Jump to content

Wensen en Verlangens


Dutchy3010

Recommended Posts

- Als je in een auto zit en je rijdt tegen een open deur aan van een auto dat je hem er eraf kan rijden, bij de vorige GTA's reed je er gewoon door heen.

- Dat als het regent dat het op sommige lage plekken een beetje overstroomt.

Bewerkt: door Squidward
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    68

  • b4rtsimps0n

    65

  • pilot

    56

  • TomHagen

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik wil ook weer lekker veel cheats, zoals bij SA. bij VCS en LCS zaten bijna geen cheats... ik mis de leuke cheats als autos die beginnen te zweven als je ze aanrijdt en prostituees die je achtervolgen. en ik wil ook weer de cheats van nooit politie, onbeperkt munitie en dat je niet dood kan gaan door kogels of vuur. :)

Link to comment
Delen op andere websites

NEEeeee!!! aub geen cheats( zie ik ook al eerder) met cheats maak je het spel zeer onrealistisch( vooral als je nooit dood gaat en kogels die nooit op raken, lol!! :kots::t :td: :ch: )

Je bent niet verplicht om cheats te gebruiken hoor :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij leuk lijken als:

1. Je moet tanken soms (dus niet tevaak).

2. Auto's open breken en een beetje met gereedschap

werken om de auto aan de praat tekrijgen en hem dan

tekunnen verkopen in een haven zoals bij een eerdere gta versie

(dus een auto naar keuze en met schade krijgje minder voor je auto)

3. Als je weer gebouwtjes kan kopen om tesaven

dat je er meer dingen kan doen dan saven en uiterlijk veranderen

en dat de inrichting van het huis niet het zelfde is als bij een ander gebouw

4. Als je met een wapen in je hand loopt opstraat

dat je dan ookal politie achter je aan krijgt

4 is niet echt realistisch want in Amerika heb je een wet waardoor je gewoon zonder vergunning met een AK op straat mag lopen en jezelf "verdedigen." Hoe denk je anders dat dat incident in Virginia is gebeurd?

Ik denk niet dat je daar met een getrokken AK over straat mag lopen hoor, dat je er een in bezit mag hebben is misschien mogelijk maar echt niet dat je daar mee zomaar over straat mag lopen.

Nee, is speelde ene noeroud spel en daar pakte je een geweer op, dat werd automatosch getrokken en je had politie op je dak. Dat asl je mikt vind ik goed (is nu ook al)

Van wat ik nu hoor lijkt het alsof je alleen maar minder in GTA 4 kan

erg jammer

ik wil wel gokken

overal heen vliegen

en zwemmen

maar al die dingen zijn neit zeker

Ik heb liever een realistisch spel dan een spel met veel mogelijkheden gewoon een goede stap van R*.

Het leuk vinden als schaden kon aanrichten aan een gebouw.

Ik vind een spel met veel mopgelijkheden eigenlijk leuker. En als je schade aanricht aan een gebouw, blijft dat dan. Want dan zijn er na een tijdje gewoon geen gebouwen meer...

- Als je in een auto zit en je rijdt tegen een open deur aan van een auto dat je hem er eraf kan rijden, bij de vorige GTA's reed je er gewoon door heen.

- Dat als het regent dat het op sommige lage plekken een beetje overstroomt.

Het eerste vind ik leuk, maar hoeft niet perse voormij. Dat van dat regenen lijkt me leuk. Ik speel in sa soms met de water mod dat er overal water is, zo leuk. Alleen slecht gedaan. De autos rijden gewoon verder (daar heb ik niet zon probleem mee). Maar als je langsboven op het water kijkt zie je palen/ autos/ voetgangers alsof die^op het water zijn. Als ze dit zouden verbeteren is het top!!

Ik zou het vet vinden als je nu ook door de voorruit van een auto kan schieten. Dus als je in een auto zit dat je dan alle kanten op kan schieten. Want dit kon helaas niet in vorige gta's. :bier:

Dit kon wel met een cheat in sa. Het zou leuk zijn als hij dan door het raampje jhangtb en evengoed akn schieten als op een motor. Dan moet je niet altijd een motro zoeken bij achetrvolgingnen

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Lijstje:

  • Auto's moeten tanken (niet vaak)
  • Auto's zijn niet zomaar gerepareerd als je ze in je eigen garage zet
  • Auto's Tune
  • dat je een bepaalde hoeveelheid wapens meekan nemen en dat grote wapens meer ruimte in beslag nemen dan andere
  • auto's vaker opslot zitten en dat je ze dan kan openbreken en somige een alarm hebben
  • Winkels netzoals in sa (of nog meer) zoals kapper ect.
  • wel helikopters
  • aanhangers voor auto's
  • files
  • bloemen, bomen en planten
  • Mensen van de gemeente (bijv. niet alleen vuilnis wagens die rondrijden maar dat ze ook vuilnis bakken legen
  • Je eigen huis in richten
  • Metro en Treinen
  • Motoren met een zijspan
  • ............

Ik kan nog wel meer opnoemen maar dan word het te veel! en veel van deze dingen zullen toch wel niet komen.

Link to comment
Delen op andere websites

-DAT JE VLIEGTUIGS boeiers KUNT KAPEN DAN BEDOEL IK ECHT ZO ALS IN DE FILMS

-TREINEN

-SCATEBOAREDN ZOU OOK WEL ZEKER LAUW ZIJN

-DAT JE IEMAND ONLINE KUNT ACHTERVOLGEN EN KILLE-DAT JE WAPENS HEBT NET ALS IN

-kapper Dat je dan wel zelf kappsels kunt maken en gebruiken

-kledingwinkel als het maar gangster klere blijve vind ik t goed

-auto tunen veel meer opties enzoo

-winkels met bv: drank, chips, snoep,...dit hoef niet perce

-biljarten (mag wel)

-bedrijven openen moet zeker kunnen

-Ammu-Nation

-Car showroom

-dat het nog leukere misions krijgt die misions van vice city mogen wel terug komen in de gta 4

-dat je in elk gebouw kunt ,als de deur op slot is gewoon open brken op de manier van splintercel zou lauw zijn

-dat je kunt daten

-betere/mooiere nachtclubs

-vliegtuigen maar ook dat je van binnen kunt zien besturen net zoals fligh simulators enzo

-polities moet veel slimmer worden

-meer politie levels daar bedoel ik leger enzoo mee

-F 16's

-boten ook van binne kunne bersturen als vliegtuiigen maar dan boten

-zwemmen

-parachute springen moet blijven maar ik wel dat je sneller na benden vald met parashute

-krachtige bommen die heel de stad opblazen bijv,,,,

-dat je snel kunt sprinten rennen echt super sprinten niet als de andere versies

-meer auto types als mercedes en al die andere dure merke mercedes slr mclaren

-veel groter dan S.A HET IS PS 3 DUSS MOET KUNNEN

-het moet ook op pc uitkomen

-dat je vrienden/inen kunt maken

-WAT IK MEER WIL HEBBE ZET IK BINNENKORT

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het vet vinden als je nu ook door de voorruit van een auto kan schieten. Dus als je in een auto zit dat je dan alle kanten op kan schieten. Want dit kon helaas niet in vorige gta's. :bier:

Ik vind ook dat dit er zou moeten inzitten, maar in plaats van door je voorruit te schieten kun je langs je raampje naar voor schieten of achter schieten.

Wat het spel ook nog realistischer zou maken is dat bij het schieten de ruiten sneuvelen en dat je dat ook hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

het zou leuk zijn als je in IV ook zou kunnen tafeltennissen, als minigame. Niet zo uitgebreid als R* table tennis maar wel zoiets. :*D

-DAT JE VLIEGTUIGS boeiers KUNT KAPEN DAN BEDOEL IK ECHT ZO ALS IN DE FILMS

-TREINEN

-SCATEBOAREDN ZOU OOK WEL ZEKER LAUW ZIJN

-DAT JE IEMAND ONLINE KUNT ACHTERVOLGEN EN KILLE-DAT JE WAPENS HEBT NET ALS IN

-kapper Dat je dan wel zelf kappsels kunt maken en gebruiken

-kledingwinkel als het maar gangster klere blijve vind ik t goed

-auto tunen veel meer opties enzoo

-winkels met bv: drank, chips, snoep,...dit hoef niet perce

-biljarten (mag wel)

-bedrijven openen moet zeker kunnen

-Ammu-Nation

-Car showroom

-dat het nog leukere misions krijgt die misions van vice city mogen wel terug komen in de gta 4

-dat je in elk gebouw kunt ,als de deur op slot is gewoon open brken op de manier van splintercel zou lauw zijn

-dat je kunt daten

-betere/mooiere nachtclubs

-vliegtuigen maar ook dat je van binnen kunt zien besturen net zoals fligh simulators enzo

-polities moet veel slimmer worden

-meer politie levels daar bedoel ik leger enzoo mee

-F 16's

-boten ook van binne kunne bersturen als vliegtuiigen maar dan boten

-zwemmen

-parachute springen moet blijven maar ik wel dat je sneller na benden vald met parashute

-krachtige bommen die heel de stad opblazen bijv,,,,

-dat je snel kunt sprinten rennen echt super sprinten niet als de andere versies

-meer auto types als mercedes en al die andere dure merke mercedes slr mclaren

-veel groter dan S.A HET IS PS 3 DUSS MOET KUNNEN

-het moet ook op pc uitkomen

-dat je vrienden/inen kunt maken

-WAT IK MEER WIL HEBBE ZET IK BINNENKORT

Er komen geen vliegtuigen in voor, nou ja je kan niet vliegen.

Een missie waar je CJ ontmoet en samen een Yakuza gang neerhaalt, Cj wort en de vlogende missie van een hoog gebouw geduwd ( :cry: ) en dan moet jij de killers ook naar beneden gooien (anders krijgt CJ een hele grote rol).

Of dat je huizen echt kan opblazen dat ze wegzijn, later komen mannetjes om weer een nieuw huis te bouwen.

Tafel tennis mini game.

Winkels beroven.

Winkel mensen afpersen zodat je geld krijgt; een asset bij die winkel.

stunts zoals koprollen, saltos en flying kicks.

En de beste gta worden tot nu toe!!! :*D !!!

Een missie waar je CJ ontmoet en samen een Yakuza gang neerhaalt, Cj wort en de vlogende missie van een hoog gebouw geduwd ( :cry: ) en dan moet jij de killers ook naar beneden gooien (anders krijgt CJ een hele grote rol).

Of dat je huizen echt kan opblazen dat ze wegzijn, later komen mannetjes om weer een nieuw huis te bouwen.

Tafel tennis mini game.

Winkels beroven.

Winkel mensen afpersen zodat je geld krijgt; een asset bij die winkel.

stunts zoals koprollen, saltos en flying kicks.

En de beste gta worden tot nu toe!!! :*D !!!

En ook dat je je homies mee kan nemen! :sigaar:

En cheats, maar niet al te rare.

gewoon altijd ammo, altijd leven, geen politie, spawn cheats. :klap:

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposts samengevoegd, gebruik nou eens de "Bewerk"-knop.<<<

ook in SA vond je supermarkt karretjes, het zou leuk zijn als dat hier ook in voor kwam en dat je er in kan rijden.

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

-Auto's moeten kunnen tanken

-Het vervangen van onderdelen voor je auto

-meer functies in auto; activeren ruitenwisser? knipperlicht? airbag die geactiveerd word bij een aanrijding?

-lijken opbergen in kofferbak

-realistischer schade aan je auto, het oplopen van meerdere deuken, krassen enz.

-het toevoegen van een snelhiedsindicator rechtonder in beeld (KM/PH!!) wat MPH is klote

-realistischer gebruik van snelwegen, want ik weet nog van SA dat andere auto's gingen haperen bij hogere snelheden, zwaar irri..

-wat ook irri is, was dat auto's na 10 sec. exploderen als ze op hun kop lagen.. moet ook verandert worden.

-meerdere personganes in het spel, niet steeds dezelfde personen voorbij zien lopen.

-seizoenswisseling? dat het langzaam begint te sneeuwen ofzo..

-meer schade kan toegebracht worden aan gebouwen.

-aanhangwagen gebruiken lijkt me ook wel wreed

Link to comment
Delen op andere websites

Excuses voor deze hele flauwe:

Belic moet kunnen Jumpen!!! & er moet Jump muziek in! :dans::dans:

Dat lijkt me behoorlijk cool!

Raar dat mensen zeggen: "Eigen mannetje maken" Het is al besloten dat Belic de hoofdrol heeft en je karakter er dus ongetwijfeld als HEM eruitziet!

Je kan 'm waarschijnlijk andere kleren aantrekken,

Bewerkt: door Grove-Member
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...