Jump to content

Wensen en Verlangens

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Richtingaanwijzers zou echt helemaal top zijn :D dan kan van mij GTA IV niet meer stuk !! :dans:

Bewerkt: door PatrickW
  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wat ik in de nieuwe GTA wil is : Een compleet verbeterd politie systeem. Dus dat niet alleen de politie achter jou aangaat maar ook achter andere mensen en ook andere mensen aanhoudt etc :) Maar ook dat als je aangehouden wordt je aandekant moet worden gezet en dat er dan een agent naar je toe komt en dat j edan met die agent kan praten dus dat je een boete krijgt of dat je hem inelkaar slaat :puh: Wat ook leuk zou zijn is als je je auto ergens parkeerd dat hij daar blijft staan en dat je in alle gebouwen kunt en dat niet overal dezelfde mensen lopen en auto's en dat wanneer je iemand over rijdt dat je dan zelf de ambulance of de politie kunt bellen. en dat iemand dan ook echt de ambulance ingedragen wordt.

Geplaatst:

waar ik me ook nog aan geërgerd heb in vorige gta's is dat als je in een bepaalde auto stapt, er na een paar seconden super veel van die auto's rondrijden. Ik snap niet wat het doel daarvan is. mag er ook wel uit :Y

Geplaatst:
waar ik me ook nog aan geërgerd heb in vorige gta's is dat als je in een bepaalde auto stapt, er na een paar seconden super veel van die auto's rondrijden. Ik snap niet wat het doel daarvan is. mag er ook wel uit :Y

Wat ik wel gehoord heb is sowieso dat er kinderwagens zullen zijn enz en dat mensen zelf aan het bellen zijn enz

Geplaatst:

Wat ik wel gehoord heb is sowieso dat er kinderwagens zullen zijn enz en dat mensen zelf aan het bellen zijn enz

Stond er geen kinderwagen op een screenshot?

@ Killzone@NL: ja ik heb het ook gemerkt, de auto's mogen meer at random "spawnen"

Geplaatst:

@ Killzone@NL: ja ik heb het ook gemerkt, de auto's mogen meer at random "spawnen"

Same here.

Probleem was dat je bij het zoeken van de voertuigen nodig voor levering je haast het ganse land/stad moest doorkruisen om er eentje te vinden. En indien je er dan eentje gevonden had dan reden ze overal.

Geplaatst:

Same here.

Probleem was dat je bij het zoeken van de voertuigen nodig voor levering je haast het ganse land/stad moest doorkruisen om er eentje te vinden. En indien je er dan eentje gevonden had dan reden ze overal.

zo ja dat was echt een van mijn grootste irritaties van de voorgaande gta's..naast het slechte verkeer dan enzo :puh:

als je een auto zoekt is hij nergens te vinden, maar als je hem uiteindelijk vind dan rijd iedereen in die auto. zo genaaid :puh:

Geplaatst:

Dat van die auto's vond ik alleen vervelend bij de Import-Export. Dan had je eindelijk een Cheetah gevonden en dan was het plotseling Cheetahdag!! Dus een beetje minder mag wel.

Mijn wens is, dat het geld wat moeilijker te verdienen wordt. Want als je bijvoorbeeld in GTA SA geld te kort had, dan ging je even een Firefighter missie doen of gokken en je had meteen weer genoeg geld. Geld moet "zeldzamer" worden.

Geplaatst:
Mijn wens is, dat het geld wat moeilijker te verdienen wordt. Want als je bijvoorbeeld in GTA SA geld te kort had, dan ging je even een Firefighter missie doen of gokken en je had meteen weer genoeg geld. Geld moet "zeldzamer" worden.

Dat was nou het leuke van geld verdienen bij SA! ^_^

Geplaatst:

Precies! Maar in SA vloeide het geld ook niet als water hoor! In VC wel daar moest je 1 missie doen en je zwom bij wijze van spreken al in het geld ;)

Geplaatst:

Wat vet zou zijn is als je een massamoord gepleegd hebt of je bent ontkomen van de politie dat je dan het op de radio een opsporing bericht hoort en op het nieuws enzo :D

Geplaatst:

ik merk dat veel mensen knipperlicht in het spel willen hebben.. mij lijkt knipperlicht ook wel vet, maar ik zou niet weten met welke knop je dat zou moeten bedienen aangezien je R2 en L2 gebruikt om naar de zijkanten te kijken, en R1 zou dan de handrem moeten zijn.. Ik hoop dat R* creatief zal zijn met de Sixaxis!

Geplaatst:

L3 en R3

Voor de mensen die niet weten wat dat is: dat jotstick nop je wat je alle kanten op kan draaien in drukken! Zal voor de 360 wat moeilijker gaan!

Geplaatst:
L3 en R3

Voor de mensen die niet weten wat dat is: dat jotstick nop je wat je alle kanten op kan draaien in drukken! Zal voor de 360 wat moeilijker gaan!

360 heeft precies hetzelfde hoor, die heeft ook sticks die je in kan drukken en daar kan je net zo makkelijk bij. Ben van ps2 controller naar 360 controller gegaan zonder problemen.

En l3 is al toeter..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...