b4rtsimps0n Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik hoop dat je nou als beeldoptie in een auto krijgt dat je vanuit de auto kijkt net als bij bijv. Test Drive Unlimited want dat ziet er zo vet uit. in een blad heeft al gestaan dat deze camera optie erin komt bij tdu is dat inderdaad wreed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik hoop dat je nou als beeldoptie in een auto krijgt dat je vanuit de auto kijkt net als bij bijv. Test Drive Unlimited want dat ziet er zo vet uit. in een blad heeft al gestaan dat deze camera optie erin komt bij tdu is dat inderdaad wreed Welk blad was dat dan? En komt dit alleen in auto's of ook in Helicopters enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik hoop dat je nou als beeldoptie in een auto krijgt dat je vanuit de auto kijkt net als bij bijv. Test Drive Unlimited want dat ziet er zo vet uit. in een blad heeft al gestaan dat deze camera optie erin komt bij tdu is dat inderdaad wreed Welk blad was dat dan? En komt dit alleen in auto's of ook in Helicopters enz. dat weet ik al niet meer hoor. een van de eerste previews. ze hadden het over 4 nieuwe camera standpunten, 1 ervan dat je uitkijkt over het dashboard en ook je stick kan gebruiken om rond te kijken. heb ff geen zin om alle oude previews door te spitten om de bron te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Was dit alleen voor auto's of ook voor heli's enz. ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad_ce Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 Was dit alleen voor auto's of ook voor heli's enz. ? Naar mijn weten toe, was dit alleen voor de auto. Over de helikopter werd er niet gepraat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 dat ie rustig aan moet doen, zei je geloof ik. Daarme bedoel ik dat ie wat minder actie moet onderneme en wat rustiger loopt en niet teveel gaat renne op de playstation kon je al de pook minder hard indrukken zodat ie gewoon normaal ging lopen. en zelfs een beetje sluipvoets als je wilde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 dat ie rustig aan moet doen, zei je geloof ik. Daarme bedoel ik dat ie wat minder actie moet onderneme en wat rustiger loopt en niet teveel gaat renne op de playstation kon je al de pook minder hard indrukken zodat ie gewoon normaal ging lopen. en zelfs een beetje sluipvoets als je wilde. ja inderdaad..op de consoles kan je dat altijd al. alleen op de pc niet zonder controller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 dat ie rustig aan moet doen, zei je geloof ik. Daarme bedoel ik dat ie wat minder actie moet onderneme en wat rustiger loopt en niet teveel gaat renne op de playstation kon je al de pook minder hard indrukken zodat ie gewoon normaal ging lopen. en zelfs een beetje sluipvoets als je wilde. ja inderdaad..op de consoles kan je dat altijd al. alleen op de pc niet zonder controller ja klopt ...maar mij lukte het sluipvoets alleen met burglary Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 er is wel al door een journalist gezien dat je van buitenaf bij een restaurant binnen kon kijken..en dat je daar ook echt de mensen zag eten e.d. en toen liep er iemand naar buiten om zn mobieltje op te nemen. als ze daarmee al zo ver gaan, doen ze dat met winkelende mensen ook wel denk k Dat zou wel gaaf zijn, ja, dan kan je ook gewoon is een keer alleen maar om je heen kijken wat al die mensen aan het doen zijn ipv continue rondscheuren en mensen dood schieten, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 Weet niet of deze al gepost is... Maar het lijkt mij ook super gaaf als je net als in Oblivion tussen First en Third Person kan switchen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 Weet niet of deze al gepost is... Maar het lijkt mij ook super gaaf als je net als in Oblivion tussen First en Third Person kan switchen Ja dat lijkt mij ook inderdaad wel leuk, vond dat bij Oblivion ook erg leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gertjanvb Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 als het echt realistisch moet worden dan zou de politie ook achter je aan moeten komen als je bijv door een rood stoplicht rijdt als ze het zien.. of als je te hard rijdt.. doorrijden na een ongeluk en dan een boete geven.. dat was ook zo bij mafia en geen wapens op straat zoals eerder genoemd.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 Weet niet of deze al gepost is... Maar het lijkt mij ook super gaaf als je net als in Oblivion tussen First en Third Person kan switchen Ja dat lijkt mij ook inderdaad wel leuk, vond dat bij Oblivion ook erg leuk ja het kan bij Oblivion, maar in third person ziet het er niet uit..hoe je character loopt enzo @gertjanvb, ja je kan ook in IV niet meer zomaar met wapens over straat gaan lopen zonder politie achter je aan te krijgen (als ze het zien) en zonder dat de mensen die het zien helemaal gaan flippen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 ik zou het ook leuk vinden als er een wurgkoord in het spel zat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik hoop dat je weer kunt inbreken maar dan nog wat beter dan bij san andreas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.