Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Je ziet in een trailer, ik geloof in Steinway Beer Garden , zie je een man plassen tegen een container. Ik denk wel dat je dan kunt verwachten dat je mensen in een steeg tegen een vuilnisbak ziet plassen. Ciao Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Hier zie je duidelijk iemand plassen. Enne nog iets leuks: Check die kop van Phil bell (Rechtse) Whahah Ciao Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Ik hoop dat de brandweer echt komt blussen met slangen enz. Niet dat domme gedoe met een spuitbus op de cabine Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 weten jullie ook net als gta vice city stories of je ook voertuigen kunt kopen? want ik zag wel iets in dat filmpje van die dilletante daar zag je auto,s met een prijs eraan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Je kan denk ik wel auto's kopen hoor! Want in het echt kan dat ook . Groeten, Thegtaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Wat moet ik hierop zeggen. Misschien wel , misschien niet. Niemand kan het weten want niemand heeft het gespeeld. [behalve journalisten..] Ciao Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnie1234 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Hoiiii Maken andere auto's ook ongelukken in GTA IV???? niet zoals in San Andreas dat ze tegen elkaar rijden maar droog door rijden. Maar dat ze ongeluk maken en dat er soms echt een ambu of politie bij de pas moet komen of zo iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Dat weten wij natuurlijk ook niet. Wensen en verlangens kun je kwijt in dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Nice topic, Dit soort vragen kan in het Wensen & Verlangens topic. Maar ik zal je vraag beantwoorden: Zoals je ziet in trailer 3 en 4 knallen de auto's veel realistischer op elkaar. Dus ja ze knallen wat anders tegen elkaar op. Er komen echte deuken in de auto Verder kun je alles zien in een van de trailers Swiggers @Fiegel Je was me voor... Bewerkt: 13 april 2008 door swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 bedankt dat lijkt me wel leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Hoe kunnen wij dat weten ? Wij moeten ook wachten tot 29 april. Ciao Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 HoiiiiMaken andere auto's ook ongelukken in GTA IV???? niet zoals in San Andreas dat ze tegen elkaar rijden maar droog door rijden. Maar dat ze ongeluk maken en dat er soms echt een ambu of politie bij de pas moet komen of zo iets Ik weet vrijwel zeker dat er ambulance's komen bij gewonden. Ook komen er ongelukken voor die jij niet veroorzaakt hebt zoals in de voorgaande GTA's. Dit hoort gewoon bij GTA en het is ook nog eens realistisch zoals GTA IV is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 HoiiiiMaken andere auto's ook ongelukken in GTA IV???? niet zoals in San Andreas dat ze tegen elkaar rijden maar droog door rijden. Maar dat ze ongeluk maken en dat er soms echt een ambu of politie bij de pas moet komen of zo iets Ik weet vrijwel zeker dat er ambulance's komen bij gewonden. Ook komen er ongelukken voor die jij niet veroorzaakt hebt zoals in de voorgaande GTA's. Dit hoort gewoon bij GTA en het is ook nog eens realistisch zoals GTA IV is. Ik kan me herrineren dat er in Vice City binnen één minuut een ambulance ter plekke was daar waar ik op dat moment een bloedbad aan richtte. In San Andreas gebeurde dit niet, en maakte het spel zich er eigenlijk makkelijk vanaf door de vermoorde ped binnen een minuut te vervagen. Ik hoop dat het nu wat realistischer wordt, opnieuw mét ambulances. Het zou reëel zijn om er ook politie op af te sturen, maar dat zou dan alleen voor de show zijn. Want ik kan me niet voorstellen dat de politie bekeuringen uit zal delen aan wegpiraten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2008 Ik neem aan dat er idd weer ambu's komen opdagen om de familie Flathead van de stoep te schrapen! Alleen in Vice werden de ongelukkigen binnen twee seconden weer opgelapt, terwijl je ze een twintig seconden ervoor totaal had verwoest... Vrij vaag en surreal! Wellicht (oftewel, ik hoop) dat de beste ambulancebroeders ze dit maal achterin de ambu mikken en ermee naar het dichtbijzijnde hospitaal rijden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Het lijkt me ook wel leuk als de Drive School en de Boat School weer terug komen .En wat me ook weer leuk lijkt is dat je meerdere savehouses kan kopen en verdienen,en niet eentje per eiland Bewerkt: 14 april 2008 door Gino99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.