Jump to content

Wensen en Verlangens


Dutchy3010

Recommended Posts

Het is beter als de hoofd van Niko eraf kan worden geschoten.

In SA kan je hoofd NOOIT eraf, terwijl je bij andere mensen wel kan.

Dit klopt niet helemaal.

In de two player missie als de andere de hoofd van CJ eraf hakte met een katana spwande CJ later zonder hoofd terug.

:puh: :P

Dat weet ik, heh.

Maar gewoon op de PC, als je single speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    68

  • b4rtsimps0n

    65

  • pilot

    56

  • TomHagen

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is beter als de hoofd van Niko eraf kan worden geschoten.

In SA kan je hoofd NOOIT eraf, terwijl je bij andere mensen wel kan.

Dit klopt niet helemaal.

In de two player missie als de andere de hoofd van CJ eraf hakte met een katana spwande CJ later zonder hoofd terug.

:puh: :P

dat is toch ook logisch want hij heeft dan toch geen hoofd meer :puh:

maarre ik denk dat dat komt omdat je lichaam gewoon word geteleporteerd naar het ziekenhuis. hoofd eraf is dan volgens het spel net zoiets als een ander t-shirt aan.

wensen en verlangs topic vastpinnen was een wens en verlangen van IV trailer

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

voor mij is het gewoon heel belangrijk dat de snelwegen goed uitgwerkt zijn, wat ik ook graag wil terug zien zijn de snelheidslijnen die je ook in gta:SA zag je als je plankgas met je auto op de snelweg reed. Ook wil ik supergraag een snelheids (en toeren)indicator onder in beeld! :Y en dat je Bv. 'n 'Audi A8' hebt en die begrenst is op 250 xD lijkt me wel vet! en dat je op de snelweg ineens zo'n flits achter je ziet xD haha

Link to comment
Delen op andere websites

voor mij is het gewoon heel belangrijk dat de snelwegen goed uitgwerkt zijn, wat ik ook graag wil terug zien zijn de snelheidslijnen die je ook in gta:SA zag je als je plankgas met je auto op de snelweg reed. Ook wil ik supergraag een snelheids (en toeren)indicator onder in beeld! :Y en dat je Bv. 'n 'Audi A8' hebt en die begrenst is op 250 xD lijkt me wel vet! en dat je op de snelweg ineens zo'n flits achter je ziet xD haha

snelheidsmeter zat dacht ik ook al op je desbord mischien.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou wel willen dat als je auto bijna kapot is en je botst dan met een hoge snelheid ergens tegen aan dat er dan een airbag uit komt. en dat er dan een ambulance komt met politie en eventueel brandweer om je auto te blussen als hij in brand staat.

ik wil ook dat als een missie afgelopen is en iemand word door de politie opgepakt dat er dan nieuwscamera's bij zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

post-75383-1189095430_thumb.jpg

-Als je mensen schiet dat je daadwerkelijk de kogel gaten in het lichaam kan zien , geld ook voor voertuigen muren ramen etc.

-In de vorige GTA series kon je alleen maar met SMG bijv. Uzie Tec 9 etc. uit het raam schieten ik zou graag willen dat je de mogelijkheid hebt met andere wapens te schieten vanuit het raam als je in een voertuig zit.

-Realistisch vallen , in de vorige GTA series viel je maar op 1 manier [wat er ook gebeurde] of je nou geschoten werd overreden werd maakte niet uit je viel maar op 1 manier.

-Mensen Realistisch reageren bijv. als je tegen ze aanloopt dat ze een beetje strompellen , als je tegen ze aan rent dat ze omvallen.

-Meer keuzes uit verschillende Vechtsporten niet in een Gym maar in een vechtschool.

-Eten moet kopen om je heal omhoog te krijgen en geen hartjes of dat soort dingen op de straat moet oppakken , of als je lang genoeg rust dat het healbalkje steeds een beetje omhoog gaat

-wapens realistisch uitzien En wapens hebt die ze tegenwoordig ook gebruiken glock , m4a1, p90 dat soort wapens

-knipperlicht is wel handig niet dat je op iemand inknalt als je net een dikke bak gevonden hebt gevonden :D

-merk auto's mercedes audi ferrari fort..etc etc

- andere personage wie wacht er nou op om met een rus te spelen die niko heet hoort zich ook echt gangster aan ofnie hehe lol

-als je iemand inelkaar trapt op straat dat sommige mensen in een kring om je heen staan om te kijken wat er aan de hand is.

-dat je alles kan pakken op straat blikjes, stuk, hout, takken , waar je ookk gebruik mee kan maken als wapen

-inbreken

Link to comment
Delen op andere websites

post-75383-1189095430_thumb.jpg

-Als je mensen schiet dat je daadwerkelijk de kogel gaten in het lichaam kan zien , geld ook voor voertuigen muren ramen etc.

-In de vorige GTA series kon je alleen maar met SMG bijv. Uzie Tec 9 etc. uit het raam schieten ik zou graag willen dat je de mogelijkheid hebt met andere wapens te schieten vanuit het raam als je in een voertuig zit.

-Realistisch vallen , in de vorige GTA series viel je maar op 1 manier [wat er ook gebeurde] of je nou geschoten werd overreden werd maakte niet uit je viel maar op 1 manier.

-Mensen Realistisch reageren bijv. als je tegen ze aanloopt dat ze een beetje strompellen , als je tegen ze aan rent dat ze omvallen.

-Meer keuzes uit verschillende Vechtsporten niet in een Gym maar in een vechtschool.

-Eten moet kopen om je heal omhoog te krijgen en geen hartjes of dat soort dingen op de straat moet oppakken , of als je lang genoeg rust dat het healbalkje steeds een beetje omhoog gaat

-wapens realistisch uitzien En wapens hebt die ze tegenwoordig ook gebruiken glock , m4a1, p90 dat soort wapens

-knipperlicht is wel handig niet dat je op iemand inknalt als je net een dikke bak gevonden hebt gevonden :D

-merk auto's mercedes audi ferrari fort..etc etc

- andere personage wie wacht er nou op om met een rus te spelen die niko heet hoort zich ook echt gangster aan ofnie hehe lol

-als je iemand inelkaar trapt op straat dat sommige mensen in een kring om je heen staan om te kijken wat er aan de hand is.

-dat je alles kan pakken op straat blikjes, stuk, hout, takken , waar je ookk gebruik mee kan maken als wapen

-inbreken

sorry dat ik even niks ontopic kwijt kan, maarre vanwaar dat bloemetjes plaatje? :?

@hieronder om nog meer spawm te voorkomen: ik vraag het me gewoon af zonder een ontoppictekst bij de hand te hebben

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven : met deze post post jij tgg ook niks ontopics :D;)

maar in ieder geval.

ik zou willen dat....

.....je 2 missies tegelijk kan doen

.....je speciale huurmoorden hebt net zoals The G'father

.....je pahuizen van rivaliserend gangs kan over nemen

EDIT : hieronder@ dan ben ik weer wat blijer.

maar blij ben ik nog niet zolang ik geennieuw nieuws over GTA IV te horen kryg :(

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven : met deze post post jij tgg ook niks ontopics :D;)

maar in ieder geval.

ik zou willen dat....

.....je 2 missies tegelijk kan doen

.....je speciale huurmoorden hebt net zoals The G'father

.....je pahuizen van rivaliserend gangs kan over nemen

dan heb je geluk, jouw wens is uitgekomen! want het is al bevestigt dat je twee missies tegelijk kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

post-75383-1189095430_thumb.jpg

-Als je mensen schiet dat je daadwerkelijk de kogel gaten in het lichaam kan zien , geld ook voor voertuigen muren ramen etc.

-In de vorige GTA series kon je alleen maar met SMG bijv. Uzie Tec 9 etc. uit het raam schieten ik zou graag willen dat je de mogelijkheid hebt met andere wapens te schieten vanuit het raam als je in een voertuig zit.

-Realistisch vallen , in de vorige GTA series viel je maar op 1 manier [wat er ook gebeurde] of je nou geschoten werd overreden werd maakte niet uit je viel maar op 1 manier.

-Mensen Realistisch reageren bijv. als je tegen ze aanloopt dat ze een beetje strompellen , als je tegen ze aan rent dat ze omvallen.

-Meer keuzes uit verschillende Vechtsporten niet in een Gym maar in een vechtschool.

-Eten moet kopen om je heal omhoog te krijgen en geen hartjes of dat soort dingen op de straat moet oppakken , of als je lang genoeg rust dat het healbalkje steeds een beetje omhoog gaat

-wapens realistisch uitzien En wapens hebt die ze tegenwoordig ook gebruiken glock , m4a1, p90 dat soort wapens

-knipperlicht is wel handig niet dat je op iemand inknalt als je net een dikke bak gevonden hebt gevonden :D

-merk auto's mercedes audi ferrari fort..etc etc

- andere personage wie wacht er nou op om met een rus te spelen die niko heet hoort zich ook echt gangster aan ofnie hehe lol

-als je iemand inelkaar trapt op straat dat sommige mensen in een kring om je heen staan om te kijken wat er aan de hand is.

-dat je alles kan pakken op straat blikjes, stuk, hout, takken , waar je ookk gebruik mee kan maken als wapen

-inbreken

Maar wat heeft die foto daarmee te maken?

Sorry ik had het berich van IV Trailer niet gezien.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...