Vexen Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Ik zou graag zien dat de politie niet alleen achter jou aan ging. Tot nu toe was het altijd zo dat de politie het geen probleem vond dat er zes kerels op jou zaten te schieten, tot jij terug ging schieten en dan probeerden ze je te busten o_O Dus ik zou het een stuk realistischer vinden mochten ze ook achter gangsters aan gaan die vanuit het niets op mij gaan schieten. Ik ik vind het ook ontzettend hinderlijk dat auto's ineens van baan verwisselen als jij daar net hard langs komt rijden en er dus tegenaan rijdt :') Dus dat mogen ze ook veranderen <3 Ik ben nieuw hier btw, the name's Dave, ik ben 17 jaar en kom uit Zuid-Holland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Ik zou graag zien dat de politie niet alleen achter jou aan ging. Tot nu toe was het altijd zo dat de politie het geen probleem vond dat er zes kerels op jou zaten te schieten, tot jij terug ging schieten en dan probeerden ze je te busten o_ODus ik zou het een stuk realistischer vinden mochten ze ook achter gangsters aan gaan die vanuit het niets op mij gaan schieten. Ik ik vind het ook ontzettend hinderlijk dat auto's ineens van baan verwisselen als jij daar net hard langs komt rijden en er dus tegenaan rijdt :') Dus dat mogen ze ook veranderen <3 Ik ben nieuw hier btw, the name's Dave, ik ben 17 jaar en kom uit Zuid-Holland. Dave, Welkom hier op het forum. En ik ben het met je eens dat het wel heel gaaf zou zijn als de politie idd niet alleen achter jou aan zou gaan.. Daar zou je mooi gebruik van kunnen maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Het zou mij leuk lijken als je ook de richtingaanwijzers aan kon doen,en ook handmatig je koplampen Ook dat de ruitenwissers aangaan als het regent Bewerkt: 15 april 2008 door Bossinkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott14 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Het zou mij leuk lijken als je ook de richtingaanwijzers aan kon doen,en ook handmatig je koplampenOok dat de ruitenwissers aangaan als het regent _O_ idd _O_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Het zou mij leuk lijken als je ook de richtingaanwijzers aan kon doen,en ook handmatig je koplampenOok dat de ruitenwissers aangaan als het regent volgens wikipedia kan je dat ok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Het zou mij leuk lijken als je ook de richtingaanwijzers aan kon doen,en ook handmatig je koplampenOok dat de ruitenwissers aangaan als het regent volgens wikipedia kan je dat ok Maar dat is wikipedia.En wat er op wikipedia staat,moet je niet altijd wikipedia geloven, want zelfs zij weten niet alles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Of het nu waar is of niet, het lijkt me wel leuk als het allemaal egt waar is, maar misschien valt het wel allemaal tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjaakminaak Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Zou er een gereedschapwinkel inzitten, want er is een zaag als wapen. Er zit wel een gewone wapenwinkel in dus het zou best kunnen. Was in gta vice city ook al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Von-Helsing Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Dat kun je beter hier plaatsen! Ciao Bewerkt: 15 april 2008 door Mematox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Ik heb geen idee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 In Vide city had je idd een gereedschapwinkel , Ik denk dat alle winkels die je kan opnoemen er wel inzitten , zou wel vet zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjaakminaak Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 MEER VERKEER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 MEER VERKEER Jah veel meer zkr in het centrum. In VCS reed er bijna helemaal niks. Er konde maximaal 8 auto's ofzo bij elkaar staan en dan spawnde hij niks meer En in SA scheurde ze als een imbeciel over het wegdek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Ik zou het wel vet vinden. FF een hamer pakken en dat je dan de ruit van een auto kunt breken om de auto te jatten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Ik zou het wel vet vinden. FF een hamer pakken en dat je dan de ruit van een auto kunt breken om de auto te jatten. Nee! Nog beter, in mensen hakken xD Zieke geest heb ik toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.