Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi mensen, ik heb de laatste tijd een beetje zitten snuffelen in tutorials e.d.

Maar ik ben een rare en kan die tuts gewoon niet volgen, of ik loop weer tegen problemen op of snap het programma niet enzovoort... Daarom vraag ik of iemand die verstand heeft van mapping, om mij persoonlijke ondersteuning te bieden en mij toevoegd op messenger zodat ik een goede start kan maken in de modding wereld.

Dus, wie wil mij helpen?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Neville, tutorials zijn geschreven zodat veel mensen in één keer iets kunnen leren en zodat de mensen die het kunnen niet via msn of email de hele tijd moeten helpen. Dat je moeite hebt met zo'n lap tekst dat kan. Je zegt dat je wilt leren objecten in gta mappen, in dat geval heb je geluk want er zijn hiervoor twee VIDEO-tutorial aanwezig op het forum. Ik heb het dan over deze twee:

- Objecten in GTA SA zetten

- Objecten mappen in SA dmv de MapIO

Hiermee moet het toch echt lukken hoor, vragen kunnen in de desbetreffende topics gesteld worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...