2fast{0} Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Het lijkt mij ook wel leuk om TV te kunnen kijken als klein extraatje in gta met 2-3 zender een comedi kanaal ofzo een grappige talk shows waar je naar kan kijken en meschien een film kannaal : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Het lijkt mij ook wel leuk om TV te kunnen kijken als klein extraatje in gta met 2-3 zender een comedi kanaal ofzo een grappige talk shows waar je naar kan kijken en meschien een film kannaal : srr,enkel goed voor 1 keer volgens mij maar je gaat echt geen ganse dagen tv zitten kijken ofzo,of je bent een rare gamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Het lijkt mij ook wel leuk om TV te kunnen kijken als klein extraatje in gta met 2-3 zender een comedi kanaal ofzo een grappige talk shows waar je naar kan kijken en meschien een film kannaal : Bij LCS zijn in de files video beelden van het nieuws gevonden (Later vervangen door een stuk op de radio) dus het is best mogelijk dat je bijvoorbeeld het nieuws op de TV kunt kijken. Maar op echte zenders enzo zou ik neit op rekenen. Daar heb je thuis denk ik toch ook wel TV voor..? Bewerkt: 24 augustus 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Het lijkt mij ook wel leuk om TV te kunnen kijken als klein extraatje in gta met 2-3 zender een comedi kanaal ofzo een grappige talk shows waar je naar kan kijken en meschien een film kannaal : Bij LCS zijn in de files video beelden van het nieuws gevonden (Later vervangen door een stuk op de radio) dus het is best mogelijk dat je bijvoorbeeld het nieuws op de TV kunt kijken. Maar op echte zenders enzo zou ik neit op rekenen. Daar heb je thuis denk ik toch ook wel TV voor..? Ja maar in een spel is het leuker maar een grappige talkshow ofzo die film kanaal was gwoon omdat ik ffuh niks anders kon vinden maar het nieuws zou wel vet zijn ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Als je langs een elektronica winkel loopt dat je tv's voor de raam ziet staan met het nieuws Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Als je langs een elektronica winkel loopt dat je tv's voor de raam ziet staan met het nieuws Of waar je jezelf 'langslopend ziet' ^^ je weet wel, waar de camera je filmt en je meteen projecteert op die tv's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 het nieuws op tv en radio zou gaaf zijn om je misdaden te horen en te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Als je langs een elektronica winkel loopt dat je tv's voor de raam ziet staan met het nieuws Of waar je jezelf 'langslopend ziet' ^^ je weet wel, waar de camera je filmt en je meteen projecteert op die tv's Hahah, ja dat lijkt me ook wel leuk. Dat je effe naar je zelf kan kijken Maar als er iets erg is gebeurd dat je het dan kan zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Als je langs een elektronica winkel loopt dat je tv's voor de raam ziet staan met het nieuws Of waar je jezelf 'langslopend ziet' ^^ je weet wel, waar de camera je filmt en je meteen projecteert op die tv's Hahah, ja dat lijkt me ook wel leuk. Dat je effe naar je zelf kan kijken Maar als er iets erg is gebeurd dat je het dan kan zien. als je jezelf wilt zien in het spel kan je ook gewoon de camera draaien maar het zou inderdaad vet zijn dat als je echte grote misdaden hebt gepleegd dat er beelden van op het nieuws komen en je die op grote schermen in de stad ziet, en op van die tv's in winkels, en dat je dan zo gezocht wordt. maar ik denk dat zoiets veels te ingewikkeld zal zijn om in zon groot spel te verwerken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Als je langs een elektronica winkel loopt dat je tv's voor de raam ziet staan met het nieuws Of waar je jezelf 'langslopend ziet' ^^ je weet wel, waar de camera je filmt en je meteen projecteert op die tv's Hahah, ja dat lijkt me ook wel leuk. Dat je effe naar je zelf kan kijken Maar als er iets erg is gebeurd dat je het dan kan zien. als je jezelf wilt zien in het spel kan je ook gewoon de camera draaien jamaar b4rt, dan is de lol eraf kweenie of het onmogelijk is :S die tv auto'tjes enzo in SA hadden op het eerste gezicht toch ook een doel? of was dat gewoon fake shizzle? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Als je langs een elektronica winkel loopt dat je tv's voor de raam ziet staan met het nieuws Of waar je jezelf 'langslopend ziet' ^^ je weet wel, waar de camera je filmt en je meteen projecteert op die tv's Hahah, ja dat lijkt me ook wel leuk. Dat je effe naar je zelf kan kijken Maar als er iets erg is gebeurd dat je het dan kan zien. als je jezelf wilt zien in het spel kan je ook gewoon de camera draaien jamaar b4rt, dan is de lol eraf kweenie of het onmogelijk is :S die tv auto'tjes enzo in SA hadden op het eerste gezicht toch ook een doel? of was dat gewoon fake shizzle? die reden er gewoon voor de sier hoor ze deden niks anders dan nutteloos rondrijden, net als de rest van het verkeer en hadden voor de rest geen doel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Als je langs een elektronica winkel loopt dat je tv's voor de raam ziet staan met het nieuws Of waar je jezelf 'langslopend ziet' ^^ je weet wel, waar de camera je filmt en je meteen projecteert op die tv's Hahah, ja dat lijkt me ook wel leuk. Dat je effe naar je zelf kan kijken Maar als er iets erg is gebeurd dat je het dan kan zien. als je jezelf wilt zien in het spel kan je ook gewoon de camera draaien jamaar b4rt, dan is de lol eraf kweenie of het onmogelijk is :S die tv auto'tjes enzo in SA hadden op het eerste gezicht toch ook een doel? of was dat gewoon fake shizzle? die reden er gewoon voor de sier hoor ze deden niks anders dan nutteloos rondrijden, net als de rest van het verkeer en hadden voor de rest geen doel. Maar die helikopters volgde je wel maar deden niet echt iets anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 wat mischien wel kan is een soort tunnelzicht jeweetwel dat is wat je krijgt als je een camera op de tv richt dat je zoon oneindige lus krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik hoop dat de mensen die rondrijden/rondlopen ook lopen met een doel, een huis binnengaan, hun auto parkeren, gaan winkelen, etc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik hoop dat de mensen die rondrijden/rondlopen ook lopen met een doel, een huis binnengaan, hun auto parkeren, gaan winkelen, etc tydens de demo heeft iemand kunnen zien dat er iemand in een restaurant naar buiten liep om zijn mobiel op te nemen. dus ik denk dat de mensen ook egt een doel hebben als ze opstaan ofso. In GTA:SA zouden ze maar 1 ding doen als je in een restaurant zat. namelijk als jij met je wapen geschoten had zouden ze opstaan en op de grond dekking zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.