Jump to content

Nieuwe bezetting in GTA IV fora


Lantyz

Recommended Posts

Met oog op de nog altijd toenemende activiteit werd het hoognodig tijd voor een stel mods die die activiteit kunnen bijbenen. Mazzeltje had helaas niet zoveel tijd voor het forum over als hij aanvankelijk gehoopt had, wat ons noodzaakt naar een vervanger uit te kijken.

Die hopen we gevonden te hebben in Dutchy3010, die al enige tijd optreed als vervangende mod in de GTA IV fora. Zij zal vanaf nu als vaste mod naast Matiscus optreden.

Mazzeltje, bedankt voor je inzet tijdens je loopbaan op het forum (die heel wat langer is dan menigeen kan zeggen!), en hopelijk zijn we je hier nog regelmatig langskomen tussen je IRL bezigheden door!

Het nieuwe koppel wensen we uiteraard veel geluk toe, aangezien GTA IV zich de komende tijd ongetwijfeld tot een van de rumoerigste fora gaat ontwikkelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je nog nooit gezien Matiscus, maar toch gefeliciteerd en succes ermee! :)

Klopt... maar ik ben er al lange tijd moderator... en heb vast wel al topic's gesloten... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor je hulp matiscus :klap: laat het werk nu maar over aan Dutchy3010 :sigaar:

(...)

Eh.. Matiscus blijft moderator van GTA4 en Dutchy vervangt Mazzeltje.

Mazzeltje, ik zag je de laatste tijd ook niet zoveel meer. Je bent een uitstekende moderator en een uitstekend lid. Veel succes verder op het forum als Megalid.

Dutchy, veel succes met het GTA4 forum :bier: Je doet het als Global Moderator ook goed, en aangezien je je al een tijdje bemoeit met het GTA4 forum, weet ik zeker dat je het goed zal doen.

Matiscus, jij ook veel succes. Je doet het goed dus ik weet zeker dat het jou ook gaat lukken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Proficiat allebei, Matiscus, ik weet zeker dat jij het goed zult doen...;) (jij natuurlijk ook Dutchy3010...)

Jammer Mazzeltje...Ik vond je altijd een goede mod...veel succes verder....

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je weggaat, Mazzeltje... maar desalniettemin wil ik je toch nog hartelijk bedanken. Je bent al een geruimte tijd global moderator geweest, en daarna nog een korte periode moderator van de GTA-fora. Een hele carrière hier al dus! Nogmaals bedankt voor jouw inzet. :)

En dan Dutchy3010: tja, ik weet nou eigenlijk niet of ik je nu wel of niet moet feliciteren. Enerzijds ben jij al een paar maandjes global moderator en kan jij al overal optreden waar het nodig is, dus in feite was je al moderator van GTA IV, en in dat opzicht is deze melding in Mededelingen alleen maar voor spek en bonen. Maar dat neemt uiteindelijk toch niet weg dat ik je feliciteer en veel sterkte wens met het onderhouden van de GTA IV-fora (want dat zal je wel nodig hebben, nu GTA IV zo'n drukte gaat worden (en dat is het eigenlijk al)). :puh:

Daarnaast wil ik Matiscus natuurlijk ook even succes wensen met het vervolg van het onderhouden van de GTA IV-fora. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zat er al aan te komen nadat je gestopt was als gmod Mazzeltje, aan alles komt een einde. Je hebt het goed gedaan, zowel als mod en gmod. Bedankt voor alles ;)

Gefeliciteerd Dutchy3010, je bent de laatste tijd erg actief en je verdient het om nog een forumpje erbij te krijgen. In feiten was je al een soort mod in de GTA IV fora, maar nu dus echt.

Veel succes Matiscus & Jet :klap:

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer Mazzeltje. Ik wil jouw natuurlijk bedanken voor het werk dat je in je moderator status hebt gestoken en wens je nog veel plezier verder als megalid op het forum

Dutchy3010 en Matiscus, gefeliciteerd met jullie nieuwe forum erbij en wens jullie daar natuurlijk ook erg veel succes bij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...