GekkieJ01 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 Dat zou ik ook doen als er iemand met een handgun naar binnen loopt en schiet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Dat zou ik ook doen als er iemand met een handgun naar binnen loopt en schiet. je zou er zelfs gewoon met een rocket launcher rustig langs kunnen lopen. hun gingen alleen maar op staan en op de grond zitten als jij er mee sgoot. ik zou graag willen dat je niet eens me een wapen over straat kon lopen zonder dat je da aandagt van de politie trok. Bewerkt: 28 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 Dat zou ik ook doen als er iemand met een handgun naar binnen loopt en schiet. je zou er zelfs gewoon met een rocket launcher rustig langs kunnen lopen. hun gingen alleen maar op staan en op de grond zitten als jij er mee sgoot. ik zou graag willen dat je niet eens me een wapen over straat kon lopen zonder dat je da aandagt van de politie trok. volgens mij was dat ook al bevestigt in bijvoorbeeld playstation magazine Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
god-mother Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik wil gewoon een te vet gta met een mengsel van gta san andreas en vice city met leuke hondjes enzo die je kan doodrijden en gewoon nog onrealisticher dan gta sa maar wel bedrijven en tanken en veel van eastereggs en veel cheats en een langere story line Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) mag ik je als eerst verwelkomen op het forum hier komt ie: welkom op het forum @ hieronder: omdat ik speciaal voor jouw niet nog een post ga aanmaken reageer ik zo. ik wilde gewoon ook als eerste iemand verwelkomen op het forum. en schiet me ineens te binnen dit is toch ook het wensen en verlangens topic. Bewerkt: 30 augustus 2007 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) mag ik je als eerst verwelkomen op het forum hier komt ie: welkom op het forum dat slaat ergens op ? wil je op deze manier je posts omhoog werken( zoiets heet spammen ) maar on-topic: dat je ook een Baan kan nemen(is bevestigd) zoals taxi chauffeur ofzo maar dat zulle we kunne opzoeken bij tw@ Bewerkt: 28 augustus 2007 door 2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik wil gewoon een te vet gta met een mengsel van gta san andreas en vice city met leuke hondjes enzo die je kan doodrijden het is geen Carmageddon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 ik zou heel graag willen dat het zelf ryden als taxi driver euit gaat. en dat het vigilante - firefighter etc. er allemaal uit gaat. dat deed ik nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 ik zou heel graag willen dat het zelf ryden als taxi driver euit gaat.en dat het vigilante - firefighter etc. er allemaal uit gaat. dat deed ik nooit. als je het nooit deed heb je er tog ook geen last van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 ik zou heel graag willen dat het zelf ryden als taxi driver euit gaat.en dat het vigilante - firefighter etc. er allemaal uit gaat. dat deed ik nooit. als je het nooit deed heb je er tog ook geen last van dat ik het nooit deed klopt eigenlijk niet helemaal. ik wou heyt spel 100% uitspelen. en dan moet ik dat wel doen. en daar had ik dus nooit zin in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 ik zou heel graag willen dat het zelf ryden als taxi driver euit gaat.en dat het vigilante - firefighter etc. er allemaal uit gaat. dat deed ik nooit. als je het nooit deed heb je er tog ook geen last van dat ik het nooit deed klopt eigenlijk niet helemaal. ik wou heyt spel 100% uitspelen. en dan moet ik dat wel doen. en daar had ik dus nooit zin in. o OKE goedzo BeaT DowN in je naam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik zou graag willen dat als je iets hebt gedaan of iemand hebt vermoord ofso dat er een nieuws van kwam en dan de mensen die op die plaats bevonden intervieuws geeft enzo. ik zou ook willen dat als je iets kapot hebt gemaakt zoals een paal ofso. dar er werkers dit kwamen repareren. -deze 2 punten zaten in GTA SA Beta maar zijn eruit gehaald maar ik hoop dat ze er deze keer gewoon in zitte- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Het is beter als de hoofd van Niko eraf kan worden geschoten. In SA kan je hoofd NOOIT eraf, terwijl je bij andere mensen wel kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Het is beter als de hoofd van Niko eraf kan worden geschoten.In SA kan je hoofd NOOIT eraf, terwijl je bij andere mensen wel kan. Jamaar wordt het dan niet onlogisch ten top als je ineens weer met hoofd bij het ziekenhuis staat Ik bedoel, dat je kapot werd geschoten was al onlogisch dat je dat overleefde, maar dat je kop eraf ligt is al helemaaaaaaaaal onmogelijk/onlogisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Het is beter als de hoofd van Niko eraf kan worden geschoten.In SA kan je hoofd NOOIT eraf, terwijl je bij andere mensen wel kan. Dit klopt niet helemaal. In de two player missie als de andere de hoofd van CJ eraf hakte met een katana spwande CJ later zonder hoofd terug. :P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.