thug Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 da filmke van youtube is zo zalig ist topen da da in gta4 zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 Misschein kun je zelf ook pakketjes enzo rond gaan brengen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 Misschein kun je zelf ook pakketjes enzo rond gaan brengen Kan je dat nu dan niet, met Pizzaboy en dat ene voor San Andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 Misschein kun je zelf ook pakketjes enzo rond gaan brengen Kan je dat nu dan niet, met Pizzaboy en dat ene voor San Andreas? ja klopt, maar ik hoop dat dat weer kan! en dan op je fietsje (ohnee er zijn geen fietsen in iv toch?) nouja daarmee zo door het drukke verkeer rijden lijkt me wel vet, ohja dat wil ik ook: zebrapaden en overstekende mensen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 Misschein kun je zelf ook pakketjes enzo rond gaan brengen Kan je dat nu dan niet, met Pizzaboy en dat ene voor San Andreas? ja klopt, maar ik hoop dat dat weer kan! en dan op je fietsje (ohnee er zijn geen fietsen in iv toch?) nouja daarmee zo door het drukke verkeer rijden lijkt me wel vet, ohja dat wil ik ook: zebrapaden en overstekende mensen.. jawel er zitten wel fietsen in gta 4 heeft een blad gemeld. ik wist het ook niet meer zeker, maar heb het ff in mn lijstje opgezocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 zebrapaden zijn opzich ook wel grappig. Als het maar niet de intelligentie van het verkeer belemmerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) zebrapaden zijn opzich ook wel grappig. Als het maar niet de intelligentie van het verkeer belemmerd Ik ga er van uit dat als er zebrapaden zijn dat ze de AI daar ook op aanpassen anders worden ze allemaal omver gereden Edit: Zou in gta IV ook weer de Colombian Cartel zitten? Bewerkt: 13 september 2007 door Naudin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 zebrapaden zijn opzich ook wel grappig. Als het maar niet de intelligentie van het verkeer belemmerd Ik hoop dat zowiezo de intelligentie van de mensen in de stad wat hoger is. o.a niet in zee springen, wetend dat je/ze niet kan zwemmen. niet voor auto's springen die van de snel weg komen.. etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 zebrapaden zijn opzich ook wel grappig. Als het maar niet de intelligentie van het verkeer belemmerd Ik hoop dat zowiezo de intelligentie van de mensen in de stad wat hoger is. o.a niet in zee springen, wetend dat je/ze niet kan zwemmen. niet voor auto's springen die van de snel weg komen.. etc. Jaa maar ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat R* zoveel mogelijk doet om dat te voorkomen ^^ althans, dat hoop ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 zebrapaden zijn opzich ook wel grappig. Als het maar niet de intelligentie van het verkeer belemmerd Dat is toch heel simpel op te lossen door voor elk zebra pad een stoplicht te plaatsen. Maar dan moeten die mensen natuurlijk wel weten waneer ze mogen lopen Ik wens dat er misschien wat meer aandacht aan de auto's word besteed en dat ze niet allemaal als naaimachine's klinken Dat vond ik tenminste een beetje bij vorige GTA's. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 zebrapaden zijn opzich ook wel grappig. Als het maar niet de intelligentie van het verkeer belemmerd Dat is toch heel simpel op te lossen door voor elk zebra pad een stoplicht te plaatsen. Maar dan moeten die mensen natuurlijk wel weten waneer ze mogen lopen Ik wens dat er misschien wat meer aandacht aan de auto's word besteed en dat ze niet allemaal als naaimachine's klinken Dat vond ik tenminste een beetje bij vorige GTA's. Greetz ja dat hebben ze in ny geloofk ook altijd bij die zebrapden, van die DON'T WALK en groene mannetjes stoplichten en in IV zitten die stoplichten ook. ja die auto geluiden enzo mogen ze wel wat aan doen. En als je steeds heel ff gas los laat en weer gas geeft klinkt het ook heel raar als je zo blijft doorrijden lijkt het wel of die auto's 28 versnellingen hebben soms moet je ook als je al hele tijd vol gas rijdt ff het gas los laten en opnieuw vol gas gaan om op volle snelheid te komen, dan blijft ie hangen ofzo beetje raar allemaal bij de vorige gta's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 echt srr dat het off-topic is maar het moet er uit!die mannen in dat filmpje zijn nie normaal!,als nog ongeveer 2.45 minuten is :o Levensgevaarljk, maar wel erg snel tog maar weer ontopic : -dat er meer versies van GTA IV komen(bedoel net zoals bij GTA III) wat voor versies had je dan in gedachten? Gen idee mogen zei bedenken (net zoiets als VC en SA ben die naam kwijt hhm die hele serie ) ja dat gta 4 met zijn engine weer een nieuwe reeks start. ik hoop dan iig wel dat ze niet VC en San Andreas opnieuw doen.. volgens mij gaan we nu een beetje offtopic he??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 Ik was net SA aant spelen en dit viel me op: - Als je motor is aant roken, gaat de rook door de motorkap heen, en niet netjes eromheen gaat en uit de openingen komt.. - Ik was dus eventjes midden op de straat iemand in elkaar aant slaan. Komt er een auto, stopt ie, begint ie te toeteren, de persoon die ik in elkaar was aant slaan is dood, ik loop weg, en de auto rijdt weer rustig verder, niet erg realistisch dus.. - Ik vond het ook niet mooi (erg lelijk) dat op je handen, alle vingers aan elkaar geplakt zitten, maar gelukkig is dit in IV niet meer! - Ik was rustig aan het autorijden, komt er in eens een malloot aanscheuren die een stoplicht omrijdt, de paal valt om, er vliegen wat stukken van af, de paal komt recht voor mij neer en ik kan mooi doorrijden, een beetje gek.. - Dit is ook bij lijken zo, lijkt me leuk als je er in IV overheen hobbelt. - Ik had een pistool in mijn hand en ging iemand carjacken, CJ maakte de deur open en sloeg de persoon in de auto met de loop van het pistool recht in zijn gezicht, beetje vreemde situatie.. - Sowieso wil ik realistischer vuur (wat ook zeker wel zal komen) - Ik werd beschoten door de politie, er vlogen wat bloedspettertjes van CJ af, verder niks te zien op CJ's lichaam.. Ik zou graag willen dat deze dingen gefixed werden in GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 zebrapaden zijn opzich ook wel grappig. Als het maar niet de intelligentie van het verkeer belemmerd Dat is toch heel simpel op te lossen door voor elk zebra pad een stoplicht te plaatsen. Maar dan moeten die mensen natuurlijk wel weten waneer ze mogen lopen Ik wens dat er misschien wat meer aandacht aan de auto's word besteed en dat ze niet allemaal als naaimachine's klinken Dat vond ik tenminste een beetje bij vorige GTA's. Greetz ja dat hebben ze in ny geloofk ook altijd bij die zebrapden, van die DON'T WALK en groene mannetjes stoplichten en in IV zitten die stoplichten ook. ja die auto geluiden enzo mogen ze wel wat aan doen. En als je steeds heel ff gas los laat en weer gas geeft klinkt het ook heel raar als je zo blijft doorrijden lijkt het wel of die auto's 28 versnellingen hebben soms moet je ook als je al hele tijd vol gas rijdt ff het gas los laten en opnieuw vol gas gaan om op volle snelheid te komen, dan blijft ie hangen ofzo beetje raar allemaal bij de vorige gta's -als je in gta SA over het spoor rails reed hoorde je hem 100 keer schakelen met 5 versellingen, nouja ik had dan nog wat wensen - dat je nu ook beter e en meerde scooters hebt - dat je putten/riolen in kan ( leuke optie) - dat je in het yankee stadion kan ( weet iemand hier iets over of ie erin zit ? b4rtsimps0n meschien ?) - een CD winkel dat je muziek kan kopen ( daar bestaan al spellen van ) meschien zelf het spel in downloaden - dat je dingen moet weg gooien en niet zomaar op de straat kan gooien( en dat je daar dan een boete voor krijgt) - meschien via internet met meiden chatte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 zebrapaden zijn opzich ook wel grappig. Als het maar niet de intelligentie van het verkeer belemmerd Dat is toch heel simpel op te lossen door voor elk zebra pad een stoplicht te plaatsen. Maar dan moeten die mensen natuurlijk wel weten waneer ze mogen lopen Ik wens dat er misschien wat meer aandacht aan de auto's word besteed en dat ze niet allemaal als naaimachine's klinken Dat vond ik tenminste een beetje bij vorige GTA's. Greetz ja dat hebben ze in ny geloofk ook altijd bij die zebrapden, van die DON'T WALK en groene mannetjes stoplichten en in IV zitten die stoplichten ook. ja die auto geluiden enzo mogen ze wel wat aan doen. En als je steeds heel ff gas los laat en weer gas geeft klinkt het ook heel raar als je zo blijft doorrijden lijkt het wel of die auto's 28 versnellingen hebben soms moet je ook als je al hele tijd vol gas rijdt ff het gas los laten en opnieuw vol gas gaan om op volle snelheid te komen, dan blijft ie hangen ofzo beetje raar allemaal bij de vorige gta's -als je in gta SA over het spoor rails reed hoorde je hem 100 keer schakelen met 5 versellingen, nouja ik had dan nog wat wensen - dat je nu ook beter e en meerde scooters hebt - dat je putten/riolen in kan ( leuke optie) - dat je in het yankee stadion kan ( weet iemand hier iets over of ie erin zit ? b4rtsimps0n meschien ?) - een CD winkel dat je muziek kan kopen ( daar bestaan al spellen van ) meschien zelf het spel in downloaden - dat je dingen moet weg gooien en niet zomaar op de straat kan gooien( en dat je daar dan een boete voor krijgt) - meschien via internet met meiden chatte afval wegooien lijkt me nouw niet echt zoon geslaagde optie stel je eens voor moet je eerst naar een afvalbak lopen voordat je weer verder kan met het echte werk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.