij altijd op een vleigveld dan? In SA heb ik denk ik hooguit 10% van de keren geland op de vliegvelden en voor de rest overal waar ik maar kon. Van mij hoeven er ook géén vliegtuigen in. NY vervoer je je toch eigenlijk gewoon per voet, taxi, metro of auto. Een helikopter lijkt me ook handig voor hele snelle verplaatsingen. Ik heb overigens zo'n zin in dit spel. Hoop dat ik het hotel van afgelopen zomer kan vinden (niet dat het hotel erin zal zitten maar de locatie). We hadden eigenlijk al bijna moeten kunnen spelen maar het mocht nog niet zo zijn. Dan maar dat Assassins Creed checken tot die tijd. nee maar dat is juist het punt ik denk dat hij bedoelt als ze er vliegtuigen in zouden doen. maar dat doen ze dus niet want de enige manier van vervoer van A naar B ermee is uit het vliegtuig springen boven je bestemming en rockstar gaat voor meer realisme dus doen ze het maar gewoon helemaal niet Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 omdat het maar 1 stad is Reageren
Richie01 Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 omdat het maar 1 stad is Inderdaad. De overgrote reden dat er geen vliegtuigen in het spel zijn die jij kunt besturen, is omdat er maar één stad is, dit keer. En dan spreek ik over Liberty City. Rockstar's eigen versie van New York, maar dat lijkt me toch vrijwel begrijpelijk voor de GTA-spelers. Bovendien is het ook wel begrijpelijk dat ze er -in plaats van- vliegtuigen, alleen maar helicopters beschikbaar hebben gemaakt, omdat het maar één stad is. En dan spreek ik niet nogmaals over de bekende 'er is maar één stad'-reden. Neen, ik spreek nu over de 'je kunt met de helicopter beter en secuurder landen dan met een vliegtuig'-reden. Om het zo maar simpelweg uit te leggen. Verder lijkt me dit toch allemaal wel duidelijk. Reageren
Romal Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Het is natuurlijk ook onrealistisch als je zo een vliegtuig heb en je moet zeg maar midden in de stad zijn dan vlieg je er boven en spring je er met een parachute uit en dat vliegtuig stort neer. Bij san andreas vinden we dat normaal Maar bij Iv lijkt het niet echt realistisch. Mij maakt het eigenlijk ook niet echt uit dat er geen vliegtuigen in zitten het is wel jammer maar kan er wel mee leven. RoMaL Reageren
DJRobin Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Des stad is er te klein voor, en er is maar 1 vliegveld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.