Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

Ik zou graag zien dat de politie niet alleen achter jou aan ging. Tot nu toe was het altijd zo dat de politie het geen probleem vond dat er zes kerels op jou zaten te schieten, tot jij terug ging schieten en dan probeerden ze je te busten o_O

Dus ik zou het een stuk realistischer vinden mochten ze ook achter gangsters aan gaan die vanuit het niets op mij gaan schieten. Ik ik vind het ook ontzettend hinderlijk dat auto's ineens van baan verwisselen als jij daar net hard langs komt rijden en er dus tegenaan rijdt :') Dus dat mogen ze ook veranderen <3

Ik ben nieuw hier btw, the name's Dave, ik ben 17 jaar en kom uit Zuid-Holland.

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zou graag zien dat de politie niet alleen achter jou aan ging. Tot nu toe was het altijd zo dat de politie het geen probleem vond dat er zes kerels op jou zaten te schieten, tot jij terug ging schieten en dan probeerden ze je te busten o_O

Dus ik zou het een stuk realistischer vinden mochten ze ook achter gangsters aan gaan die vanuit het niets op mij gaan schieten. Ik ik vind het ook ontzettend hinderlijk dat auto's ineens van baan verwisselen als jij daar net hard langs komt rijden en er dus tegenaan rijdt :') Dus dat mogen ze ook veranderen <3

Ik ben nieuw hier btw, the name's Dave, ik ben 17 jaar en kom uit Zuid-Holland.

Dave,

Welkom hier op het forum.

En ik ben het met je eens dat het wel heel gaaf zou zijn als de politie idd niet alleen achter jou aan zou gaan..

Daar zou je mooi gebruik van kunnen maken ^_^

Delen op andere websites

Het zou mij leuk lijken als je ook de richtingaanwijzers aan kon doen,en ook handmatig je koplampen

Ook dat de ruitenwissers aangaan als het regent :D

Bewerkt: door Bossinkje
Delen op andere websites

Het zou mij leuk lijken als je ook de richtingaanwijzers aan kon doen,en ook handmatig je koplampen

Ook dat de ruitenwissers aangaan als het regent :D

volgens wikipedia kan je dat ok

Maar dat is wikipedia.En wat er op wikipedia staat,moet je niet altijd wikipedia geloven, want zelfs zij weten niet alles. :Y_O_

:cya:

Delen op andere websites

MEER VERKEER

Jah veel meer :puh: zkr in het centrum. In VCS reed er bijna helemaal niks. Er konde maximaal 8 auto's ofzo bij elkaar staan en dan spawnde hij niks meer :duh: En in SA scheurde ze als een imbeciel over het wegdek :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...