Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

Ik hoop dat je nou als beeldoptie in een auto krijgt dat je vanuit de auto kijkt net als bij bijv. Test Drive Unlimited want dat ziet er zo vet uit. :Y

in een blad heeft al gestaan dat deze camera optie erin komt ^_^ bij tdu is dat inderdaad wreed

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop dat je nou als beeldoptie in een auto krijgt dat je vanuit de auto kijkt net als bij bijv. Test Drive Unlimited want dat ziet er zo vet uit. :Y

in een blad heeft al gestaan dat deze camera optie erin komt ^_^ bij tdu is dat inderdaad wreed

Welk blad was dat dan? :? En komt dit alleen in auto's of ook in Helicopters enz.

Delen op andere websites

Welk blad was dat dan? :? En komt dit alleen in auto's of ook in Helicopters enz.

dat weet ik al niet meer hoor. een van de eerste previews. ze hadden het over 4 nieuwe camera standpunten, 1 ervan dat je uitkijkt over het dashboard en ook je stick kan gebruiken om rond te kijken. heb ff geen zin om alle oude previews door te spitten om de bron te vinden.

Delen op andere websites

dat ie rustig aan moet doen, zei je geloof ik.

Daarme bedoel ik dat ie wat minder actie moet onderneme en wat rustiger loopt en niet teveel gaat renne :cya:;)

op de playstation kon je al de pook minder hard indrukken zodat ie gewoon normaal ging lopen. en zelfs een beetje sluipvoets als je wilde.

Delen op andere websites

Daarme bedoel ik dat ie wat minder actie moet onderneme en wat rustiger loopt en niet teveel gaat renne :cya:;)

op de playstation kon je al de pook minder hard indrukken zodat ie gewoon normaal ging lopen. en zelfs een beetje sluipvoets als je wilde.

ja inderdaad..op de consoles kan je dat altijd al. alleen op de pc niet zonder controller

Delen op andere websites

ja inderdaad..op de consoles kan je dat altijd al. alleen op de pc niet zonder controller

ja klopt ...maar mij lukte het sluipvoets alleen met burglary

Delen op andere websites

er is wel al door een journalist gezien dat je van buitenaf bij een restaurant binnen kon kijken..en dat je daar ook echt de mensen zag eten e.d. en toen liep er iemand naar buiten om zn mobieltje op te nemen. als ze daarmee al zo ver gaan, doen ze dat met winkelende mensen ook wel denk k

Dat zou wel gaaf zijn, ja, dan kan je ook gewoon is een keer alleen maar om je heen kijken wat al die mensen aan het doen zijn ipv continue rondscheuren en mensen dood schieten,

Delen op andere websites

als het echt realistisch moet worden dan zou de politie ook achter je aan moeten komen als je bijv door een rood stoplicht rijdt als ze het zien.. of als je te hard rijdt.. doorrijden na een ongeluk en dan een boete geven.. dat was ook zo bij mafia :D en geen wapens op straat zoals eerder genoemd..

Delen op andere websites

Weet niet of deze al gepost is... Maar het lijkt mij ook super gaaf als je net als in Oblivion tussen First en Third Person kan switchen _O_

Ja dat lijkt mij ook inderdaad wel leuk, vond dat bij Oblivion ook erg leuk

ja het kan bij Oblivion, maar in third person ziet het er niet uit..hoe je character loopt enzo :puh:

@gertjanvb, ja je kan ook in IV niet meer zomaar met wapens over straat gaan lopen zonder politie achter je aan te krijgen (als ze het zien) en zonder dat de mensen die het zien helemaal gaan flippen :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...