Swiggers Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Wat ik zou willen: 1 "StreetRaces" met allemaal gepimpde auto's 2 Zoals jullie al zeggen "knipperlichten" 3 Uitgebreide "Bommen Shop" 4 3 "huizen" in totaal ( niet zoals SA dat je 20 huizen kan kopen) 5 Realistische "missie's" bijv. dat je iemand vermoord dat je dan foto's moet maken als bewijs. etc En wat ik het ALLER LIEFST wil is: Nederlandse Ondertiteling! Anders snap ik er geen f**k van. Swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Wat ik zou willen: 1 "StreetRaces" met allemaal gepimpde auto's 2 Zoals jullie al zeggen "knipperlichten" 3 Uitgebreide "Bommen Shop" 4 3 "huizen" in totaal ( niet zoals SA dat je 20 huizen kan kopen) 5 Realistische "missie's" bijv. dat je iemand vermoord dat je dan foto's moet maken als bewijs. etc En wat ik het ALLER LIEFST wil is: Nederlandse Ondertiteling! Anders snap ik er geen f**k van. Swiggers nr 5. dat je foto moest maken als bewijs had je al een missie van in gta san andreas maar rockstar heeft realistischere missies belooft dus dat komt wel goed en nederlandse ondertiteling komt er toch niet in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Wat ik zou willen: 1 "StreetRaces" met allemaal gepimpde auto's 2 Zoals jullie al zeggen "knipperlichten" 3 Uitgebreide "Bommen Shop" 4 3 "huizen" in totaal ( niet zoals SA dat je 20 huizen kan kopen) 5 Realistische "missie's" bijv. dat je iemand vermoord dat je dan foto's moet maken als bewijs. etc En wat ik het ALLER LIEFST wil is: Nederlandse Ondertiteling! Anders snap ik er geen f**k van. Swiggers nr 5. dat je foto moest maken als bewijs had je al een missie van in gta san andreas maar rockstar heeft realistischere missies belooft dus dat komt wel goed en nederlandse ondertiteling komt er toch niet in @nederlandse ondertiteling Die maakt wel iemand denk ik, ik heb het zelf nooit nodig.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 wat ook realistischer zou zijn en ook leuker denk ik is dat je niet iedereen altijd kan ontmoeten. Als je eenmaal wat bekender zal zijn bij de politie zal je denk ik best veel gevolgd worden door politie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 weet je wat ik egt tof zou vinden.?? -dat niko kranten kon kopen en zigzelf er op zag als gezogt- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 weet je wat ik egt tof zou vinden.??-dat niko kranten kon kopen en zigzelf er op zag als gezogt- of aanplakbiljetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 weet je wat ik egt tof zou vinden.??-dat niko kranten kon kopen en zigzelf er op zag als gezogt- of aanplakbiljetten of op het nieuws Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 het zou mooi zijn als je een huis pas kan kopen als ie te koop staat en als je dan te weinig geld bied iemand anders het kan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 het zou mooi zijn als je een huis pas kan kopen als ie te koop staat en als je dan te weinig geld bied iemand anders het kan kopen Ja en dat is niet leuk en dan schiet je die ene dood en kun je het huis opnieuw kopen:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 alsof jij weet hoe die eigenaar eruit ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Wat ik zou willen: 1 "StreetRaces" met allemaal gepimpde auto's 2 Zoals jullie al zeggen "knipperlichten" 3 Uitgebreide "Bommen Shop" 4 3 "huizen" in totaal ( niet zoals SA dat je 20 huizen kan kopen) 5 Realistische "missie's" bijv. dat je iemand vermoord dat je dan foto's moet maken als bewijs. etc En wat ik het ALLER LIEFST wil is: Nederlandse Ondertiteling! Anders snap ik er geen f**k van. Swiggers nr 5. dat je foto moest maken als bewijs had je al een missie van in gta san andreas maar rockstar heeft realistischere missies belooft dus dat komt wel goed en nederlandse ondertiteling komt er toch niet in @nederlandse ondertiteling Die maakt wel iemand denk ik, ik heb het zelf nooit nodig.. nee heb het zelf ook niet nodig. zo moeilijk is het niet om te volgen in het engels en iemand maakt die vast wel ja, voor de eventuele pc versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaFanJM Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Denk je dat je weer net als bij gta sa kan inbreken dat is lol zou je ook moeten slapen dat je miss een soort van energiemeter heb ofzo lijkt me echt top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 zou je ook moeten slapen dat je miss een soort van energiemeter heb ofzo lijkt me echt top lijkt mij eigenlijk een beetje saai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 ik zou ook graag willen dat je mensen kon zakkenrollen en dat je kogels van een wapen niet kan paken door zo een tekening van de wapen te lope. maar dta je juist in de zakken moest voelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 ik zou ook graag willen dat je mensen kon zakkenrollen en dat je kogels van een wapen niet kan paken door zo een tekening van de wapen te lope.maar dta je juist in de zakken moest voelen zo wel vet zijn net zoals in 24 the game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.