Jump to content

Wensen en Verlangens


Dutchy3010

Recommended Posts

Excuses voor deze hele flauwe:

Belic moet kunnen Jumpen!!! & er moet Jump muziek in! :dans::dans:

Dat lijkt me behoorlijk cool!

Ja maar 100% zeker dat dat er niet inkomt want het is door Amerikanen gemaakt die kennen geen jumpstyle. Maar het zou wel leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    68

  • b4rtsimps0n

    65

  • pilot

    56

  • TomHagen

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Excuses voor deze hele flauwe:

Belic moet kunnen Jumpen!!! & er moet Jump muziek in! :dans::dans:

Dat lijkt me behoorlijk cool!

Whaha, dat lijkt me ook behoorlijk cool. Als dat zo is: Dan wordt het mijn lievelingsspel! ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Excuses voor deze hele flauwe:

Belic moet kunnen Jumpen!!! & er moet Jump muziek in! :dans::dans:

Dat lijkt me behoorlijk cool!

Whaha, dat lijkt me ook behoorlijk cool. Als dat zo is: Dan wordt het mijn lievelingsspel! ;-)

Mij niet

Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft geen "jump" muziek. Doet me trouwens denken aan het gabbertijdperk een aantal jaren terug, maar dat terzijde.

>>> Door PatrickW: Genoeg gejumpt, nu jumpen we back on-topic<<<

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag hebben dat de politie je echt moet zoeken door een klopjacht te houden of je te laten spotten door een toevallige agent. Als je in SA een misdrijf beging hing er na 5 sec al een helicopter boven je hoofd, zelfs al zat je in de middle of nowhere, net alsof je een gps zendertje bij je had.

Ik zou ook graag hebben dat wanneer de politie je oppakt je in de gevangenis raakt waar je dan echte Fox River toestanden krijgt en je ook allerlei klusjes kan opknappen. Je kan dan kiezen om je straf uit te zitten, te ontsnappen, of iemand om te kopen als je er warmpjes inzit

Verder zou ik ook graag in alle huizen kunnen binnen gaan, eventueel bellen en dan de persoon die komt opendoen in elkaar rammen of neerknallen en dan het hele huis leegstelen :tu:

En aangezien er geen vliegtuigen zullen zijn zou ik het heel tof vinden dat ja snel een metro kan nemen of je met je wagen op een highway kan schieten om snel op je bestemming te raken.

En zal er trouwens terug een valscherm inzitten? Want een basejump van op de Empire State Building is ook altijd leuk :bonk:

Bewerkt: door Devilex
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag:

- praten met mensen (nee niet met een toetsenbord zoals sommigen suggereerden, maar gewoon met 2 knoppen ofzo, positief en negatief praten)

- aanbellen (in meer huizen echt naar binnen kunnen)

- dieren (zal wel niet, zullen veel regeringen vast niet goed enzo)

- eigen muziek, of een goede rock/metal zender

- in ieder geval GEEN jumpstyle of rap (of nederlandstalig, maar dat zal gelukkig tog wel niet :puh: )

- andere auto's die knipperlichten echt goed gebruiken

- agenten die echt heel realistisch dik/dom zijn, zodat je ze goed kan uitlachen

- een parachute-glitch (net als in SA) dat je een val altijd overleeft als je je parachute hebt geopend

- geen neppe gangstah shit als in SA

...

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag.

-Genoeg auto's (veel niewe modellen)

-De mogelijkheid dat je streetraces kan doen.

-Een goed verhaal.

En geen irritant rijgedrag van andere auto's die om de 10 seconden van baan verwisselen net zo als bij (GTA LCS).

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het ook wel leuk als je bij een drive-by niet alleen de auto kapot schiet maar ook door de ruiten van de andere auto heen kan schieten zodat je de passagiers neer kan schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het ook wel leuk als je een uitgebreid riool hebt.

zoals in San Andreas dat je met die missie van Big Smoke door die kanalen moet gaan met die cops achter je aan.

dat hoop ik ook in GTA IV maar dan uitgebreider onder de stad door.

en dat je zo voor de cops kan ontsnappen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook de kappers en de kleding weer terug zien en de fastfood restauranten en vette auto's

en ik wil ook honden op straat zien dat mensen die aan het uitlaten zijn ofzo

ik wil ook mooiere fietsen niet aleen bmx en maar bijvoorbeeld oom een oma fiets of gewoon een heren fiets

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook de kappers en de kleding weer terug zien en de fastfood restauranten en vette auto's

en ik wil ook honden op straat zien dat mensen die aan het uitlaten zijn ofzo

ik wil ook mooiere fietsen niet aleen bmx en maar bijvoorbeeld oom een oma fiets of gewoon een heren fiets

dieren en kinderen zullen niet in het spel verwerkt worden..

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een uitbreiding voor een 2e stad erbij ofzo zou ook leuk zijn als je game uitgespeeld zou hebben

Ik wil ook de kappers en de kleding weer terug zien en de fastfood restauranten en vette auto's

en ik wil ook honden op straat zien dat mensen die aan hət uitlaten zijn ofzo

ik wil ook mooiere fietsen niet aleen bmx en maar bijvoorbeeld oom een oma fiets of gewoon een heren fiets

dieren en kinderen zullen niet in hət spel verwerkt worden..

Hoe weet je dat ?

Link to comment
Delen op andere websites

dat je in / op wolkenkrabbers kan, mensen er van af gooien en base jumpen

in wolken krabbers en mensen eraf gooien dat kan..

base jumpen weet ik niet ..

Bron: gta4.net

Bewerkt: door Biocount
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...