Herman''billie''Loots Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 ik wil dus nog meer wapens minstens dubbel zoveel als in san Andreas en meer auto's uiteraad. je moet ook de mogelijkheid hebben om bejaarden met rollators om ver te jagen maar dat zal er wel niet in zitten denk maar wie weet. je moet gebouwen perfect kunne opblazen en dat moet er realistisch uit zien. kortom er moet zoveel meer in zitten dan san andreas. je moet san andreas vergeten bij het spelen van IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 ik wil dus nog meer wapens minstens dubbel zoveel als in san Andreas en meer auto's uiteraad. je moet ook de mogelijkheid hebben om bejaarden met rollators om ver te jagen maar dat zal er wel niet in zitten denk maar wie weet. je moet gebouwen perfect kunne opblazen en dat moet er realistisch uit zien. kortom er moet zoveel meer in zitten dan san andreas. je moet san andreas vergeten bij het spelen van IV. dat met die rollators zou wel goed kunnen, zit namelijk al in Saints Row. en dat je gebouwen kan opblazen zit er niet in, dat heeft rockstar al lang bevestigd. anders zou je na een enthousiaste bui geen stad meer overhouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 ik wil dus nog meer wapens minstens dubbel zoveel als in san Andreas en meer auto's uiteraad. je moet ook de mogelijkheid hebben om bejaarden met rollators om ver te jagen maar dat zal er wel niet in zitten denk maar wie weet. je moet gebouwen perfect kunne opblazen en dat moet er realistisch uit zien. kortom er moet zoveel meer in zitten dan san andreas. je moet san andreas vergeten bij het spelen van IV. dat met die rollators zou wel goed kunnen, zit namelijk al in Saints Row. en dat je gebouwen kan opblazen zit er niet in, dat heeft rockstar al lang bevestigd. anders zou je na een enthousiaste bui geen stad meer overhouden. haha ook leuk toch?? Het zou iig wel logisch zijn dat als je bijvoorbeeld op een raam schiet dat het raam dan aan diggelen valt. Als je dan saved en terug komt, dan is het raam weer gemaakt. (kleinschalige schade dus) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 ik wil dus nog meer wapens minstens dubbel zoveel als in san Andreas en meer auto's uiteraad. je moet ook de mogelijkheid hebben om bejaarden met rollators om ver te jagen maar dat zal er wel niet in zitten denk maar wie weet. je moet gebouwen perfect kunne opblazen en dat moet er realistisch uit zien. kortom er moet zoveel meer in zitten dan san andreas. je moet san andreas vergeten bij het spelen van IV. dat met die rollators zou wel goed kunnen, zit namelijk al in Saints Row. en dat je gebouwen kan opblazen zit er niet in, dat heeft rockstar al lang bevestigd. anders zou je na een enthousiaste bui geen stad meer overhouden. haha ook leuk toch?? Het zou iig wel logisch zijn dat als je bijvoorbeeld op een raam schiet dat het raam dan aan diggelen valt. Als je dan saved en terug komt, dan is het raam weer gemaakt. (kleinschalige schade dus) ja kleine dingen als ramen zullen wel kapot kunnen. het is al bevestigd dat als je in een gebouw ben je door het glas naar buiten kan kijken, en in die missie dat je zon advocaat moet vermoorden uit de 2e demo, kan je hem met een shotgun neer schieten, en dan vliegt hij door het raam naar beneden dus ramen kun je er wel uit knallen. En ja ik denk dat het dan als je er even van weg bent en je terug komt het glas er weer in zit, is het meest logische. anders heb je straks allemaal gebouwen in liberty city waar de ramen uit zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Zou het leuk zijn dat je bijv. post krijgt (via brief) in je brievenbus? bijv. een rekening,je vriendinnetje of een podrachtgever... of dat je zelf ook wat brrieven kan schrijven Bewerkt: 23 augustus 2007 door dikke moordenaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Zou het leuk zijn dat je bijv. post krijgt (via brief) in je brievenbus?bijv. een rekening,je vriendinnetje of een podrachtgever... of dat je zelf ook wat brrieven kan schrijven is dat niet ongelofelijk overdreven? en zelf brieven schrijven? met je controller? en dan moet het spel maar snappen wat je schrijft enzo. En rekeningen..ik geloof dat niko een illegale immigrant is en hij is een crimineel dus ik denk niet dat het een brave belasting en rekeningen betaler is. je kan wel op internet en je hebt een mobiele telefoon waarvan je de functies kan gebruiken, en mensen mee kan bellen. dat is wel genoeg denk ik. ohja..hoort dit niet thuis in het wensen en verlangens topic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marsmello Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Een beetje onnodig. Dat kan wel via Telefoon,PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Inderdaad een beetje onnodig dit. Hij heeft al internet en zijn mobiel dus waarom ook nog post versturen/ontvangen. Nee laat er dat maar uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik zou wel willen hebben dat niko later een legitimatie krygt en dat hij dan wel rekeningen moet betalen. maar sgryven naar elkaar is niet waar ik aan dagt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 nee da zou een beetje stom zijn denk ik eh en idd dit hoort bij wensen/verlangens,maar met de gsm zal het al gaan zeker,wie schrijft er nu nog brieven:s:s we zijn wel 2007 he mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik hoop ook dat de weg bijv. dat je recht of links kan invoegen want dat zie je nooit in GTA games terwijl ze dat ook hebben in amerika en ik hoop dat de autobestuurders een stuk realistischer zijn als in SA heb je een auto die je heel moet laten sta je braaf bij het stoplicht te wachte , komt er zo'n dronkelap die je van achter raakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Het lijkt mij eigenlijk best gaaf :o Een opdracht via de brief ... lekker annoniem! En dat je via GTA IV bijv. via Xbox live een brief kan sturen naar één van je maten ^^ Why not??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Het lijkt mij eigenlijk best gaaf :o Een opdracht via de brief ... lekker annoniem! En dat je via GTA IV bijv. via Xbox live een brief kan sturen naar één van je maten ^^ Why not??? Omdat dat ook via de tellefoon en computer kan meschien geen ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Dat kan wle leuk zijn maar ik denk niet dat het echt nodig zal zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 leuk voor 1 keer te doen ma tscheeld,da ga zo op u zenuwen werken alske brieven moet schrijven eh en dan moede da zeker nog schoon in een buske van de post steken,en vergeet de postzegel niet he,:s:s,stom idee dus volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.