Mister.X Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Maar ik heb liever geen schijtende vogels zwart pakie met witte vlekken ziet er dus niet uit... Vogels komen er toch in..Dat zag je bij de Trailer met die haven.. daar kwammen vogels voorbij vliegen.. Reageren
Verrity Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Wat? Ik zag de trailer niet ben blind xD Ja, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze meteen je Personal Stylisten zijn Reageren
Mister.X Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 De Trailer was In-game! dus dan doen ze het er wel in! dit is de screen uit de trailer met de vogels! Reageren
Verrity Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Kennelijk snap je dus niet waar ik het over heb. Hou maar op met posten en laat de andere maar posten over niet zo onzinnige dingen als Vogels Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 vogels moeten er wel gewoon in. iets tastbaarder als in SA graag. maar blijvende verandering in de stad zou wel gaaf zijn. bloed schijnt heel moeilijk uit straatstenen te krijgen zijn Reageren
IronBullet Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 dieren , huizen die je kunt kopen , tuning , zwemmen , vliegen (in een voertuig natuurlijk ) , winkels , kaper , zelf kleren kopen , eten , sport school , dat je met gewonen mensen verkering kunt krijgen en geen standaard vriendin , en verschllende seizoenen , en dat soort dingen Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Wat ik zou willen, is dat je naar de plee moet. Als Niko erg nodig naar de plee moet maar hij gaat niet, dan houd hij met zijn stevige handen op zen kont om te voorkomen dat hij gaat poepen op straat met al die mensen erbij En ik zou ook dat er meer vechtmoves zijn. Reageren
Mister.X Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Wat ik zou willen, is dat je naar de plee moet.Als Niko erg nodig naar de plee moet maar hij gaat niet, dan houd hij met zijn stevige handen op zen kont om te voorkomen dat hij gaat poepen op straat met al die mensen erbij En ik zou ook dat er meer vechtmoves zijn. Hahahah echt grappig Jij hebt echt goede humor zeg! :$ Naar de WC gaan hoeft er voor mij niet in. Dan speel ik liever Sims 2 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik heb een verlangen: geen onzinige dingen dat maakt de game meer een humor game het moet wel blijven zoals het hoort te zijn! Stijn Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 of als je mensen rekruteerd dat je dan met meerdere auto's kunnen rijden bv drie auto's en dat je dan ergens eens goed kunt uitleven. Reageren
Prrr Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 -Het zou mij stoer lijken als je net als in SA respect kan opbouwen nu niet voor de gangsters. Maar dat als in een bepaalde wijk een mafie overheerst, en jij hoog in die mafia zit. dat mensen die in die wijk wonen ook mer respect voor je tonen -Ook lijkt het mij leuk om bijv tijd te kopen bij de politie voor een missie of zoiets. wat ook vaak gebeurd in films. -Tanken - Groter aanbod RPG mogelijkheden. ( Love RPG's ) -niet alleen fastfood restaurantjes maar ook met de mafiabaas uitnodigen voor een chique diner. Het zal wel duur zijn, maar zo kan je bijvoorbeeld wel weer een streepje voor krijgen. Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) -Het zou mij stoer lijken als je net als in SA respect kan opbouwennu niet voor de gangsters. Maar dat als in een bepaalde wijk een mafie overheerst, en jij hoog in die mafia zit. dat mensen die in die wijk wonen ook mer respect voor je tonen -Ook lijkt het mij leuk om bijv tijd te kopen bij de politie voor een missie of zoiets. wat ook vaak gebeurd in films. -Tanken - Groter aanbod RPG mogelijkheden. ( Love RPG's ) -niet alleen fastfood restaurantjes maar ook met de mafiabaas uitnodigen voor een chique diner. Het zal wel duur zijn, maar zo kan je bijvoorbeeld wel weer een streepje voor krijgen. tanken lijkt me net iets te veel werk maar de rest zou wel vet zijn ja mij lijkt het ook wel vet als er psychpaten moordend door de stad lopen, met een motorzaag Bewerkt: 7 juni 2007 door SoaDT0M Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Dat wordt wel wat realictieser. Maar ik hoop dat er heele nieuwe vliegtuigen komen. Reageren
IV trailer Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 helaas vliegtuigen zijn uitgesloten door rockstar vogels moeten er wel gewoon in. iets tastbaarder als in SA graag.maar blijvende verandering in de stad zou wel gaaf zijn. bloed schijnt heel moeilijk uit straatstenen te krijgen zijn als je ziet hoe de vogels vliegen en hoe 3d ze nu zijn lijken ze mij erg tastbaar als je het vergelijkt met zoon lompe gestalte wat in de lucht word getekent in gta sa Reageren
gangstermaffia Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 weet je ook wat vet lijkt, als gewoon kinderen in zitten en dat ze gewoon in een speltiun zitten spelen, en dan komt jij er aan en schiet ze dood (voor de lol ) >>> Door PatrickW: Ik heb nog wel een telefoonnummer voor je van een goed psychiater :bonk: <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.